Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asuntonne vara-avain on? Oletteko luovuttaneet jollekin ja huomanneet poissaollessanne omituista?

Huijattu
02.05.2023 |

Sittemmin olen pyytänyt avaimen takaisin...
Eka kerralla oli pesukone rikkoontunut...
Seuraavalla kerralla katosivat silmälasit..

Epäilen suuresti, mutta minkäs teet ilman todisteita!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se on kuistilla olevan kukkaruukun alla.

Vierailija
2/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona piilossa. Tarvitsen sen heti jos avain unohtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se on kuistilla olevan kukkaruukun alla.

Niin on monella muullakin. Ei kovin turvallista.

Vierailija
4/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani. Ei ole kukaan käyttänyt.

Vierailija
5/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltofirmalla. Ei kai nyt kukaan kenellekään tuttaville vara-avaimia jaa..entinen naapuri yritti kyllä tuputtaa omaansa mulle ja halusi mun avaimen vaihdossa. Jostakin jännästä syystä en suostunut ko. diiliin.

Vierailija
6/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vara-avain on naapurilla tallessa. Ei ole koskaan ollut mitään kummallista.

Enkä ymmärrä, miksi kukaan olisi varastanut aapeen silmälaseja, ne on kuitenkin aika käyttökelvottomat kenellekään muulle kuin sille, jolle ne on tehty.

Vierailija
7/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin avain on hyvällä ystävälläni joka asuu lähellä. Mökin vara-avaimen laitoin kannelliseen purkkiin ja hautasin maahan paikkaan mikä mun on helppo muistaa.

Vierailija
8/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädilläni, joka asuu lähellä. Minulla on tätini avain myös.

Vierailija
9/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla

Ei mitään tapahtunut - hän on luotettava

Vierailija
10/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni

Ei hän huonojalkaisena täällä käy

Vierailija
11/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ulkona yksi ja appiukolla toinen. Terassilla on kamera, joka osoittaa ulko-ovelle. Kamera ilmoittaa, jos havaitsee ihmisen tai liikettä, joten ei jäisi huomaamatta jos joku käy täällä ilman lupaa.

Vierailija
12/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin pöljä että hävittää avaimen, sietää maksaakin huoltofirman oven avauksesta ja lukkojen vaihdosta. Kadonnut avain on yhtä kuin vääriin käsiin päätynyt avain, lukot on sarjoitettava uudelle avaimelle, ettei vääriin käsiin päätyneellä avaimella päästä asuntoon sisälle tekemään tuhoja tai ryöstämään se tms.

Vierailija
13/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä ja saa käydä asunnossani ilman lupaani. Aina on ilmoittanut, jos jotain hakee/ tuo/ käy minun poissaolessani.

Vierailija
14/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni

Ei hän huonojalkaisena täällä käy

ottaa taksin alle ja hurauttaa siivoamaan..

Vierailija
15/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koodilukollinen avain-boxi terassilla jemmassa, koodin tietää vain perheemme.

Jos ollaan reissussa, naapuri ottaa postit laatikosta ja tuo ne reissun jälkeen, kasteltavia kukkia ei oo

Vierailija
16/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla. Hän asuu nykyisin omillaan, mutta meidän luona on aina koti, johon voi tulla miten haluaa.

Vierailija
17/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin pöljä että hävittää avaimen, sietää maksaakin huoltofirman oven avauksesta ja lukkojen vaihdosta. Kadonnut avain on yhtä kuin vääriin käsiin päätynyt avain, lukot on sarjoitettava uudelle avaimelle, ettei vääriin käsiin päätyneellä avaimella päästä asuntoon sisälle tekemään tuhoja tai ryöstämään se tms.

Yleensä se avain on vaan jäänyt sisälle.

Vierailija
18/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa muuttaneilla lapsilla on avaimet ja yksi on työpaikallani paikassa johon vain minulla on pääsy.

Olen testannut pihapiirini turvallisuutta vara-avaimen piilotuksessa feikkiavaimella ja tullut siihen tulokseen, ettei ole fiksua pitää avainta pihapiirissä jemmassa.

Vierailija
19/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on koodilukollinen avain-boxi terassilla jemmassa, koodin tietää vain perheemme.

Jos ollaan reissussa, naapuri ottaa postit laatikosta ja tuo ne reissun jälkeen, kasteltavia kukkia ei oo

Onko siinä jonkinlaista lokia mistä näkee onko avattu? Tutkailin marketissa tupakka-askin kokoista nelinumeroista mekaanista lipasta mutta en uskalla laittaa siihen avainta. Yhdistelmiä on niin vähän että lippaan saa auki jos on riittävän kärsivällinen.

Vierailija
20/60 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallietsimellä voisi löytyä omani, täytyykin piilottaa valeavaimia. Tai sitten hautaa lähipuistoon. Pirun koirat voi tosin haistaa, heh heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän