Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen heikkolhjainen ja silti minulla on lapsi,haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.10.2012 |

Kysymyksiä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliinputoaja. Hän kirjoittaa hyvin ja ilmaiseen itseään hienosti, tottahan toki hän pärjää työssä, kunhan sopiva ala keksitän. Mitä alaa olet kokeillut?

Meidän kunnassa "oikeita" heikkolahjaisia on työllistettynä päiväkodissa ja kaupoissa ja kaunpungin ruokahuollossa.

Oletko ollut ammatinvalinnan testeissä? Onko kokonaistilanteesi kartoitettu? Paljonko sinulla on ikää? Ei kukaan heikkolahjainen suorita noin hyvin peruskoulua!

Jo ap:n kirjoitusasu on niin hyvä, että on todella vaikea uskoa että kys. ihminen olisi heikkolahjainen. Myös itseanalyysi on hyvää, ja jos huumorintaju natsaa koulutetun ja oletettavasti fiksun ihmisen kanssa, sekin kertoo siitä, että ihan palikka ei voi olla.

Ja kun miettii 10 sekuntia täällä kirjoittelevia monia mammoja, jotka ihan oikeasti on selkeästi tyhmiä, niin ei ap kyllä sille tasolle yltä millään.

mutta kyllä mulla on diagnoosi että olen heikkolahjainen ja olen yrittänyt monesti opiskella.ja sinä joka sanoit ettei jatkuvasti huimaa niin kyllä valitettavasti huimaa jo kaupassa käynti sen takia on vaikeaa.ap

Vierailija
62/66 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt varsinaisesti kantaa aloituksen todenperäisyyteen haluaisin huomauttaa, että heikkolahjaisellakin voi olla ns. epätasainen kykyprofiili. Jopa lievästi kehitysvammainen voisi osata kirjoittaa melko hyvin, vaikka muuten ei aina olisikaan aivan messissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/66 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, http://findretinoids.com/#7282 accutane dangers,

Vierailija
65/66 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,