Mies vastaa kysymyksiin.
Kommentit (85)
joilla ei ole turvaistuimia tai edes turvavöitä,ei ne huvin vuoksi siellä autossa ole. Päälle vielä vanhemmat ajavat ja puhuvat kännykkään ilman hands freetä. Sitten nämä jotka jättävät lapset kotiin kun lähtevät baariin ja lapset hädissään soittavat hätäkeskukseen.
Arvostan kovasti poliisin työtä ja pidän luotettavaa ja rehellistä poliisia yhtenä vakaan yhteiskunnan peruspilarina. Siitäkin huolimatta, että minä olin se, joka sattui olemaan kerran väärässä paikassa, kun niiltä kahdelta poliisilta meni hermot. Soitin kyllä heidän esimiehelleen ja keskustelimme mielestäni oikein rakentavasti poliisin roolista ja siihen kohdistuvista odotuksista. Esimies lupasi puhutella konstaapeleita ja olin tähän " sanktioon" tyytyväinen. Minustakin todella kannattaa antaa palautetta jos siihen on aihetta, niinhän moni tekee perinteisimmästäkin palveluammateista.
Mun mielestä miehet ei kyllä tälläsillä akkojen palstoilla käy, ehkä korkeintaan naureskelemassa. Kuvottavaa ajatella jos mun mies vastailis täällä kysymyksiin. Hanki säkin joku kunnon miesten harrastus, äläkä täällä luuhaa, tai mee nyt edes jonnekkin miesten palstoille, esim. pakkotoisto on ihan jees. Sitten voit puhua ittestäs miehenä kun pääset tästä koukusta eroon.
T:Marketta
ja niitä juoppoja asiakkaiksi.... Mutta todellakin kiva kun olit täällä vastaamassa! Tule toistekkin!
vai voiko ajaa sen verran sivuun, että ei häiritse muita?
Eräs poliisi sanoi kerran, että pitäisi kuulemma pysähtyä ihan just tasan niille sijoilleen ja ihmettelen sitä suuresti.
Onko poliisi enää kiinnostunut saamistaan rikosepäilyvihjeistä? Olen käsittänyt että kaikenlaisia pikkuyrittäjiä koskevia vero- ja työvoimarikoksia koskevia vihjeitä tulee niin paljon ettei niihin voida paneutua. Mullakin on ollut just aika vahva epäilys yhdestä firmasta, että siellä jää verot ja sotu-maksut maksamatta, mutten ole jaksanut olla niin reipas kansalainen, että olisin ilmoittanut. Toisaalta tuollainen on pahasti vastoin oikeustajuani ja sitten vääristää myös kilpailua, sillä rehellinen yrittäjä ei voi painaa hintoja niin alas kun tuollaiset.
Ja nimenomaan katselee sillain " epäillen" ...
ai mitä vaan? Hulluja miehiä liikkellä! En huolis miestä joka tekee mitä vaan. Hyi saatana. Kauheeta ajatellakkin.
tai viimeinen napataan, mutta ei koskaan sieltä keskeltä?? Eikö se ole vastoin yhdenvertaisuutta että samasta teosta sama rangaistus?
Kysyy nimimerkki Paljon tien päällä mutta jonossa tästä lähtien aina keskellä
Työssä voisi sanoa ärsyttävän naiset jotka ovayt niin tuiskeessa etteivät tiedä mitä enää puhuvat ja puhuvat silti päätä heinää.
Joskus kasaantuu töitä mutta sitten tehdään joku isompi ratsia jonka yhteydessä katsastetaan monta tapausta.
Toki tietynlainen kohteliaisyúus on oltava asiakas tilanteessa mutta mukavaksi ei ole vara heittäytyä,aika moni nainenkin on kimppuun käynyt kun on huomannut että poliisi ottaa rennosti.
tai tukittaisiin tie. Yleensä takana ajavat ajavat ylinopeutta vain koska edellä ajava ajaa. Ei tajuta jättää turvaväliä ja ajaa rauhallisesti.
Kun sanotaan, että seksiä (mikä tähänkin lasketaan?) ei saa harrastaa julkisella paikalla, niin mikä on julkinen? Metsätie, metsä?
Oletko koskaan sakottanut seksin harrastamisesta ketään ja paljonko siitä saa sakkoa?
Ja niin, oleko koskaan (voithan anonyymina myöntää ;) ) antanut jotakin sakkoa anteeksi, esim. ylinopeus tms.?
Kiitos!
Metsäteillä seksiä harrastaville en sakkoja ole antanut jos siellä ei liiku muita ihmisiä.
Enkä kyllä yleensäkkään ole moisesta joutunut sakottamaan.
Aina olen antanut sakot jos tarve on ollut. Joskus jos oma sukulainen on saatu kiinni olen joutunut jääväämään itseni ja sillä tavoin en sakkoja ole antanut.
Flirtataanko sinulle paljon? Onko työtoverisi harrastaneet seksiä asiakkaan kanssa?
Joskus naiset flirttaa. En kiinnitä siihen oikein huomiota. En ainakaan ole tietoinen että työkaveri olisi moista harrastanut,tai ainakaan ei ole kehuskellut asialla. Poliisikoulun aikaan muistelen sellaista tapahtuneen.
Yritän olla huutamatta. Eivät pelkää minua mutta eivät kovin paljon tottelekkaan,ovat siinä iässä. Jonkin verran kuitenkin.