Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: iäkäs mummi (anoppini) haluaisi viettää paljon aikaa esikoisemme kanssa

Vierailija
18.10.2012 |

ja tänään mieheni sanoi, että yhdessäoloaikaa on liian vähän, koska minä en anna lasta sinne yökylään tarpeeksi usein. Nyt ollut siellä n. kerran kuussa yhden-pari yötä (tapaamiset viikolla tai päiväseltään huonoja, koska fyysistä etäisyyttä on). Viikonloppuisin on kaverisynttäreitä ym. joskus muita menoja ja minusta perheen oma aikakin tärkeää, joten tuo tahti ollut "maksimi". No, muuttakoon lapsi vaikka mummilleen, jos se kerran niin tärkeää... mitä mieltä? Onko kerran kuussa liian vähän? Välinsä läheiset, mutta lapsi tietenkin aina väsynyt mummilan jälkeen ja kärttyinen, koska kuitenkin "tsemppaa" siellä eri tavalla. Sitten on hoidossa alkuviikon väsynyt, jos mummilassa viikonloppuna. Kiitos!!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos meidän lasten rakkaimmat muistot liittyisivät isovanhempiin eikä omaan perheeseen niin olisin kyllä aika pahoillani.

sitte alkaa koulut ja muut menot. Olin paljon mummini kanssa, ja opin häneltä puhumaan ranskaa, sivistyneen käytöksen, tapasin mielenkiintoisia ihmisiä, ja pitämään kirjanpitoa. Mummin luona oli kireetöntä, "rauhaa", ja siellä sai luistella parketilla, ja käydä mummin kanssa kaupungilla. Oma perheeni oli oikein hyvä, mutta mummin koti oli pieni taivas. 50 vuotta myöhemmin lähes kaikki mun parhaimmat muistot liittyy mummiin. Muistan myös mummin lapsuuden tärkeimmät ja mielenkiintoisimmat tapahtumat, hän kertoi niistä paljon. Mummini oli syntynyt 1900. Jos äitini olisi sanonut että en pääse mummin luo koska pitää tärkeämpänä että perhe ulkoilee yhdessä, niin paljon olisin menettänyt elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi