Kuvittele tilanne jossa mies lukisi puhelimesi ja sähköpostisi, mitä tapahtuisi?
Mieti tarkasti ja vastaa rehellisesti.
Ero? Ruumiita?
Muuttuisiko miehen käsitykset sinusta?
Onko kuvitellut sinun elävän toisenlaista elämää?
Tulisiko miehellesi "uusia" kavereitasi joista ei ole koskaan kuullutkaan?
Mikään ei muuttuisi?
Kertokaa!
Vastaukseksi ei kelpaa mieheni ei lue puhelintani tms!
Kommentit (65)
Oli sivusuhde, jonka tosin lopetin. Jotain viestejä voi vielä löytyä. Kadun nyt vaikka se silloin tuntui oikealta ja oikeutetulta. En suosittele kenellekään.
Kyse oli edelleen viestien sisällöstä, ei siitä saako lukea vai ei! Eli ei vaikuttaisi teillä mitenkään :)
Mutta kyllä meille tulisi ero ihan varmuudella sen perusteella, mitä maileistani ja/tai puhelimestani löytyisi. Samaan syssyyn epäilemättä korjautuisi käsitys siitä, minkälaista elämää mieheni kuvittelee minun viettävän.
Syystäkin puhelimessa koodilukko:D
Eipä aikaakaan, kun hänen ajatuksensa palaisivat jälleen hänen omiin kiinnostuksen kohteisiinsa. Mies unohtaisi kertoa minulle lukemansa. Jos hän kertoisi lukeneensa, hyppisin raivosta. Mies tutkailisi edelleen omia kiinnostuksen kohteitaan ihan rauhassa.
Mutta ei siellä mitään sellaista ole, mistä mun mies yllättyis tai muuttais käsitystään musta. Ei se ero siksi tulis.
Mutta en katselisi ketään joka lukee mun työsähköpostia tai -puhelinta. Mun työhön kuuluu luotettavuus ja käsittelen salassapidettävää tietoa, joten en mä niitä kenenkään anna lukea.
Ja on ne niin hyvin suojattukin, että en usko, että miehen hakkerointitaidot riittäis niiden suojausten ohittamiseen, joten ei pelkoa.