Myytkö lasten pieneksi jääneet vaatteet vai annatko ilmaiseksi eteenpäin?
Kommentit (36)
Ihan tapaus ja vaate kohtaisesti. Sellaisille en anan mitään, jotka odottavat lahjoitusta käsi pitkällä.
Annan muille ilmaiseksi ne, mitä olemme itse saaneet.
Rikkinäiset ja likaiset lentävät roskiin.
En ole yhtään kirppari-ihminen enkä jaksa alkaa mitään myyntirallia. Tutuilta en kehtaa ottaa rahaa, paitsi jos on ihan uusi kallis vaate ja käyttämätön.
Persaukisella ei ole muuta vaihtoehtoa. Toisaalta olen kaikki ostanut ihan itte, emme saa mistään vaatelahjoituksia.
Tahraisimmat ja rikkinäiset räteiksi.
Annan ilmaiseksi kavereille, jos pyytävät. En ala tyrkyttämään väkisin.
sellaiset vaatteet, joilla ei tehdä yhtään mitään, vien uffin laatikkoon kiusallanikin. No, ehkä he voivat jotenkin käyttää hyväksi nämä.
just nyt olen kasaamassa taas myytävää, n 100 vaatetta on kohta koossa
myyntipaikka lastenvaatteille on FB, erityisesti "merkkivaatteet" viedään lähes käsistä. Ei tarvitse olla mitään oikeita merkkivaatteita, vaan näitä kaikenlaisia hurahtaneita riittää pilvin pimein, jotka pitävät lastenvaatteita sijoituskohteina...
Huutonetissä paljon halvemmat hinnat, sitä kautta voi myydä vaatepaketteja.
Me ollaan saatu jonkin verran vaatteita ilmaseks, joten annan mielelläni itsekin ilmaiseksi lapsilta pieneks jääneet vaatteet. Joitain isommalla hinnalla hankittuja juttuja saatan muutamalla eurolla myydä. Lähinnä todella hyväkuntoisia toppavaatteita tms.
ja priimakuntoisia. En vain jaksa nähdä sitä vaivaa että tinkisin joka vaatteesta, mun mielestä jotenkin noloa?? Emme ole hyvätuloisia mutta ajattelen aina että vaihtoehtoisesti ne vaatteet menis roskikseen joten parempi kun joku käyttää. Paljon laitan venäjälle lastenkoteihin yms.
molempia olen tehnyt, tästä lähtien ajattelin vain antaa eteenpäin, koska kirppismyynnistä on melkoisesti vaivaa pienen summan takia. Aion antaa kuitenkin vain "hyväntekeväisyyteen", en tutuille, koska tutut voivat varoissaan ostaa itsekin kaiken tarvittavan
Samoin saan tutuilta omille lapsilleni ilmaiseksi vaatteita. En jaksaisi oikeasta alkaa hinnoitella ja myydä vaatteita. Muita kaliimpia lastentarvikkeita (esim vaunut yms) olen kyllä myynyt.
Lähes kaikki lastenvaatteet annan sisarusten ja kavereiden lapsille. Ihan muutamia olen joskus myynyt.
Osan vaatteista olen antanut lahjoituksena hyväntekeväisyyteen ja osa menee sit ihan roskiin.
Myin juuri vaatteita viikon itsepalvelukirpparilla. Kova vaiva 80eur takia. Vaatteet pitää myydä tosi halvalla, jotta saa kaupaksi. Totesinkin, että ei kannata. Mieluummin antaa osan kavereille ja ilahduttaa. Itse emme ole saaneet vaatteita ja kaikki on omalla rahalla ostettuja, joten aavistus harmittaa, että näin tässä käy, vaikka ei kai sitä hyvää mieltä voi rahassa mitata...
Myin juuri vaatteita viikon itsepalvelukirpparilla. Kova vaiva 80eur takia. Vaatteet pitää myydä tosi halvalla, jotta saa kaupaksi. Totesinkin, että ei kannata. Mieluummin antaa osan kavereille ja ilahduttaa. Itse emme ole saaneet vaatteita ja kaikki on omalla rahalla ostettuja, joten aavistus harmittaa, että näin tässä käy, vaikka ei kai sitä hyvää mieltä voi rahassa mitata...
Myin 10 päivää itsepalvelukirpparilla lasten vaatteita ja sain pöytähinnan vähennyksen jälkeen n. 240 euroa käteen. Hinnat olivat 0,1 - 15 e myymissäni vaatteissa. Mutta kova vaiva siinä on vaatteita lajitella ja laputtaa. Mutta onpahan nyt rahat ensi kevääksi lapsen polkupyörään ja ehkä riittää vielä muuhunkin.
Onhan siinä hommaa kun kuvaa ja tekee ilmoituksen, mutta sitten saavat roikkua siellä niin kauan automaattiuusinnalla, että menevät kaupaksi.
Kirjekuoret ja pahvilaatikot vielä riittää, teippiä olen joutunut ostamaan. Postitus sujuu tuossa työpaikan ala-aulassa ja sähköpostia ja nettipankkia voi lueskella töissä... eipä tää hirveän vaivalloista ole.
Pikkumuksullakin on hauskaa kun tehdään paketteja, kyselee minkä nimiselle ja mihin paikkakunnalle menee.
Tuotteen keskihinta ollut 10€, eli oikeasti hyväkuntoisia. Paljon ulkovaatteita, kenkiä ja gymboreelta, välissä jotain sukka- ja kalsaripaketteja pikkurahalla.
- Hyväkuntoiset/hintavammat vaatteet myyn eteenpäin.
- Käytetymmistä en kehtaa rahaa pyytää. Kyselen tutuilta tai lahjoitan jonnekin.
Pinttyneet ja reikäiset käytän rätteinä tai panen roskikseen.