Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysflashmobissa Helsingissä imetettiin viisivuotiasta.

Vierailija
17.10.2012 |

http://www.hs.fi/kotimaa/Imetys-flashmob+ker%C3%A4si+%C3%A4idit+ja+vauv…

En imetä julkisesti, koska AINA on mahdollisuus mennä sivuummalle imettämään rauhassa. Ei ole pakko juuri keskellä kauppakeskusta alkaa imettää.

Ällöttävä tuo linkin kuva, jossa äiti imettää sinihousuista viisivuotiastaan.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaalia touhua imettää lastaan, jopa suositeltavaa purkkiruokien sijaan..

Ällöttävä tuo linkin kuva, jossa äiti imettää sinihousuista viisivuotiastaan.

Vierailija
2/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksen.

Sä et voi muiden puolesta päättää, missä he imettävät. Mulla ei ole ainakaan ollut "aina" mahdollista imettää "sivummalla rauhassa". Se olisi vaatinut lapsen itkettämistä, ja mä en siihen ryhdy sun kaltaisten ihmisten vuoksi.

Isomman lapsen kanssa on toki helpompaa odottaa kotiin, mutta pienempi ei odota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinihousuinen on about kaksi.

Vierailija
4/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti.

ens viikolla sitten panoflashmob, sekin on todella luonnollista.

Vierailija
5/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppahaalarit päällä? Ruokaileeko äiditkin sisätiloissa ulkovaatteissa?

Vierailija
6/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti.

ens viikolla sitten panoflashmob, sekin on todella luonnollista.

Myös ulostaminen on ihan luonnollista, jopa kaikilta suotavaa oman terveyden vuoksi. Siinä ei ole mitään häpeällistä ja tarve voi ilmaantua ihan missä vaan. Kuten lapsen nälkä. SILTI, kaiken luonnollisen ei tarvitse olla kaikkien nähtävillä. Kuten rintojen. Tai alastoman pepun. Tai sukupuolielinten.

Niin kauan kuin naiset väen väkisin tulevat viereeni pullauttamaan maitorintojaan silmieni eteen, pidän tätä julkista imettämistä vastenmielisenä. Ihan kummallista, että minä olen onnistunut saamaan kolme lasta ja olen onnistunut imettämään heitä kaikkia ja silti RAUHASSA JA POIS MUIDEN KATSEILTA!

ap

Vierailija
7/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288508514223.html?pos=ok-nln

tosta videosta näkee vielä paremmin, kukaan ei ole ku maks reilun vuoden tai kaks.

Vierailija
8/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsis oli viis kun sua teki

Vierailija
9/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä on vaan väsyttäviä.

Imetys on varmaan ihan luonnollista, miksi siitäkin pitää tehdä flashmob?

Vierailija
10/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmeja imettäessään. miksi muuten niin tekisivät? lapselle saa ruokaa kaupasta. ei me olla intiassa yms kehitysmaassa, missä äidinmaito on ainoa ape vielä taaperolle.

Vierailija
11/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä on vaan väsyttäviä.

Imetys on varmaan ihan luonnollista, miksi siitäkin pitää tehdä flashmob?

Vierailija
12/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin imettämisestä.

Tässä kyseisessä flashmobissa äidit istuivat paikallaan imettämässä, joten tuskin voi sanoa, että he ovat väkisin tunkeneet kenenkään silmiin. Ohikulkija voi toki jäädä tuijottamaan tai vaihtoehtoisesti mennä pois.

Aina voi kääntää katseensa pois imettävästä äidistä, jos tekee pahaa.

Mulla on ollut kolme lasta, ja mä olen imettänyt heitä missä vaan. Se on ollut mun oikeuteni.

Myös ulostaminen on ihan luonnollista, jopa kaikilta suotavaa oman terveyden vuoksi.

Niin kauan kuin naiset väen väkisin tulevat viereeni pullauttamaan maitorintojaan silmieni eteen, pidän tätä julkista imettämistä vastenmielisenä.

ap

Vierailija
13/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tavoite on vaan paheksua, paheksua ja paheksua. Säälin kaltaisiasi ihmisiä. Teillä täytyy olla ihan tosi vaikeeta.

Vierailija
14/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ takia imettämään ei voi mennä johonkin sivumpaan? En vain ymmärrä? Se on luonnollista ja ei siihen kukaan kuole jos joskus tissi vilahtaa, mutta MIKSI se pitää ehdointahdoin tehdä niin, että mahdollisimman moni näkisi? Tulee sellainen mieleen, että kiinnostaako näitä julki-imettäjiä enemmän huomio kuin vauvan paras. Vauvahan saa ihan yhtä hyvää maitoa napaan jossain muuallakin kuin ravintolan pöydässä tai ostoskeskuksen penkillä.

Vierailija
15/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ=MINKÄ :)

Vierailija
16/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on minun oikeus! Saada imettää missä haluan. On myös niiden kanssaolijoiden oikeus saada olla kaupassa tai syömässä ilman, että joutuvat katsomaan rintojasi. Usko tai älä, kaikkia ei oikeasti haluta nähdä maitoutareitasi. Miksi et voi imettää jossain muualla kuin mahdollisimman näkyvällä paikalla? Ehkä tykkäätkin siitä, että vieraat vähän näkee tissiäsi? Ehkä oletkin pohjimmiltasi itsensäpaljastaja? Nyt voit tehdä sen vain laillisesti.

Vierailija
17/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI oi MIKSI tissit pitää tarkoituksella PALJASTAA julkisesti?

Vierailija
18/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten oikeutta paljastella rintojaan kaikelle kansalle.

Oikein kuvotti, kun yksi miehen työkaveri tuli äitiyslomallaan tuomaan jotain papereita meille vauvansa kanssa ja hetken päästä sitten vetikin paidan auki meidän olohuoneessamme mieheni edessä ja alkoi imettää.

Tilannetajun puutetta, sanon minä! Luonnollista my ass.

Vierailija
19/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska imettää pystyy kyllä piilossakin jos niin vaan haluaa tehdä. harsolla voi peittää koko näkyvyyden, jos nyt alunperinkään on pakko olla jossain ostoskeskuksen näköalapaikalla imettämässä, Itse imetin imetyshuoneissa ja vessoissa kun minulla oli vauva.

Vierailija
20/73 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolta. Toki lapset on erikokoisia mutta aika jätti 2v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme