Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika heikko tuo vasemmistoliiton ajama työsuhdeturva

Vierailija
18.10.2012 |

Työntekijän voi vasemmistoliiton mielestä näköjään erottaa ilman, että on edes annettu kirjallista varoitusta tai huomautusta. Meillä päin vasemmistoliitto on yrittänyt esiintyä puolueena, joka pitää työntekijöiden puolta ja vastustaa suoria irtisanomisia jopa alkoholistien tapauksessa, vaan ensin pitäisi olla hoitoon ohjaukset ja yhteistyöpalaverit yms. Mutta kun vasemmistoliitto itse pääsee työnantajan rooliin, niin se on kenkää ilman mitään varoituksia. Minua ei haittaa jos epäpätevä saa kenkää, mutta melko kaksinaamaista touhua tuollainen vasureilta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se liikenneministeri kyllönen ketään erottanut. Se päällikköhän sanoi itse itsensä irti ja ei sitä toista voi kahlita työpaikalleen

Ministeri KÄSKI erota.

Vierailija
22/22 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan johtajakin työntekijä, mutta enemmän vastuuta ja enemmän palkkaa. Jos johtaja tyrii niin hän edustaa kys. toimintaa ja on vastuullinen häpeään. Jos häpeää ei ole havaittavissa niin saa mennä.

Eli jos on iso pakka niin irtisanomissuojan pitäisi olla heikompi. Ei taida vasemmistopuolueiden tukema SAK (paperiliittoineen, metalliliittoineen ja ahtaajineen) ollut aiemmin tuota mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan