Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri aikoo ottaa kusipää exänsä takaisin

Vierailija
18.10.2012 |

Olivat yhdessä melkein 2 vuotta ja asuvat eri kaupungeissa. Tyyppi teki kotipaikkakunnallaan ainakin 2 naista, heidän yhdessä olo aikanaan, raskaaksi. Ensimmäisen kerran antoi anteeksi, toisen jälkeen tuli ero, kun mies oli muuttanut tämän naisen luokse asumaan.

Nyt mies on eronnut tästä naisesta ja alkanut ottaa yhteyttä ystävääni. Ystäväni mielestä mies on "kasvanut" ja ansaitsee vielä mahdollisuuden.

Olen ollut oikeastaan ainut jolle kaveri on voinut asiasta puhua. Olenko huono ystävä, jos suoraan sanon etten halua kuulla enää yhtään mitään tästä miehestä ja suhteesta? En jaksa enää samaa paskaa kuunnella. Olen niin kyllästynyt, ettei varoitukset mene perille. Tehköön jokainen mitä ikinä haluaa, mutta vituttaa kuunnella kaverin itkua, kun mies ei arvosta yms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on minusta täysin ok. Väärin olisi alkaa kaverille motkottaa hänen omasta valinnastaa ja yrittää puolipakolla saada häntä perumaan päätöksensä, mutta siinä ei ole mitään väärää että sinä itse pidät omat rajasi siinä mitä haluat kuulla ja mitä et.

Vierailija
2/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta ois olla tunkiona toisen parisuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toteaisin, että en halua olla tässä asiassa mitenkään osallisena.

Rajansa pitäisi tyhmyydelläkin olla.

Vierailija
4/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisi puhua sun kanssa asiasta, mutta etpä tässä asiassa juuri muuta voi tehdä kuin pitää edes omat rajasi. Itsellä joskus samaa ongelmaa, kaveri tekee tyhmyyksiä eikä jaksa enää niissä tukea.

Vierailija
5/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutti pienelle paikkakunnalle ja löysi ihanan miehen. Menin käymään kylässä, mentiin illalla baariin ja mulle tultiin sanomaan toi mies on ihan hullu. Yritin onkia lisää tietoja ja epämääräisesti puhuttiin mm. väkivallasta.

Mä kun oltiin kaksin, kerroin puheista ja tämä ns ystäväni sanoi vaan on kuullut samanlaisia huhuja, mutta ei ne pidä paikkansa.

Ei kauaa mennytkään, kun oli mies hakannut. Ystävä ei uskaltanut ottaa meihin yhteyttä, kun pelkästi että tuomitaan. SIlittää päätäkö olisi pitänyt.

Lopulta sitten erosivat ja tuli ainakin osa pahoinpitelyistä esille, mm hän joutui käymään psykiatrilla puhumassa asioista jne. Meni pari vuotta ja ... otti miehen takaisin.

Hirveesti yritti puolustella ja mä kysyin onko sun mielestä oikein että saa lyödä toista. seliseli ja vali vali. Kysyin uudestaan saanko mä vetää sua turpiin vai en.

Tiedän että kun yrittivät vielä, mies palasi hyvin nopeasti samoihin tapoihin.

ehkä 5 v sitten viimeksi lähetettiin joulukortit, sen jälkeen lopetin senkin.

Aikuinen ihminen, oikeesti !

Vierailija
6/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen jo sanonut, etten halua enää kuunnella. Suhteen loputtua, sitten vyörytti kaiken minun niskaani. Tosiaan ei ole muille edes kertonut, että mies on pettänyt yms.

Tuntuu pahalta jättää "yksin", kun tietää jo valmiiksi mitä tulee tapahtumaan. Ei vaan enää jaksa kuunnella ja ei suoraan sanottuna kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
7/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä taustalla mm. väkivaltaista käytöstä. Kaveriin (ei ainakaan ole sanonut) ei ole kuitenkaan käsiksi käynyt. Väkivallalla uhkailua on ollut, jonka itsekin kuulin.

Myös sekopäistä mustasukkaisuutta. Baari-iltana saattoi meille kavereille soitella ja tarkistaa onhan siinä seurassa missä oli kertonut olevansa. Saattoi myös pyytää omia kavereitaan tarkkailemaan. Ihme touhua, josta todellakin haluan pysyä erossa tällä kertaa täysin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi