Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kriisi äidillä lähestymässä? Irtosuhteita varattujen miesten kanssa, kerskailee niilä :/

Vierailija
18.10.2012 |

Nytkin sillä on jotain säätöä naimisissa olevan miehen kanssa. Haukkuu mulle tämän vaimoa joka ei miestään ymmärrä. Näkee, että mies käyttää äitiäni vain hyväkseen kun pääsee pussejaan tyhjentämään... Äidin kaverilla sama tilanne, sit ne ihmettelee kun vaimot on saaneet vihiä ja laittaneet mielestäni yllättävän asiallisia viestejä äidilleni ja tämän kaverille.

Olen sanonut, etten halua kuulla enkä asiaa hyväksy. Tällöin mä saan huudot. Siksi vaan kuuntelen nykyään, enkä kommentoi mitään.

Eihän asia mulle kuulu, mutta jotenkin käy sääliksi. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ikävää ettei kunnioita sitä kun sinä sanot ettet halua kuulla noista asioista.

Mutta sinänsä, eihän muuten tuommoinen niin tavatonta ole, varsinkin keski-iässä osalle tulee "viidenkympin villitys" jossa halutaan kokea vielä kaikenlaista mitä voi, ennen kuin vanhuus tulee. Monella siihen kuuluu seksuaaliset seikkailut ja juhliminen esimerkiksi, mitä ei ole tehty ehkä vuosikymmeniin enää muuten.

Vierailija
2/2 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään lapsen tartte kuunnella tuollaista p****a! Eikä se tee hyvää sun mielellesikään.

No, tollasta elämäntapaa pitäisi inhota eikä sääliä -tai no tietyllä tapaa kyllä mutta yäk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän