Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naisessa pahin turn off?

Vierailija
18.10.2012 |

Kysytään nyt näinkin päin tämä sama ja miehetkin voi vastata jos on paikalla. Tuolla joku jo kirjoitti, että 3 kertaa on jätetty kun kertonut kantavansa papilloomaa eli on visvasyyläinen alapää. Onko muita todellisia turn-offeja. Ulkonäkö, läski, räkättävä nauru, pienet tisut, väljä pillu, selluliitti, hiukset, ruma kävelytyyli, epäsiisteys, lyhyet paksut jalat, laiskuus, kouluttamattomuus, köyhyys, rumuus tms?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yksikin iso tatuointi. Lävistykset ovat aivan kauheita!

En voisi kuvitella vieväni tatuoitua tyttöystävää työpaikkani pikkujouluihin! Enkä kyllä kehtaisi kaupassakaan käydä, jos tutut näkisivät.

Vierailija
62/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt itseäni mistään näistä viesteistä :) Onkohan ruusunpunaiset lasit päässä vaiko mikä... :D

Lisään listaan:

- liiallinen kiroilu: "Ja sit voi vittu mä olin sillee et vittu mikä vittu sul on vittu". Muutenkin tuollainen puhetyyli ärsyttää. Kiroilla saa, mutta jos vittu toimittaa pilkun virkaa tai korvaa vaikkapa sen ärsyttävän niinku-sanan, niin kiinnostus lopahtaa saman tien. Joskus oikeaan saumaan huudettu PERKELE saattaa olla jopa hyvin hurmaava :)

- kaksinaamaisuus. Tavataan joku tuttava, jota ylistetään maasta taivaaseen siinä tilanteessa, mutta kun hän on niin kaukana, ettei enää kuule mitä sanotaan, alkaa armoton haukkuminen, solvaaminen ja juoruilu.

- kateellisuus. Todennäköistä on, että vastaan kävelee joskus kauniimpi nainen, ja se paljastaa naisen ajatukset samantien, jos alkaa huorittelu, "vitun pinnallinen barbie"-kommentit sun muut.

No jaa, nuo edelliset voi niputtaa yhden sanan alle: huonokäytöksisyys. Pidän naisista, jotka ovat itsevarmoja mutteivät ylimielisiä, huoliteltuja mutteivät pinnallisia, seksikkäitä mutteivät tyrkkyjä, älykkäitä mutteivät päde sillä, kilttejä mutteivät kynnysmattoja, kohteliaita mutteivät mielistelijöitä.

Ulkonäöllisistä seikoista turn-offeja ovat suoraan sanottuna ylipaino (vaikka JOITAKUITA HYVIN HARVOJA se jopa pukee!), huonot hampaat, paksu meikkikerros, rönttöisyys (ei välitetä huolehtia ulkonäöstään ollenkaan), rasvaiset hiukset, keinotekoisuus (silikonirinnat tmv.) ja liiallinen laihuus.

Muita turn-offeja ovat tupakointi ja humalatila.

Ehdoton turn-ON on hymy ;)

T. Bi-tytsy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa naisella. Siis jokainen karva viimeisen päälle. Korkokengät ja epävarma kävelytyyli. Pömppömaha muutoin hoikassa varressa. Ohuet ruskeat hiukset. Punainen kynsilakka. Liian punaiset huulet. Liikaa koruja. Käytöksessä remakka nauru ja kovaäänisyys yleensä. Ylimielisyys ja itsevarmuus. Fiksumman esittäminen tyyliin sivistysanojen viljely.

Eli SINULLE liian tyylikäs. Itse pidän tyylikkäistä naisista ja myöskin sellaisista, jotka tuntevat sivistyssanoja. Jos sinä et niitä tunne, tunnet olosi epävarmaksi hänen seurassaan. Ja sehän ei ole naisen vika.

Paljon pahempi turn-off on sivistymätön nainen, jolle pitää esim. selvittää, mikä on lainan marginaali tms. päivänselvyydet. Näitäkin on tullut vastaan.

Miksi pitää ottaa nokkiinsa toisten turn-offeista? Jos jollekin sivistynyt nainen on kauhistus, niin sittenhän niitä sivistyneitä naisia riittää vain enemmän sinulle. Minä en halua alkoholia käyttävää tai tatuoitua miestä, mutta en ota itseeni siitä, jos nämä ominaisuudet jonkun mielestä ovat ehdoton edellytys kiinnostuksen heräämiselle.

Vierailija
64/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen epävarmat ja mustasukkaiset sekä roikkuvat naiset on kyllä nopeesti niin ärsyttäviä että se on sellainen juttu. Visvasyylähän on hoidettavissa kuitenkin, ei kai kukaan edes tarjoa kukkivaa torttua nuoltavaksi. Siitä viruksesta ei pääse eroon ja lisäksi sen melkein kaikki meistä saa kuitenkin jossain vaiheessa elämää, joten se ei nyt mulle ois varsinainen este. Kyllä alkoholismi tai vainoharhaisuus enemmän etoo.

Naiset kai kuvittelee ulkonäön olevan ainoa kriteeri, mutta harvoin se menee niin. Kysyn vaan että onko kauniiksi mielletty nainen miten tyytyväinen itseensä jos tietää olevansa miehelle vain kaunis pilluteline?

Vierailija
65/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teeskentely, valheet ja samalla lutkamainen käytös.

Vierailija
66/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mainittiin ettei saisi olla tyhjäpäinen. Kovasti aloin sitten herneaivoillani miettimään, että mistä saisin tietää, olenko tyhmä? En omaa kiinnostusta politiikkaan, urheiluun, uskontoon, yhteiskunta-asioihin tms. Yleissivistyksenikin saattaa olla aika hatara.. Apua! Kaikenlisäksi minulla on huono päässälaskutaito, enkä osaa kieliäkään... Olen kuitenkin sosiaalinen ja olen aina kuvitellut että kanssani on helppo keskustella, vaikka en tiedä autoista, meikeistä, vaatteista tahi israelin tilanteesta..

Vierailija
67/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kammoan naisia, jotka näyttävät laihoilta miehiltä, eli puuttuu naisellisuuden merkit. Eli laiha nainen, jolla ei meikkiä, lyhyt tukka, perseetön ja lauta. Vielä jos on rööki suussa ja matala ääni ja tyhmä niin hyi helv....

Vierailija
68/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästä? Bibbrotherista? Seiskan tuikitärkeistä uutisista?

Täällä mainittiin ettei saisi olla tyhjäpäinen. Kovasti aloin sitten herneaivoillani miettimään, että mistä saisin tietää, olenko tyhmä? En omaa kiinnostusta politiikkaan, urheiluun, uskontoon, yhteiskunta-asioihin tms. Yleissivistyksenikin saattaa olla aika hatara.. Apua! Kaikenlisäksi minulla on huono päässälaskutaito, enkä osaa kieliäkään... Olen kuitenkin sosiaalinen ja olen aina kuvitellut että kanssani on helppo keskustella, vaikka en tiedä autoista, meikeistä, vaatteista tahi israelin tilanteesta..

Vierailija
69/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Facebookissa varsinkin näitä näkee. "Mä niin haluaisin nuolla Megan Foxia".

Miksi te naiset kuvittelette, että pinnalla olevien "seksikkäiden naisten" (Megan Fox, Jessica Alba, Scarlett Johansson yms.) näkyvästi kuolaaminen tekisi teistä jotenkin seksikkäämpiä miesten silmissä?! Varsinkin, kun siinä sen tekstin vieressä lukee seksuaalisena suuntautumisena hetero. Ei ole kovin vaikea havaita, että olette niin huonolla itsetunnolla varustettuja ja huomionkipeitä, että vajoatte NOIN alas ollaksenne viehättäviä vastakkaisen sukupuolen silmissä ja saadaksenne huomiota.

Yhtä paha turn- off on kaverukset, jotka miehiä houkutellakseen baareissa koskettelevat toisiaan ja nuolevat toistensa suita, ja kuvittelevat olevansa hyvin seksikkäitä kun tanssivat "seksikkäästi" hinkaten vartaloitaan toisiaan vasten.

Minulla ei ole mitään biseksuaaleja eikä lesboja vastaan, vaan vain sellaisia, jotka esittävät näitä ollakseen viehättävämpiä meidän miesten silmissä. Ja kyllä, sen näkee kilometrien päähän, ketkä lesboilevat huomionkipeyttään ja huonoa itsetuntoaan ja ketkä oikeasti halustaan. Oikeita lesboja on kiihottavaa katsoa, mutta tällaiset kanat aiheuttavat lähinnä myötähäpeää ja nauruntyrskähdyksiä.

Ällöttävää käytöstä. Kierrän tuollaiset kaukaa.

Taidan seuraavalla baarireissulla tehdä samaa hyvän miespuolisen ystäväni kanssa ja katsoa, kuinka moni nainen osoittaa kiinnostusta. Voi jösses.

Vierailija
70/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaksi värjätty tukka. Sellainen tuntuu olevan jokaisella suomalaisella naisella. Tulee kuitenkin mieleen lähiöyksinhuoltaja Siwan reissulla.

Minäkin olen joutunut pariinkin kertaan kuulemaan kommentointia että olisin oikein kivan näköinen jos lopettaisin tukkani värjäämisen kovan mustaksi. Nii-in, tämä kun vaan on mun luonnollinen väri...

Vierailija
71/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs puhut?säästä? Bibbrotherista? Seiskan tuikitärkeistä uutisista?

BB ja Seiska eivät kuulu harrastuksiini :P Säästä voi turista puolituttujen kanssa, mutta... mitäs keskustelunaiheita sitä nyt olisi viime aikoina ollut. Työkuviot, ihmissuhteet, luonto, lapset, matkustaminen, ruuanlaitto, kirjallisuus, viime aikaiset lähialueen tapahtumat, koulutustaustat, arkitoimet, taidenäyttelyt, eläimet, harrastukset... Taidan olla aika saakelin tylsä ihminen :D kamalaa havahtua tämmöiseen!!

Vierailija
72/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasaalivittusuhinasössötys, ei pysty kuuntelemaan montaa minuuttia.

Vierailija
73/73 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasaalivittusuhinasössötys, ei pysty kuuntelemaan montaa minuuttia.

Nasaalivittusuhinasössötys on kyllä todella kuvaava :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä