Mikä on naisessa pahin turn off?
Kysytään nyt näinkin päin tämä sama ja miehetkin voi vastata jos on paikalla. Tuolla joku jo kirjoitti, että 3 kertaa on jätetty kun kertonut kantavansa papilloomaa eli on visvasyyläinen alapää. Onko muita todellisia turn-offeja. Ulkonäkö, läski, räkättävä nauru, pienet tisut, väljä pillu, selluliitti, hiukset, ruma kävelytyyli, epäsiisteys, lyhyet paksut jalat, laiskuus, kouluttamattomuus, köyhyys, rumuus tms?
Kommentit (73)
Nää on niin hyviä! Tulee aina joku mieleen. Muutama osunu ehkä itseenkin. :D
vähän ylimeikattu ja pukeutuu mieluiten farkkuihin ja toppeihin. Sellaisen kanssa voi olla hyvä kaveri mutten haluaisi suhteeseen.
Ns "hyvä jätkä", hieman kovaääninen, rempseä vähän ylimeikattu ja pukeutuu mieluiten farkkuihin ja toppeihin. Sellaisen kanssa voi olla hyvä kaveri mutten haluaisi suhteeseen.
Olen just tuommoinen, myös miesvaltaisella alalla töissä. Kaikki mun kaverit onkin miehiä ehkä johtuen tuosta alavalinnasta paljolti... Mutta ei ole puolisoa löytynyt sitten millään, miehet suorastaan pelkää mua esim. deittailukuvioissa, joten taitaa olla yleinen turn-off tämä juttu.
on nainen jolla on sotkuiset meikit, rasvainen tukka ja haisee vielä hieltä. YÖK! Kaiken kruunaisi vielä inhottava ja ilkeä luonne, tai sellainen tietynlainen "rääväsuu"- käytös...
Aloitekyvyn puute, itsevaarmuuden puute.
Tyhmyys, joka ilmenee mm. totaalisena tietämättömyytenä yhteiskunnallisista asioista.
että miesten ja naisten käsitykset naisten turn-offeista voi olla aika erilaisia. Mutta mä en ole koskaan ollut suosittu miesten keskuudessa, vaikka ulkonäkö on ok, ja epäilen sen johtuvan siitä, että olen ollut todella, todella epävarma ja ahdistunut nuorempana (enää en ole ja naimisissakin olen). Muuta syytä en ainakaan keksi, olen ystävällinen ja kohtuullisen sivistynyt ja urheilullinen jne.
siis että on vain yksinkertainen. Sitä ei pelasta vaikka olis miten kaunis
T: M41
Ensin ulkonäöllisiä juttuja:
- Se lyhyeksi kynitty kananpersetukka. Useimmiten punaiseksi värjätty. Toinen vaihtoehto on se kammottava musta/valkokombinaatio, jossa osa hiuksista valkaistaan ja osa värjätään mustaksi. Ei sovi kenellekään.
- Ylipaino niin että se kerääntyy naamaan, kaulaan vatsaan, ja selkään. Ja silti käytettään tiukkoja paitoja niin että läskit oikein pursuaa.
- Nypityt kulmakarvat ja niiden tilalle piirretyt tökeröt viivat
- Duckface-kuvat. Jos näen naisesta ylimeikattuja itseotettuja duckface poseerauskuvia vaikka facebookissa, niin se on moido.
Luonne:
- Tyhjä pää. Yleensä tällaiset tytöt hymyilee kivasti, ja ovat ihan mukavia, mutta hetken kun juttelee, huomaa ettei pään sisältä löydy mitään. Kuin joulukuusen koristeita: Kiva kattoo, mutta täysin turhia.
- Mustasukkaisuus. Kytätään miestä ja ratsataan tietokonetta + puhelinta ja vedetään omia johtopäätöksiä. Tällaiset naiset ovat useimmiten kateellisia, ja se on myös total turn off.
- Tyytymättömät naiset. Kaikki on pielessä, vaikka mitä tekisit.
No, tossahan noita jo tuli.
T: M41
Ensin ulkonäöllisiä juttuja: - Se lyhyeksi kynitty kananpersetukka. Useimmiten punaiseksi värjätty. Toinen vaihtoehto on se kammottava musta/valkokombinaatio, jossa osa hiuksista valkaistaan ja osa värjätään mustaksi. Ei sovi kenellekään. - Ylipaino niin että se kerääntyy naamaan, kaulaan vatsaan, ja selkään. Ja silti käytettään tiukkoja paitoja niin että läskit oikein pursuaa. - Nypityt kulmakarvat ja niiden tilalle piirretyt tökeröt viivat - Duckface-kuvat. Jos näen naisesta ylimeikattuja itseotettuja duckface poseerauskuvia vaikka facebookissa, niin se on moido. Luonne: - Tyhjä pää. Yleensä tällaiset tytöt hymyilee kivasti, ja ovat ihan mukavia, mutta hetken kun juttelee, huomaa ettei pään sisältä löydy mitään. Kuin joulukuusen koristeita: Kiva kattoo, mutta täysin turhia. - Mustasukkaisuus. Kytätään miestä ja ratsataan tietokonetta + puhelinta ja vedetään omia johtopäätöksiä. Tällaiset naiset ovat useimmiten kateellisia, ja se on myös total turn off. - Tyytymättömät naiset. Kaikki on pielessä, vaikka mitä tekisit. No, tossahan noita jo tuli.
kamalaa naisella. Siis jokainen karva viimeisen päälle. Korkokengät ja epävarma kävelytyyli. Pömppömaha muutoin hoikassa varressa. Ohuet ruskeat hiukset. Punainen kynsilakka. Liian punaiset huulet. Liikaa koruja. Käytöksessä remakka nauru ja kovaäänisyys yleensä. Ylimielisyys ja itsevarmuus. Fiksumman esittäminen tyyliin sivistysanojen viljely.
Ne ovat kielteisiä piirteitä. Muutenkin kaikenlainen kiihkoilu on masentavaa.
Mitä läskimpi ja rennompi, sitä parempi.
kamalaa naisella. Siis jokainen karva viimeisen päälle. Korkokengät ja epävarma kävelytyyli. Pömppömaha muutoin hoikassa varressa. Ohuet ruskeat hiukset. Punainen kynsilakka. Liian punaiset huulet. Liikaa koruja. Käytöksessä remakka nauru ja kovaäänisyys yleensä. Ylimielisyys ja itsevarmuus. Fiksumman esittäminen tyyliin sivistysanojen viljely.
Eli SINULLE liian tyylikäs. Itse pidän tyylikkäistä naisista ja myöskin sellaisista, jotka tuntevat sivistyssanoja. Jos sinä et niitä tunne, tunnet olosi epävarmaksi hänen seurassaan. Ja sehän ei ole naisen vika.
Paljon pahempi turn-off on sivistymätön nainen, jolle pitää esim. selvittää, mikä on lainan marginaali tms. päivänselvyydet. Näitäkin on tullut vastaan.
en käsitä miten joku voi viehättyä miesmäisestä, kovaäänisestä, lyhyttukkaisesta (tai vaihtoehtoisesti pidempi, permanentattu tukka), kiroilevasta, tupakoivasta naisesta, jolla parhaimmillaan on Kiitos-huppari päällä. Huppari kuitenkin, ja tietysti se on liian kireä, koska paino on noussut.
jos nainen on pullea, se mielestäni korreloi luonteen kanssa. Eli on saamaton, laiska ja esim ulkoilu ei juuri kiinnosta, vaikka se itselleni on tärkeää.
Ei se tietenkään näin aina ole, mutta jokin on vialla yläpäässä jos antaa itsensä pullistua liikaa.
Se yläpään vika voi kuitenkin olla aika pieni ja sitä voi olla kompensoimassa mahtavia juttuja!
Mä olen pullea himoliikkuja, jonka kanssa pääsisi minne tahansa korpeen vaeltamaan, jäälle luistelemaan, hiihtoretkille, pyöräilemään yms. yms.
Lisäksi olen todistetusti varsin älykäs ja huumorintajuinen (huumori on ammattini tärkein osa), ja tienaankin vielä kivasti. Niin ja olen kokeilunhaluinen ja villi seksin suhteen.
Ei sillä, mä olen varattu. Mutta ihan vaan vinkiksi, kannattaa sitä pullukkaakin joskus kokeilla. Ei toki kaikki ole tällaisia timantteja kuin minä : )
Sellainen tuntuu olevan jokaisella suomalaisella naisella. Tulee kuitenkin mieleen lähiöyksinhuoltaja Siwan reissulla.
Uskovaisuus, piti sanomani.
Juu, ja tupakoinnista saa plussaa, ettei taritse yksin poltella.
Terveysjeesustelu ei muutenkaan tule kyseeseen.
tai yksikin iso tatuointi. Lävistykset ovat aivan kauheita!
Tyylitelty ja siisti saa tottakai olla.... toki liika on liikaa tässäkin ;)
Ohut luiru tukka on ruma oli minkä värinen tahaansa.
Minua taas itsevarmat naiset kiinnostaa, itsevarmuus on sitä että ei tarvitse kuvitella ja olla vainoharhainen mitättömyyksistä
sellaiset kuin jollain noita-akalla