Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia tuntemasi poliitikot ovat siviilissä? EI NIMILLÄ!

Vierailija
16.10.2012 |

Eroavatko jotenkin tavallisesta kansasta vai ovatko kuten me muutkin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskaa lapsia harrastuksiin, kutsuu ystäviä illallisille, käy rantalomilla, urheilee paljon.

Vierailija
2/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kuvittelet niiden olevan? Eiköhän se ole kuin mikä tahansa muukin ammatti. Kun ollaan töissä niin ollaan miten siellä kuuluu olla ja puhumiset on tietysti työasioita. Kotona/kavereiden kanssa ollaan niin kuin niissä piireissä yleensä ollaan ja puhutaan siihen yhteisöön liittyviä asioita. En mäkään kyttää toisten selän takana niiden puuhailuja kotona ollessani ja pajata toisesta maailmasodasta vaan ne jutut jää sinne historianluokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä nuorehkoa miestä, mutta ainakin pinnallisen tuttavuuden perusteella on puhelias ja "nopea" ihminen, siis sellainen, joka reagoi sosiaalisissa tilanteissa hyvin nopeasti kaikkeen ja saa myös hyvin paljon aikaiseksi, eli ilmeisesti aika tehokas ja ahkera tyyppi.

Vierailija
4/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen montakin poliitikkoa niin valtakunnan kuin kuntapolitiikan piiristä. Yhteisenä piirteenä heille kaikille on sosiaalisuus, joskus jopa ylisosiaalisuus (ikävää kun olemme kaveriporukalla liikkeellä). Kaikki ovat myös aikaansaavia, tehokkaita, ripeitä ja sanavalmiita. Valtaosa myös karismaattisia.

Eivät siis niinkuin "me muutkin", joita houkuttaa sohva, kiinnostaa lähinnä omat tai lähipiirin asiat emmekä oikein keksi mitään nokkelaa sanottavaa juuri oikealla hetkellä.

Vierailija
5/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, myös poliittikot ovat ihmisiä, ja erehtyväisiäkin. Tekevät virheitä, tappelevat, kukin tyylillään. Joku huutaa, itkee, toinen mököttää. Poliitikot käyvät kakalla ja pierukin saattaa joskus päästä.

Vierailija
6/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä sanavalmis ja hauska siviilissä kuin televisiossakin. Vähän paremmin saisi kyllä huolehtia kunnostaan.

Vierailija
7/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mukana politiikassa. En ole läheskään aina ylpeä itsestäni, mutta osaan pyytää anteeksi ja katua, sekä myöntää virheeni. olen myös sanavalmis ja pidän lupaukseni. En kuitenkaan turhia lupaile. HAluan pystyä vaikuttamaan asioihin, koska en luota siihen, että muut osaisivat paremmin, kuin minä. 8ehkä yhtä hyvin kuitenkin, ja yhdessähän niitä päätöksiä tehdään)