Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naisessa pahin turn off?

Vierailija
18.10.2012 |

Kysytään nyt näinkin päin tämä sama ja miehetkin voi vastata jos on paikalla. Tuolla joku jo kirjoitti, että 3 kertaa on jätetty kun kertonut kantavansa papilloomaa eli on visvasyyläinen alapää. Onko muita todellisia turn-offeja. Ulkonäkö, läski, räkättävä nauru, pienet tisut, väljä pillu, selluliitti, hiukset, ruma kävelytyyli, epäsiisteys, lyhyet paksut jalat, laiskuus, kouluttamattomuus, köyhyys, rumuus tms?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei katoa, mutta ei ole koko aikaa aktiivisessa eli tartuttavassa muodossa.

Vierailija
22/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole oikein kukaan koskaan halunnut seuraksi kun olen kuulemma niin vakava ja tosikko. Olisin ihan ok näköinen hoikka mutta kurvikas keskimittainen nainen, panostan meikkiin ja pukeutumiseen, ei ole sukupuolitauteja tms täällä lueteltuja, mutta olen hiljainen ja ujo ja tosikko. Heti kun miehet sen huomaa vaikka baarissa, häipyvät hauskempien naisten seuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naisia, joiden äänellä voisi porata seinään reiän, volyymin säätöä ei ole. Liittyy usein myös huonoon tilannetajuun.

Vierailija
24/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kondylooma kuulkaas siellä jatkuvasti luuraa. Paranevat useimmiten ihan itsekseen parissa kuukaudessa ja that´s it. Mistäs tiedät, ettei itselläsi ole? Yleisyys on kuitenkin noin 80 % luokkaa seksuaalisesti aktiivisesta väestöstä.

Miehiltä ei asiaa tutkita ja niillä naisilla, jotka harvakseltaan jaksavat papassa käydä on tilanne voinut jäädä huomaamatta. You never know.

Ei se kyllä parane koskaan. Jos joku lääkäri niin väittää niin valehtelee.

se voi parantua. Yleisempää taitaa kuitenkin olla, että ei parannu, vaikka ei oireilisikaan. Täydellinen parantuminen on kuitenkin mahdollista.

Vierailija
25/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tarttua myös muuten kuin sukupuoliyhdynnässä.

Vierailija
26/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mieheltä, eli rinnaton ja takamus lättänä ja lyhyt tukka ja ei meikkiä.

Vierailija
27/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt punaiseksi värjätty poikatukka.

Vierailija
28/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutominen, telkkarin ääressä lojuminen ja ystävättären kanssa harrastettu toisten pahantahtoinen mollaaminen. Ovat mielestään rakentavasti kriittisiä. Vuoden kolmanteen kertaan suostuessaan päästää harmistuneenalistuneen huokauksen eikä luovu villasukistaan. Valittaa vuodesta toiseen raskasta taakkaansa ,vaikka ei ole edes ruokaa joutunut tekemään viimeisen viidentoista vuoden aikana kuin ehka viisikymmentä kertaa. Vietän kaiken vapaa-aikani kotona lasten seurassa, niinkuin viimeiset kolmetoista vuotta, mutten kuulemma "tarpeeksi". Olen lasten kanssa matkalla tämän viikon, mutta äiti ei ole vastassa lauantai-iltapäivällä, kun täytyy mennä erittäin tärkeään kultturirientoon. Pitää keksiä joku selitys pienimmille, etteivät pahoita mieltään. Arvatkaa onko provo.

Vierailija
29/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä naisessa kiteytyy monikin turn-off.

Vierailija
30/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti ole tyhmä. Mieheni olleet järjestään tyhmempiä vaikkakin koulutetumpia. Peruskoulussa olin luokkani parhaita ja aikuislukiossa (kesken) keskiarvo 9. Olen aina lukenut paljon, teininäkin filosofia, tähtitiede, eri uskonnot ja maailmankatsomukset kiinnosti. Niin ja biologia.

Mutta joo. Jos susta koulutus = älykkyys/sivistys niin taidat ollakin liian "tyhmä" mulle. Vähemmän älykkäät ei yleensä kyseenalaista asioita vaan ajattelee juuri noin yksioikoisesti. Itse turhauduin koulussa kun mentiin tyhmimmän ehdoilla niinsanotusti. Tutkintoja en ole tähän asti tarvinut tullakseni onnelliseksi, eikä opiskeluun juuri ole aikaakaan ollut kun on ollut muuta tekemistä. En ole kokenut tarvetta hankkia tutkintoa myöskään todistellakseni muille mitään. Olen päätynyt nuoruuden eksistentiaalisessa kriisissäni siihen ettei elämässä ole sen suurempaa tarkoitusta kuin yksilötasolla olla onnellinen. Jos ei ole onnellinen niin ei millään muullakaan ole mitään väliä.

Välillä vaan vituttaa kun törmää siihen että minut laitetaan johonkin kategoriaan sen perusteella mikä koulutukseni on, ei sen perusteella kuka ja millainen olen. Että koska olen käynyt vain peruskoulun minun pitäisi olla tyhmä, tietämätön, sivistymätön, juntti, bimbo, vähän yksinkertainen jollei suorastaan jälkeenjäänyt.

kananpersetukka, vain peruskoulu käytynä, lauta, perseetön, räkäinen nauru, sätkä suussa.

Vierailija
31/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kondylooma kuulkaas siellä jatkuvasti luuraa. Paranevat useimmiten ihan itsekseen parissa kuukaudessa ja that´s it. Mistäs tiedät, ettei itselläsi ole? Yleisyys on kuitenkin noin 80 % luokkaa seksuaalisesti aktiivisesta väestöstä.

Miehiltä ei asiaa tutkita ja niillä naisilla, jotka harvakseltaan jaksavat papassa käydä on tilanne voinut jäädä huomaamatta. You never know.

Ei se kyllä parane koskaan. Jos joku lääkäri niin väittää niin valehtelee.

se voi parantua. Yleisempää taitaa kuitenkin olla, että ei parannu, vaikka ei oireilisikaan. Täydellinen parantuminen on kuitenkin mahdollista.

En ole koskaan kuullut, että se paransii täydellisesti. Oireettomaksi se voi tulla niin, ettei oireile koskaan, mutta elimistöstä se ei käsittääkseni voi kadota mitenkään. Yksi pirullisimmista sukupuolitaudeista ellei se pirullisin.

Vierailija
32/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa ja "yllättävää". Tuossa "Mikä on miehessä pahin turn off" -ketjussa suurin osa vastauksista on luonnevikoja, kuten sovinismi, junttius, huumorintajuttomuus ja rasismi. Naisissa pahinta taas on lyhyt tukka, keltaiset hampaat ja suuri maha.

Vierailija
33/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa ja "yllättävää". Tuossa "Mikä on miehessä pahin turn off" -ketjussa suurin osa vastauksista on luonnevikoja, kuten sovinismi, junttius, huumorintajuttomuus ja rasismi. Naisissa pahinta taas on lyhyt tukka, keltaiset hampaat ja suuri maha.

miehet rakastelee silmillään ja naiset korvillaan, eikös jossain juuri lukenut näin? Jossain netin "laatu"sivustolla. Tässä väite osoitettiin juuri todeksi.

Vierailija
34/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

militaarisesti sovittelevan suunnitelmallinen elämäntavan omaava akka, joka tietää kaiken, jopa ostamattoman kaapin paikan, jolle panee niitä helvetin kuolleita leikkokukkia saatanasta.

Siinäpä se ja se että puuttuu siihen mitä suuhuni panen. Savukkeita ja olutta. Ne on minun suuni asioita ne. Siihen ei ole puuttumista ja jos ei suudelmaa halua niin ei sitten. En pakota.

Vierailija
35/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen on pullea, se mielestäni korreloi luonteen kanssa. Eli on saamaton, laiska ja esim ulkoilu ei juuri kiinnosta, vaikka se itselleni on tärkeää.

Ei se tietenkään näin aina ole, mutta jokin on vialla yläpäässä jos antaa itsensä pullistua liikaa.

Vierailija
36/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ulkonäkö tai muu seikka ei pelasta, jos nainen on tyhmä. Jos suusta tulee ihan älyvapaata räpätystä, eikä nainen tiedä mistään mitään, eikä ole kiinnostunut muusta kuin itsestään ja jostain BB-pöljästä, niin goodbye.

Vierailija
37/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kun ei tosiaan päälle päin näy. Turn off tulee eteen vasta siinä vaiheessa kun se tauti todetaan ja silloin se onkin todennäköisesti jo molemmilla, eikä ole varmuutta, kummalla se oli ensin. Näin siis silloin, kun ei olla oikeaoppisesti käytetty kondomia suhteen alkuvaiheessa. Eli se spärdäri kuuluu jättää pois vasta kun molemmat ovat ensin käyneet testeissä.

Oman kokemukseni mukaan aloite kondomin käyttöön on aina tullut naiselta (eli minulta) ja miehen on testeihin saanut suunnilleen pakottaa. "Ei mulla mitään ole..." on suorastaan ärsyttävän tuttu lausahdus, etenkin n. kolmevitoselta mieheltä jolla ollut kymmeniä, ellei satoja kumppaneita eikä ole koskaan käynyt testattavana. (ja kun sen miehen saa vihdoin soittamaan terveyskeskukseen ja kertomaan haluavansa testeihin, terkusta kysytään: "miksi?". En yhtään ihmettele, että taudit vaan leviää....)

Vierailija
38/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suurin turn-off on nainen, jolla on pakkelia sentin kerros, pullo lakkaa ja hajuvettä, ja puhuu vain vaatteista ja meikeistä jne.. Arvostan naisessa luonnonkauneutta, ei tarvitse olla mallin tai missin mitoissa, mutta jotenkin sopusuhtainen. Se, että on avoin ja lämmin, vilpitön. Että kun toista katsoo niin tietää mitä saa. Ei, että pistää miettimään että miltähän tuo näyttää ilman meikkiä, tai miten se käyttäytyy kun ollaan kahden, jos isossa porukassa on selkeä esitys päällä.

Vierailija
39/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ominaisuuksista liika hoikkuus ja punehtunut pillu joka on karvaton, vielä jos on viiva niin koko pakkaus on kuin iso lapsi.

Vierailija
40/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoruja suoltava pahan ilman lintu ja huumorintajuttomuus, joka ilmenee sekä mustavalkoisuutena että ehdottomuutena.

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä