Tupakoivat naiset ovat roskaväkeä
Kommentit (22)
En ymmärrä touhua keltäkään ja tietoisesti jätän moiset elämästäni ja vaan toivon, ettei lapsista tule tyhmiä, että erehtyisi. Mä pidän tupakoivia ihmisiä tyhminä ja siten myös heitä kohtelen.
Tuupitko pois tielta? Miten suhtaudut viinan vetamiseen? Nopeamminhan se tappaa kuin tupakka ja pahaa jalkea syntyy paljon useammin kuin tupakoitsijoilta.miksi käyttäysin väkivaltaa heihin? jätän omaan arvoonsa, jos tupakoiva juttelee mulle niin ehkä jotain vastaan tai sitten en. Riippuu keskustelun aiheesta.
Alkoholi ei tapa sen nopeemmin jos järkevästi käyttää drinksun silloin tällöin. Humaltuneita ihmisiä kohtelen myös samoin kuin tupakan lumoissa olevia.
Nyt sun pitäisi ottaa selvää päihteiden vaikutuksesta ihmiseen. Josta selviää uskomattomia asioita!
Pahoinpitelyä? Tappoa?
Ei, en puolustele tupakointia mutta pidän kyllä tupakkaa pienempänä pahana kuin alkoholia.
terv. yksi savuton
Hyvin on näköjään mennyt valistus sinulle perille. Tapothan tapahtuu just siksi, että viinoihin laitetaan savakavalaa "tapa!"- nimistä taisteluhuumetta joka saa kiltin ihmisenkin ihmisen tappamaan vaikka pikkuvauvoja. Ei sekään ole ihmisen vika että nousee kännissä rattiin, ei, sekin johtuu siitä että ulkomailta tuodussa alkoholissa on ainesosia jotka saa nauttijan omaksumaan sen alkoholin valmistusmaan liikennekulttuurin.
Jos et pässi tajunnut, olen sarkastinen. Se on tasan ja vaan sen rattijuopon/tappajan vika että niin menee tekemään, alkoholinsa tuntuvalle noita asioita nyt ei vaan käy.