Mies vastaa kysymyksiin.
Kommentit (85)
ja miten niihin puututaan. Eli periaatteessa on tiedot ja taidot tapahtui mitä tahansa mutta ihmisiä mekin vain ollaan.
Minä en kannata ainakaan koti-isänmaa-sarjaa vaan olen tässä ammatissa koska haluan auttaa ihmisiä ja pidän toiminnasta. Isänmaata suojelee eri tyypit,tuolla armeijan puolella.
oikeistolaisia? Minulla on sellainen käsitys tai ennakkoluulo, että poliisit ovat aika konservatiivisia.
siihen alkoholin palamiseen vaikuttaa niin monet asiat. Mutta voi toi´siaan olla mahdollista ettei hän ole juonut sen jälkeen.
kohtelua poliisin taholta saajia ottamaan yhteyttä polisiilaitokselle tai sisäministeriöön asti. On sekä kansalaisten että poliisien etu, että myös polisiin puolella tapahtuva asiattomuus saadan pidettyä kurissa. Huonojen kokemusten jälkeen kansalaisten luottamus polisiin laskee, minkä johdosta " hyvien" poliisien on entistä vaikempi tehdä työtään eli turvata sisäinen järjestys. Joillakin etenkin vanhemmilla poliiseilla on käsitys, että poliisi on aina poliisi ja siksi voi tehdä mitä parhaaksi näkee. Poliisillahan on vain poliisilain suomat erityisoikeudet.
Kurkku suorana huutavalle poliisille voi asiallisesti sanoa että otetaanpa tämä juttu nyt vähän rauhallisemmin, ja se on sanavapautta eikä siitä saa rangaista toimivaltuuksia epäasiallisesti käyttäen. Poliisiakin sitoo tarkoitussidonnaisuus.
On vain yllättävä nähdä miten kiinnostuneita ihmiset ovat poliisin työstä! Ja yhdyn tuohon täysin että poliisin huonosta kohtelusta on annettava palaute esimiehelle!
Seurustelin kerran yhden poliisin kanssa ja pelkäsin tätä joka päivä kun se jannu lähti töihinsä. Suhde loppui aikanaan, ja tämän seikan osalta voin sanoa että hyvä oli.
mutta me olllaan valmistauduttu kaikenlaiseen joten koen että lääkärit on enemmän vaarassa kuin me. He eivät ole varautuneet potilaan hyökkäyksiin toisin kuin me olemme.
Taksin maksamatta jättänyt oli unohtanut ottaa lompakon mukaan ja juoksi hakemaan sen kotoa.
on poliisi ja olen huomannut, että joko hän on luonnostaan vähän epäilevä kaikkea kohtaan tai sitten on ammatin tuomaa varjopuolta. Ainakin minusta on mustasukkainen, ilman mitään syytä...
En ole lyönyt ketään,tutkintaan joutuuisin jos löisin. Joskus on mieli tehnyt mutta väkivallalla ei asiat parane.
2 valitusta jo, mutta kukaan muu ei tee valitusta, kerran poliisit käyneet. Eli naapuri kyllä tietää että on häiriöksi...
Sinun pitää ilmoittaa isännöitsijälle joka voi varoitusten jälkeen antaa häädön.
Mutta voithan yrittää kertoa mitä kaikkea vauva toisi tullessaan ja muita hyviä puolia. ja jos raha ei teillä kasva puussa suosittelen laskemaan paljonko vauva veisi rahaa noin aluksi ettei miestä ala hirvittämään lompakon laihtuminen.
Näitäkin on,homma ei olekkaan niin hohdokasta kuin luullaan tai muuten vaan ollaan niin kyllästyneitä työhön.Unohdetaan että ollaan asiakaspalvelu ammatissa. Näissä tapauksissa pitäisi ottaa yhteyttä kyseisten poliisien esimieheen.