"Noloimpia" tapoja kuolla?
Joskus pöntöllä kökkiessä tulee mieleen, kuinka noloa olisi joskus vanhana saada sydänkohtaus tai jokin muu sairaskohtaus siinä, ja sitten joku löytäis lyyhistyneenä kakkapöntön vierestä.
Kommentit (30)
nähneet kuvia kuolleista ihmisistä. Niistä useimpia voisi pitää noloina. Eivät ole siistiä nähtävää.
Joten turha on sitä miettiä. Yksin kotona kuolleet on usein tosi suttuisia.
Täällä taitaa olla aika nuorta porukkaa. jengi ei tajuu, et kuolema on aina yhtä lopullinen eikä se oikeesti voi olla nolo tai kaunis.
Mua harmittaa, kun mun faija joutu kökkimään puolix kantuvei sairaalan käytävällä koko päivän ja kuoli sitten päivän päätteeksi käytävällä sairaalan sänkyyn hirveen metelin, kiireen, valituksen ja hajun keskellä ns.luonnollisen kuoleman. Ei ollut kovin arvokas tapa lähteä tämäkään. Taitaa olla vaan aika yleistä nykyään. Ruumis kärrättiin piiloon pari tuntia sen jälkeen, kun joku huomas tapahtuneen...
ihanaa pohdintaa! repesin ihan 10;llä! :DD
Ei ole hauskaa! Tämä on vakava ja olemassaoleva huoli.
Toinen mitä mietin on että mut löydetään sängystä, ihan siis normaalisti ns. poisnukkuneena. Visioin että olen saanut sydärin painajaisten seurauksena. Juoksen ehkä jotain pakoon henkeni edestä unessa tms. ja unessa rintaan alkaa koskemaan. Tuntemuksilla ja nukkumisympäristön äänillä on metka tapa integroitua uniin. Ehkä saan keihäästä rintaan unessa tai sitten joku alien puskee rintakehän läpi ennen kuin paniikin vallitessa valot sammuu kokonaan. Sitten ihmiset toteaa jälkeenpäin että hän nukkui pois rauhallisesti ja levollisesti...
Tän takia mä tapan itteni sitten vanhana mutta ajoissa, jotta edes jokseenkin hyvänä päivänä tulee kuolluksi, ja hallitusti, ennemmin kuin joutuu omien painajaisten tai libidon tappamaksi.
Joskus pöntöllä kökkiessä tulee mieleen, kuinka noloa olisi joskus vanhana saada sydänkohtaus tai jokin muu sairaskohtaus siinä, ja sitten joku löytäis lyyhistyneenä kakkapöntön vierestä.
Sen typerämpää tapaa en keksi.
Näitä silti muutama vuodessa tapahtuu!
aika noloa on kun on kylpyammeessa ja on työntänyt dildon pimpuliin silleen puoliksi ja sellasen anustapin pyllynreikään ja sitten istuu siellä kyykyssä haara-asennossa ja antaa veden valua hanasta sellasella kovalla paineella klitoriksen päälle. tekee aika gutaa. aina välillä työntää anustappia vähän syvemmälle ja liikuttelee sitä vähäsen ja dildoa liikuttelee vähäsen ja antaa sen väristä pimpulin sisällä. tulee melkein orkut jo ajatuksesta. ja se kova vesivirta hieroo klitorista. aah.
sitten tulee niin kova orkku että aivoihin särkee ja taju menee ja samalla kun taju lähtee kyykkyasento pettää ja kaatuu taaksepäin ja lyö päänsä kylpyammeen reunaan ja kuolee.
siinä ruumis sitten makaa ammeessa, missä valuu vesi (tulppa ei ole kuitenkaan paikallaan sillä ammetta ei haluttu täyttää) ja emättimessä jököttää suriseva dildo, peräaukosta kurkkii anustappi ja häpyhuulet ja klitoris on ihan turpeina ja punaisina kiihotuksesta.
aika noloa on kun on kylpyammeessa ja on työntänyt dildon pimpuliin silleen puoliksi ja sellasen anustapin pyllynreikään ja sitten istuu siellä kyykyssä haara-asennossa ja antaa veden valua hanasta sellasella kovalla paineella klitoriksen päälle. tekee aika gutaa. aina välillä työntää anustappia vähän syvemmälle ja liikuttelee sitä vähäsen ja dildoa liikuttelee vähäsen ja antaa sen väristä pimpulin sisällä. tulee melkein orkut jo ajatuksesta. ja se kova vesivirta hieroo klitorista. aah.
sitten tulee niin kova orkku että aivoihin särkee ja taju menee ja samalla kun taju lähtee kyykkyasento pettää ja kaatuu taaksepäin ja lyö päänsä kylpyammeen reunaan ja kuolee.
siinä ruumis sitten makaa ammeessa, missä valuu vesi (tulppa ei ole kuitenkaan paikallaan sillä ammetta ei haluttu täyttää) ja emättimessä jököttää suriseva dildo, peräaukosta kurkkii anustappi ja häpyhuulet ja klitoris on ihan turpeina ja punaisina kiihotuksesta.
ihanaa pohdintaa! repesin ihan 10;llä! :DD
Ei ole hauskaa! Tämä on vakava ja olemassaoleva huoli.Toinen mitä mietin on että mut löydetään sängystä, ihan siis normaalisti ns. poisnukkuneena. Visioin että olen saanut sydärin painajaisten seurauksena. Juoksen ehkä jotain pakoon henkeni edestä unessa tms. ja unessa rintaan alkaa koskemaan. Tuntemuksilla ja nukkumisympäristön äänillä on metka tapa integroitua uniin. Ehkä saan keihäästä rintaan unessa tai sitten joku alien puskee rintakehän läpi ennen kuin paniikin vallitessa valot sammuu kokonaan. Sitten ihmiset toteaa jälkeenpäin että hän nukkui pois rauhallisesti ja levollisesti...
Tän takia mä tapan itteni sitten vanhana mutta ajoissa, jotta edes jokseenkin hyvänä päivänä tulee kuolluksi, ja hallitusti, ennemmin kuin joutuu omien painajaisten tai libidon tappamaksi.
mitä maailma menettääkään sinusta,jollet ole kirjailija!
mutta tosiaan,sait mut nauramaan (harva saa) ja pistin ylös ton sun ekan kirjotuksen,jotta saan nauraa uudestaan kun mulla on tylsää tai murheita.
kuolisin työperäisen stressin seurauksena enkä olisi tajunnut hidastaa tahtia.
on monta pientä lasta hoidettavana ja yksi vielä mahassa. Miehen isä teki tällaisen raukkamaisen teon.
nähneet kuvia kuolleista ihmisistä. Niistä useimpia voisi pitää noloina. Eivät ole siistiä nähtävää. Joten turha on sitä miettiä. Yksin kotona kuolleet on usein tosi suttuisia.
Täällä taitaa olla aika nuorta porukkaa. jengi ei tajuu, et kuolema on aina yhtä lopullinen eikä se oikeesti voi olla nolo tai kaunis. Mua harmittaa, kun mun faija joutu kökkimään puolix kantuvei sairaalan käytävällä koko päivän ja kuoli sitten päivän päätteeksi käytävällä sairaalan sänkyyn hirveen metelin, kiireen, valituksen ja hajun keskellä ns.luonnollisen kuoleman. Ei ollut kovin arvokas tapa lähteä tämäkään. Taitaa olla vaan aika yleistä nykyään. Ruumis kärrättiin piiloon pari tuntia sen jälkeen, kun joku huomas tapahtuneen...
Kunpa kenenkään ei tarvitsisi kokea tuollaista. Ja sydämestäni toivon että omat vanhempani (joita on yritetty tuolla käytävällä makuuttamisen vuoksi tappaa, sisäinen verenvuoro ym.) saavat kunniallisen kuoleman.
Oletko ambulanssityyppi, ruumishuoneen työntekijä vai mikä?