Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen kokemus sinulla oli synnytys?

Vierailija
15.10.2012 |

Sattuiko ihan kauheasti vai oliko se kivuton?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ootte saanut synnytysvalmennuksista apua! Meillä ei ollut mitään synnytysvalmennusta.

Vierailija
22/26 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin valmistauduin, ensimmäisten kahden päivän supistukset olivatkin "helppoja" hengitellä ja heittäytyä kipuun ja tehdä mielikuvaharjoituksia ja mitä kaikkea.

Siihen, että lapsella on 40cm napanuora kaulan ympärillä, eikä siksi synny alateitse, ei pysty valmistautumaan vaikka kuinka haluaisi.

terveisin 79,5h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä haluat että sulle sanotaan? Voi sua raukkaa? Kamalaa varmaan? Ei pystykään, ei. Ei tietenkään. Voi voi. Silittäisin päätä jos pystyisin.

SIINÄ LUKI ETTÄ NORMAALI SYNNYTYS!

Vierailija
24/26 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiduraali pelitti ihan hyvin, mutta jälkeen päin olin pitkään kipeä. Ei ollut mikään sellainen kokemus että kuvailisin sitä sanoilla hieno ja voimaannuttava. Jos lapsen saisi muutenkin, en synnytyksen perään haikailisi. Paskaa, mutta kyllä sen kestää.

Vierailija
25/26 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä haluat että sulle sanotaan? Voi sua raukkaa? Kamalaa varmaan? Ei pystykään, ei. Ei tietenkään. Voi voi. Silittäisin päätä jos pystyisin.

SIINÄ LUKI ETTÄ NORMAALI SYNNYTYS!

Hehehhehe no enpä kyllä mitään noista antamistasi vaihtoehdoista.

Mikä on NORMAALI SYNNYTYS(!)?

Vierailija
26/26 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en oo kyllä kirjoittanut noin! Siis minä joka ekana puhuin siitä valmistautumisesta! Lopettakaa toi toisten nimissä kirjoittelu, tai että antaa ymmärtää olevansa joku toinen, törkeetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi