Pika: neuvoja Huutiksen korotusautomaattiin!
Olen huutamassa erästä pakettia ja ajattelin käyttää korotusautomaattia. Rastitin boksin "käytä korotusautomaattia" ja kirjoitin kenttään summan. Kun painan tarjoa-painiketta, ruudulle tulee tiedote "olet korottamassa hintaa 5 euroa", vaikka oikeasti olen korottamassa hintaa 50 senttiä. Meneekö tämä nyt oikein? (Olen käyttänyt korotusautomaattia vain kerran aiemmin.)
Kommentit (4)
se kysymys tarkoittaa, että oletko varma, että maksat sen 5 euroa korkeamman hinnan, JOS se nousee sinne asti. Muille näkyy vain 50 cnt korotus kerrallaan.
mä oon siis laittamassa korotusautomaattiin maksimihinnaksi 5,50. Kuten aloituksessani sanoinkin, laitoin raksin korotusautomaatti-boksiin, mutta silti järjestelmä väittää, että olen korottamassa 5 e!
Ap
tuossa ilmoituksessa lukeekin "korotusautomaattia käyttäen". Ensimmäisessä ilmoituksessa ei mainittu korotusautomaatista mitään. Voi olla, että systeemi takkusi tai sitten laitoin ensin maksimihinnan ja sitten vasta rastitin korotusautomaatti-laatikon - en enää muista - ja siksi järjestelmä herjas mua noin!
Kiitoksia avusta!
Ap
Ja laita rasti siihen kohtaan, että käytät korotusautomaattia.