Siis ihan oikeasti, kuinka moni muistaa miestään isänpäivänä? :O
Eihän se ole TEIDÄN isä, vaan TEIDÄN lasten isä. Minä en miestä kyllä isänpäivänä muista, kun ei ole minun isäni, omaa isää kyllä muistan!
Kommentit (35)
...siihen omaan muistamiseensa. Apua kakun tekemiseen ja tarvikkeiden ostamiseen jne.
Tekeehän ne tarhassakin niitä isänpäiväkortteja ja -lahjoja, ja HERRANJESTAS eihän ne tarhalasten isät niiden "tarhantätejenkään" isejä ole!! Silti muistavat ?!
niitä isejä muista, lapset muistavat, tarhantädit auttavat lapsia.
Minusta ap:n kysymys tarkoitti sitä, että annatteko lahjan itseltänne miehelle isänpäivänä.
Minä en anna. Minä hankin tai avusta lapsia lahjan hankinnassa, mutta mies saa lahjan vain lapsiltaan, ei minulta.
lapsille, ansaitsee vain parasta!
ja lahjotaan kun siitä tulee kiva mieli.
Suosittelen. Se on hedelmällisempää kuin ap:n asenne. Ihmisille mielellään tuottaa hyvää mieltä ja ikimuistettavia hetkiä. Ne lisää henkistä hyvinvointia.
Tottakai muistan miestäni ja lastemme isää isänpäivänä. Muistan myös omaa isääni ja appiukkoani!
Ja toki äitienpäivänä mies muistaa myös minua - sekä omaa äitiään. Ja minä omaa äitiäni ja anoppia.
Hui sentään ap, jos todellakin teit noin kun miehesi toi kukkia. Tosi kohteliasta.....
Hui sentään ap, jos todellakin teit noin kun miehesi toi kukkia. Tosi kohteliasta.....
Ja loukkaannuin vielä pahemmin, kun kehtasi muistaa syntymäpäiväni. Olen sanonut kaikille, miljoona kertaa, että minä en juhli syntymäpäiviäni, turhaa juhlaa, eikä tosiaan tuota minulle yhtään hyvää mieltä.
Perheessä menköön jokainen perheensä tavalla.
Meillä on tapana muistaa toisiamme aina kun siihen mahdollisuus, ei sen tarvitse olla mitään suurta ja ihmeellistä. Mun mies on ainakin sen arvoinen :)
Jotka suuttuu, kun joku muistaa syntymäpäiväni ja suutun, jos mies muistaa minua äitienpäivänä, hittoako hänen pitää muistaa minua, en ole häntä synnyttänyt.
Synttäreitä en ole juhlinut sitten, kun täytin 16-vuotta. Saman ikäisenä lopetin joulun juhlimisen. Toki lapsille järkkään joulun ja kun joku kysyy, mitä haluan joululahjaksi, vastaan vain: "En mitään, minulla on jo kaikkea". Ystävänpäivääkään en juhli, miksi pitäisi? Ystäviä minulla on ympäri vuoden, ei vain kerran vuodessa :)
sinulle sielunsisko, samaa mieltä kanssasi, täytekakun voin tehdä kumpanakin päivänä jos lapset tulevat käymään. Muuten mielestäni turhaa rahastusta kaikki tuollaiset tehdyt juhlapäivät. Mutta toki jokainen juhlii jos haluaa.
Tai ehkä sen voisi muotoilla niin, että autan 2-vuotiasta muistamaan isäänsä ;) Teininä saa sitten lapsi itse leipoa kakun mutta lahjaan varmaan annan rahaa silloinkin.
Eihän se ole TEIDÄN isä, vaan TEIDÄN lasten isä. Minä en miestä kyllä isänpäivänä muista, kun ei ole minun isäni, omaa isää kyllä muistan!
jos joku muistaa miestään isänpäivänä? Kaikki saavat juhlia omalla tavallaan, eikä mikään laki kiellä miehensä muistamista isänpäivänä.
Ja kyllä, minä muistan miestäni isänpäivänä. Ostan jonkun kivan lahjan ja hemmottelen. Hän on hyvä isä ja tuo on yksi tapa kiittää häntä siitä.
Niin kauan, kun lapset ovat pieniä. Ei ne lapset osaa vielä "muistaa" juhlapäiviä, ellei heille opeteta sitä. Aikuisina saavat sitten itse hoitaa sen muistamisen.
Olipa taas jutun aihe..Jos leivot lasten kanssa kaakun,isille,olethan silloin ottanut osaa isien päivään,ihme akka,ilman mietäsi sulla ei olisi lapsia,ja mitä lapsesikin ajattelevat,kun et välitä isästä?
Hän on loistava isä, ja ollut minulle ihana, rakastava ja luotettava puoliso jo 13 vuoden ajan. Yhden yhtä kyyneltä ei ole tarvinnut hänen sanojensa eikä tekojensa takia ikinä vuodattaa. Tällaista miestä kelpaa muistaa isänpäivänä, muina merkkipäivinä, ja tavallisena sateisena keskiviikkona :-).
ietenkään miestänsä muistamaton ei myöskään änge mukaan isänpäivälounaalle tai ahmi isänpäiväkakkua. Eihän vaimolla ole mitään tekemistä isän ja lasten keskinäisessä juhlassa.
Jos alettaisiin pikkumaiseksi niin eihän myöskään esimerkiksi jouluna ostettaisi lähimmäisille yhtään lahjaa. Tuskin kukaan teistä sentään jeesus on vaikka kaikkivoipaisuudessaan moni mielestään kykenee kävelemään vetten päälläkin.
kyllä muistan miestäni, onhan hän lasteni isä! Isälleni sytytän kynttilän, että tulee muistettua omaakin isääni.
Jos ap:lla on asian kanssa ongelmia, niin ei voi mitään, ei sinua meille kaivata.
En suuresti, mutta kuitenkin. Ja niin hänkin minua äitienpäivänä.