Ällöttää kaikki kiihkoimettäjät kestovaippailijat meikkaamattomat rasvatukkaiset naiset
joilla on vihreä maiharitakki päällä ja jalassa jotkut sikarumat kengät.
Kommentit (8)
mulla o maihari,muttei rasvasta tukkaa
Mulla taas on on rasvanen tukka mutta ei maiharia
mutta ei rasvatukkaa, vauvaa, maiharia tai rumia kenkiä. Pääsenkö silti ällötyskiintiöösi?
Pääset ilmeisesti kovin harvoin hekumoimaan ällötyksen tunteissasi, Ap-kulta? Minä imetän, mutta en kiihkoile; olen käyttänyt vauvallani kestovaippoja, mutta vain toisinaan; meikkaan - ja hiukseni ovat pikemminkin kuivat. Vihreää maiharia en omista, ja kenkiä on monenlaisia.
Onks lähipiirissäs montakin tollasta?
Rasvanen tukka on kyllä mustakin ällö.
eniten juuri imetyskiihkoilija luomuäidit joiden lapset on puettu retroon ja uusretroon kirppisvaatteisiin. yäh.
Mulla on varmaan kaikki muut paitsi ei vihreää maiharitakkia. Musta maiharitakki sen sijaan löytyy (kaikenlisäksi se on kantotakki, johon voi lisätä etupaneelin kun kantaa lasta kantoliinassa tai manducassa). Ja tukkakan ei useimmiten ole rasvainen vaikka just nyt onkin vaan tukastani saan välillä jopa kehuja miten se on kaunis.
Tieten tahtoen en kyllä kiihkoilekaan mutta imetyksen edut tunnistan ja itselläni on vauvaa vanhempi maitolapsi.
Ja hih lapseni vielä aika usein perustuu joko uusretroon tai ehtoihin 70-luvun vaatteisiin.
Ihanaa, että voin täyttää elämässäsi "ällötys"-kiintiön.