Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se voi kertoa, jos nuori halveksii vanhempaansa avoimesti

Vierailija
18.06.2024 |

Eikä tämä vanhempi juo, ole väkivaltainen tms.

Ei koske minua, olen sivusta seurannut ja ihmettelen. Nuori ei peittele halveksuntaansa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä ihan tosissani. Vanhempi, jota hän halveksii, on ollut hänelle kasvuiässä läsnä. Ap

Vierailija
2/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää mitä kodin seinien sisällä tapahtuu, voinut kohdella nuorta huonosti, olla huono vanhempi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tekee irtiottoa, älä etsi syytä itsestäsi. Jos sinussa ei ole mitään sopivaa vikaa, on nuoresi keksinyt tämän tavan irtaantua. Anna mennä, älä ota itseesi, normaali kehitysvaihe, ellet ala sitä estämään.

Vaadi kuitenkin hyviä käytöstapoja, mutta muuten anna nuoren olla.

Vierailija
4/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on aina syynsä. Aina.

Vierailija
5/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori tekee irtiottoa, älä etsi syytä itsestäsi. Jos sinussa ei ole mitään sopivaa vikaa, on nuoresi keksinyt tämän tavan irtaantua. Anna mennä, älä ota itseesi, normaali kehitysvaihe, ellet ala sitä estämään.

Et näköjään edes osaa lukea, joten kommenttisi ei ole minkään arvoinen. 

Vierailija
6/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vanhemmasta on tullut vaikka persu ja joutuu kuuntelemaan jatkuvasti tuota samaa persupropagandaa kuin täältä palstaltakin saa lukea, niin eipä ihme että halveksii

Vierailija
7/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään "irtiotto" tuollaista aiheuta. Vanhempi on omalla käytöksellään saanut tämän aikaan, ei ole "normaalia" vihata vanhempiaan ellei heissä ole jotain vikaa.

Vierailija
8/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tiedoilla ei kukaan ammattilainen sanoisi juuta eikä jaata.

Vierailija
9/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla kuvauksella voi sanoa mitään. Vinkki: kysy siltä nuorelta itseltään.

Vierailija
10/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuolla kuvauksella voi sanoa mitään. Vinkki: kysy siltä nuorelta itseltään.

En minä nyt muiden perheisiin mene utelemaan. Asia vain vaivaa minua, koska se tuntuu epäoikeudenmukaiselta. Ap

Vierailija
11/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se oli avunpyynnön yritys ja keino näyttää todelliset tunteet äitiä kohtaan ilma, et sai turpaansa välittömästi.

Vierailija
12/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään "irtiotto" tuollaista aiheuta. Vanhempi on omalla käytöksellään saanut tämän aikaan, ei ole "normaalia" vihata vanhempiaan ellei heissä ole jotain vikaa.

Sanoo joku, joka vihaa vanhempaansa. Toisten elämästä et tiedä mitään. Lapsihan voi olla luonnehäiriöinen.

Vierailija
13/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kyylille.

Vierailija
14/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä nyt muiden perheisiin mene utelemaan. Asia vain vaivaa minua, koska se tuntuu epäoikeudenmukaiselta. Ap

Mutta kyselet täällä, vaikka täällä vielä vähemmän tiedetään kyseisen perheen asioista. Jos oikeasti olet kiinnostunut perheestä, voit kysyä nuorelta itseltään. Jos et katso voivasi kysyä, miksi arvuutella? Ei ulkopuoliset voi syytä tietää.

Vierailija
15/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on herkkänahkainen narsisti. Tajusin vasta näin aikuisena. Olen rikki. 

Vierailija
16/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsan käyttö jäänyt väliin nyt pentu pihalle oppimaan tapoja. rajaton kasvatus. näitä jussi julioita riittää. mutta sitä saa mitä kylvää (siittää). voi voi.

Vierailija
17/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli me tuntemattomat ihmiset arvioimme tuntemattoman perheen tilanteen asiantuntevasti ilman taustatietoja, koska eihän ap halua nyt muiden perheisiin mennä utelemaan. Kunhan asia vaan vaivaa häntä ja tuntuu epäoikeudenmukaiselta. Keksikää nyt jotain. Ap:sta ei varmasti apua ole.

Vierailija
18/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tekee irtiottoa lapsuudenkodistaan.

Vierailija
19/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyin varmasti lapsena ja nuorena noin. Äiti oli liian takertuva.

Vierailija
20/38 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näköjään edes osaa lukea, joten kommenttisi ei ole minkään arvoinen. 

Luin nopeasti (vaikutat ihastuttavalta ihmiseltä). Sovella vastaus itse tarpeeseesi l. sama pätee luultavasti tähän vanhempaan, josta olet 'huolissasi'.