Huomenna Kreikkaan
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Luudallako lennät kun finnair on taas lakossa?
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hyvää matkaa! Minä lähden Italiaan.
Mitä sitten? Miten lapsellinen pitää olla, että mainostaa tämmöistäkin...
Suomen kesän päivittäinen sade ja +12 C on hyvä syy lähteä etelän lämpöön ja aurinkoon.
Ilmastonmuutos!
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesän päivittäinen sade ja +12 C on hyvä syy lähteä etelän lämpöön ja aurinkoon.
Ilmastonmuutos!
Missä noin huonosti on ollut :( Suomessa asun minäkin ja 12 astetta on ollut yhtenä päivänä. Tai siis silloin ( juhannuspäivänä) oli 8.
Eikös siellä ole vaarallinen helle, ota kylmäpusseja mukaan jos on pakastin käytössä.?
Tiedoksi vain, jos joku ei satu tietämään, että Finnair ei ole ainoa lentoyhtiö, mikä lentää Suomesta ulkomaille. Ja Finskilläkin suurin osa lennoista edelleen lentää.
Tule elävänä takaisin sieltä Kreikasta, siellä on kuuma.
Kivaa lomaa sinulle vaan. Itse en todellakaan pystyisi menemään kesällä sinne, kuolisin kuumuuteen... Kerran kävin, elokuussa, ja sekin oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainoa lentoyhtiö joka sinne lentää, tollo.
Mun vaimo halusi espanjaan. Sanoin että terve menoa minä en lähde. Siellä on +46 lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä ole vaarallinen helle, ota kylmäpusseja mukaan jos on pakastin käytössä.?
Ei ole.
Yöllä oli taas aikamoisia maanjäristyksiä Kreikassa mantereella, 3.1 Magnitudea. Siellä on väsyneitä, yön valvoneita ihmisiä ottamassa sua vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Miten lapsellinen pitää olla, että mainostaa tämmöistäkin...
Varsinkin kun Kreikan matkat on niille köyhimmille😆