Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen huumori ärsyttää sinua?

Vierailija
19.10.2012 |

Minua ärsyttää vitsit. Noin 99% niistä on liian pitkiä, liian tylsiä ja liian ennalta-arvattavia.

Millainen huumori ärsyttää sinua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kerrotaan ja asenne on jo "tää on hauskaa, naura!". Hauskuudessa pitää olla mielestäni välillä jotain oivaltamistakin, tai se on ikään kuin sopimus molemmin puolin, ei vain niin, että toisen mielestä se on hauska ja siksi toisenkin mielestä se on pakko olla.

Vierailija
2/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisten kustannuksella nauraminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin: Se oli taas niin kännissä ja teki sitä ja tätä ja voi että mä olin päissäni ja sekasin....

ja kaksimieliset jutut

Vierailija
4/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan naurata. 4-vuotiaani mielestä se on hauskaa ja sen ymmärrän, mutta että jonkun aikuisenkin mielestä...

Vierailija
5/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

känni huumori. Mun sukulaiset harrastaa sitä paljon.

Ei naurata yhtään, jos joku on saanut turpaansa sen takia kun ensin itse ärsytti toista. Tai kun joku oksensi rappukäytävään ja aamulla naurettiin vedet silmissä. Siis mitä hemmettiä?? Kännissä saa tehdä mitä vaan ja seuraavana päivänä vaan nauretaan?

Lapsellista. Ja kyseessä siis ikähaitarilta 22-45v ihmisiä.

Vierailija
6/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä, että olen sydämen uskossa.

Vierailija
7/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen on ehdottomasti oltava sellaista ironiaa, jonka molemmat osapuolet ymmärtävät ja joka on kaikista hauskaa. Piilovittuilla ei saa ihmisille joilta puuttuu ironian- ja etenkin itseironiantaju.

Mä tykkään myös kaksimielisistä jutuista (jos ne on hyviä), kielellisestä iloittelusta ja puujalkavitseistä.

Sen sijaan en tykkää sellaisista pervoista sedistä, sellaisista "huumormiehistä".

Vierailija
8/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin ärsyttävää. Onhan se hassua ehkä yhden lauseen verran, mutta meillä on töissä yksi mies joka ei muuta huumoria osaa heittääkään ja melkein joka helvetin päivä täytyy sen juttuja kuunnella. Raaaaaaah!!!

Vierailija
9/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskat kotivideot ei naurata ikinä. se että joku saa pesäpallosta naamaansa tai lihavalla särkyy tuoli alta tms. ei vaan ole ikinä aurattanut.

yleensäkin vahingonilo ei ole hauskaa. piilokamera-ohjelmista en myöskään pidä.

Vierailija
10/10 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan en tykkää sellaisista pervoista sedistä, sellaisista "huumormiehistä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä