Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan jatkuvan napostelun ja syömiseni hallintaan??

Vierailija
16.10.2012 |

Taas on sellainen "kausi" että söisin vaikka jatkuvasti.. ja kaikkea epäterveellistä.. jos en syö, niin on nälkä sitten jatkuvasti :(( Kärsin tästä, ja tiedän että tämä on lohtusyömistä, elämässä on monta asiaa tällä hetkellä epävarmaa ja sellaista ettei tiedä, mitä tapahtuu ja miten käy.. syön sitten kun en tiedä mitä muuta voisin tehdä :´(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä naposteltavaa kotona. Osta vain terveellisiä naposteltavia. Opettele syömään kellon mukaan ja unohtamaan ruuan kokonaan muina aikoina.

Vierailija
2/6 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt ja niihin keskittyminen kuluttaa ainakin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla. En ole ap. Ne kumpuaa tunteista ja tunetitahan ei pois saa. Kun olen onnellinen, ihanaa, mitähän herkuttelis. Kun olen stressaantunut, mistä saisin lisää voimia. Tunnesyömisen hallinta on joskus lähes mahdotonta, eikä siihen vaikuta ruuan laatu, ruokailuajat, liikunta tms...

Vierailija
4/6 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt pieniä annoksia 6 krt päivässä ja juo ainakin 2 litraa vettä päivän aikana.

ja jos tekee mieli napostella, niin popsi vihanneksia ja hedelmiä.

Vierailija
5/6 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sinä itse päätät, mitä ja milloin sinne suuhun pistät. Yksinkertaista! Jankkaa tätä faktaa, niin ehkä se käy mielessä ennen seuraavaa mässäilyä. Pelkkiä tekosyitä kaikki "tunnetilasyömiset".. Niin yksinkertanen asia kuin olla ja voi.

Vierailija
6/6 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sinä itse päätät, mitä ja milloin sinne suuhun pistät. Yksinkertaista! Jankkaa tätä faktaa, niin ehkä se käy mielessä ennen seuraavaa mässäilyä. Pelkkiä tekosyitä kaikki "tunnetilasyömiset".. Niin yksinkertanen asia kuin olla ja voi.

silloin kun ei ole ongelmia. kerrotkos mulle kuinka vakavasta syömisongelmasta tuolla metodilla selvisit? vai puhutko vailla parempaa tietoa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi