Olen heikkolhjainen ja silti minulla on lapsi,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (66)
tuskin tuossa iässä enää kannattaa itseään kouluttaa...
Jos ei muuten niin lukioon ja yliopistoon ikuiseksi opiskelijaksi. Muutoin en suosittele ap:lle työuraa.
Voi olla kova shokki se työelämä kaiken rauhallisen kotona oleilun jälkeen. Siinä ei terveys kestä.
Ap tarvitsee eläkettä.
jopa lääkäri.
Mutta ei. Hänet tuomittiin jo nuorena tyhmän rooliin. Ei ap:ta voi enää auttaa. Elämä on elänyt hänen ylitseen ja kaikki on mennyttä.
Minä alkaisin hänen sijassaan ryyppäämään ankarasti.
Elämä ei tosiaankaan ole ohi ja kaikki on mahdollista.
Oletpas aika valoisa persoona. Ap voi edelleen tehdä ihan mitä vain kunhan tajuaa, että ainoa joka häntää estää on hän itse.
nykyään on paljon tosiaan eri mahdollisuuksia, ammattitutkintojen ja oppisopimuksen kautta, mutta ne vaatii myös omaa aktiivisuutta. Pitää kysellä suoraan työpaikoista!
ja tosiaan sairauksia löytyy eli skolioosi,välilevytyrä,sjögrenin syndrooma,rytmihäiriöt,pcos,keliakia ja kova huimaus.Näiden takia fyysinen työ ei¨käy ja toimistotyön merkonomin tutkinto liian vaikea.ap
mitä iloa työnteosta on ap:lle?
Eihän kukaan täysijärkinen halua töihin, jos voi muutenkin olla ja elää.
Ihan tyhjästäkö kuvittelit että sairaat hoidetaan ja vanhukset ja lapset
Jokaisen velvollisuus on tehdä työtä
Ihan tyhjästäkö kuvittelit että sairaat hoidetaan ja vanhukset ja lapset
Ap on selvästi tyytyväinen elämäänsä. Hän ei halua hunajaa, kuten sinä haluat hunajaasi. Muistahan pyyhkiä suunpielesi hunajasta.
Ap on sairas. Hänelle ja muille työttömille kuuluu perustoimeentulo. Se on kirjoitettu perustuslakiin. Jos haluat luopua hunajastasi niin tervetuloa mukaan hunajattomaan elämään. Voisiko olla niinkin että olet jo niin hunajassa ettet tahdo olla hinajattaP=
tuskin tuossa iässä enää kannattaa itseään kouluttaa... Jos ei muuten niin lukioon ja yliopistoon ikuiseksi opiskelijaksi. Muutoin en suosittele ap:lle työuraa. Voi olla kova shokki se työelämä kaiken rauhallisen kotona oleilun jälkeen. Siinä ei terveys kestä. Ap tarvitsee eläkettä.
Tiesittekö, että Suomessa viisi alle 35-vuotiasta saa joka ikinen päivä eläkepaperit? Tajuatteko, millainen taakka se on meille työssäkäyville ja varsinkin tuleville sukupolville? Kyllä ap:lle vielä käyttöä löytyisi. Ihan keskivertotallaajalta ap minusta vaikuttaa.
Ja usealla eri ammatinvalintapsykologilla,suosittelevat merkonomin ammattia mutta en pärjää niissä opinnoissa 3 kertaa olen yrittänyt.Fyysiseen työhön en kykene kun useita sairauksia.
Epäilen, että sinulla on lähinnä mielenterveysongelmia ja pitkästymistä. Voisit mm. olla puhelinmyyjä (ei ole fyysisesti raskasta), sillä siihen kelpaavat kaikki, joilla on suhteellisen selkeä ulosanti.
Jos peruskoulun päästötodistus on yli 7, niin ei voi mitenkään olla heikkolahjainen. Mutta ehkä sinä kaipaatkin näitä vakuutteluja, että vaikutat fiksulta? Ajanvietettä sekin.
tuskin tuossa iässä enää kannattaa itseään kouluttaa... Jos ei muuten niin lukioon ja yliopistoon ikuiseksi opiskelijaksi. Muutoin en suosittele ap:lle työuraa. Voi olla kova shokki se työelämä kaiken rauhallisen kotona oleilun jälkeen. Siinä ei terveys kestä. Ap tarvitsee eläkettä.
Tiesittekö, että Suomessa viisi alle 35-vuotiasta saa joka ikinen päivä eläkepaperit? Tajuatteko, millainen taakka se on meille työssäkäyville ja varsinkin tuleville sukupolville? Kyllä ap:lle vielä käyttöä löytyisi. Ihan keskivertotallaajalta ap minusta vaikuttaa.
Mieluummin itse kuolisin. Ei kuulosta valoisalta ap;n elämä. Ihan sääliksi käy. Itse alkaisin ryyppäämään ankarasti.
Ja usealla eri ammatinvalintapsykologilla,suosittelevat merkonomin ammattia mutta en pärjää niissä opinnoissa 3 kertaa olen yrittänyt.Fyysiseen työhön en kykene kun useita sairauksia.
Epäilen, että sinulla on lähinnä mielenterveysongelmia ja pitkästymistä. Voisit mm. olla puhelinmyyjä (ei ole fyysisesti raskasta), sillä siihen kelpaavat kaikki, joilla on suhteellisen selkeä ulosanti.
Jos peruskoulun päästötodistus on yli 7, niin ei voi mitenkään olla heikkolahjainen. Mutta ehkä sinä kaipaatkin näitä vakuutteluja, että vaikutat fiksulta? Ajanvietettä sekin.
pitkästynyt olen mutta ei mun mielenterveydessä ole vikaa ja tosiaan olin puhelinmyyjänä mutta kun ei tullut tarpeeksi kauppoja sain potkut.Ja sinä kuka käsket alkaa ryyppäämään niin en ala,minulla on lapsi joka tarvitsee minua.ap
Mieluummin itse kuolisin. Ei kuulosta valoisalta ap;n elämä. Ihan sääliksi käy. Itse alkaisin ryyppäämään ankarasti.
Kaikilla meillä on ristimme. Onko tyhmän leima ja miehen elättinä oleminen mielestäsi jonkinlainen palkinto ap:n kokemista kärsimyksistä? En tajua.
Siihen elämään voisi tulla vähän valoa, jos pääsisi pois kodin nurkista pyörimästä ja huomaisi, että elämässä on muutakin kuin omassa surkeudessaan pyöriminen. Niin että ihanko todella kuolisit mieluummin kuin toteaisit, että oletkin ihan yhtä fiksu kuin valtaosa meistä muista? Olet kyllä jännä tapaus.
Sinulla on sana hallussa ja kaikenlaisille väliinputoamistarinoille on kyllä tilausta, sillä se koskee sen verran useita ihmisiä. Tai sitten kirjoitat ihan jostain muusta. Se, että on kotona, ei tarvitse tarkoittaa tekemättömyyttä.
Siihen elämään voisi tulla vähän valoa, jos pääsisi pois kodin nurkista pyörimästä ja huomaisi, että elämässä on muutakin kuin omassa surkeudessaan pyöriminen. Niin että ihanko todella kuolisit mieluummin kuin toteaisit, että oletkin ihan yhtä fiksu kuin valtaosa meistä muista? Olet kyllä jännä tapaus.
Ehkä sielä nurkissa on parempi pyöriä, kuin muiden arvosteltavana. Pitää sanoa että vetäisin itseni hirteen, jos olisin ap. Toki tuo lapsi antaa syyn elää. Sitä en kiellä, mutta todella surkealta tuo elämänkohtalo kuulostaa. Onhan niitä surkeampiakin tapauksia.
Jos tekisin laskutoimituksen niin juopottelemalla ap saisi elämässään suurimman hyödyn elämässään. Siis mikäli elämä tuntuu tyhjältä ja kyllästyttää.
Paha tuosta on mitään parempaa taikoa.
On lapsi 10 päivää kuussa hoidossa mutta haen ja vien hänet niin en voisi olla kännissä eikä mieskään tykkäisi hyvää kun tulisi töisä ja olisin kännissä.Vai tappasit sinä itsesi eli jättäsit miehesi ja lapsesi?
Ehkä sielä nurkissa on parempi pyöriä, kuin muiden arvosteltavana. Pitää sanoa että vetäisin itseni hirteen, jos olisin ap. Toki tuo lapsi antaa syyn elää. Sitä en kiellä, mutta todella surkealta tuo elämänkohtalo kuulostaa. Onhan niitä surkeampiakin tapauksia.Jos tekisin laskutoimituksen niin juopottelemalla ap saisi elämässään suurimman hyödyn elämässään. Siis mikäli elämä tuntuu tyhjältä ja kyllästyttää.
Paha tuosta on mitään parempaa taikoa.
Miten voisin ryypätä kun olen lapsen kanssa kotona?
Ap mulla on aika samantaisia terveysongelmia kuin sinulla, mutta eteenpäin on nyt vaan mentävä, sillä erotuksella että mua ei kukaan elätä. Toisaalta, jos jaksat maleksia nurkissa, niin mikäpä siinä. Eläkepapereita et noilla terveystiedoilla tule ennen 65-vuotta kuitenkaan saamaan.
Ap mulla on aika samantaisia terveysongelmia kuin sinulla, mutta eteenpäin on nyt vaan mentävä, sillä erotuksella että mua ei kukaan elätä. Toisaalta, jos jaksat maleksia nurkissa, niin mikäpä siinä. Eläkepapereita et noilla terveystiedoilla tule ennen 65-vuotta kuitenkaan saamaan.
pitäsi vaan joku helppo tutkinto löytää joka sitten johtaisi ns.istumatyöhön.
qeSsUs yzympqfinkwt, [url=http://kasewukwwqmb.com/]kasewukwwqmb[/url], [link=http://cjcdqxjilntw.com/]cjcdqxjilntw[/link], http://vecvcdkntzfc.com/
ja tosiaan sairauksia löytyy eli skolioosi,välilevytyrä,sjögrenin syndrooma,rytmihäiriöt,pcos,keliakia ja kova huimaus.Näiden takia fyysinen työ ei¨käy ja toimistotyön merkonomin tutkinto liian vaikea.ap
Ap luetteli tuossa sitten paljon vaivoja, jotka eivät vaikuta ihmisen työkykyihin sitten millään tavalla. Selkävaiva on ainut, joka voi rajoittaa, ja leipuriksi ei voi ryhtyä keliakian takia. Tuskin ap:tä huimaa koko ajan.
väliinputoaja. Hän kirjoittaa hyvin ja ilmaiseen itseään hienosti, tottahan toki hän pärjää työssä, kunhan sopiva ala keksitän. Mitä alaa olet kokeillut?
Meidän kunnassa "oikeita" heikkolahjaisia on työllistettynä päiväkodissa ja kaupoissa ja kaunpungin ruokahuollossa.
Oletko ollut ammatinvalinnan testeissä? Onko kokonaistilanteesi kartoitettu? Paljonko sinulla on ikää? Ei kukaan heikkolahjainen suorita noin hyvin peruskoulua!
Jo ap:n kirjoitusasu on niin hyvä, että on todella vaikea uskoa että kys. ihminen olisi heikkolahjainen. Myös itseanalyysi on hyvää, ja jos huumorintaju natsaa koulutetun ja oletettavasti fiksun ihmisen kanssa, sekin kertoo siitä, että ihan palikka ei voi olla.
Ja kun miettii 10 sekuntia täällä kirjoittelevia monia mammoja, jotka ihan oikeasti on selkeästi tyhmiä, niin ei ap kyllä sille tasolle yltä millään.
osastolla tehtyjen testien tulokset kantavat läpi elämän. Ei tuollaisia testejä voida tehdä sairauden akuuttivaiheessa.