Minkälainen kokemus sinulla oli synnytys?
Kommentit (26)
No kyllä minäkin valmistauduin, ensimmäisten kahden päivän supistukset olivatkin "helppoja" hengitellä ja heittäytyä kipuun ja tehdä mielikuvaharjoituksia ja mitä kaikkea.
Siihen, että lapsella on 40cm napanuora kaulan ympärillä, eikä siksi synny alateitse, ei pysty valmistautumaan vaikka kuinka haluaisi.
terveisin 79,5h
Mitä sä haluat että sulle sanotaan? Voi sua raukkaa? Kamalaa varmaan? Ei pystykään, ei. Ei tietenkään. Voi voi. Silittäisin päätä jos pystyisin.
SIINÄ LUKI ETTÄ NORMAALI SYNNYTYS!
Epiduraali pelitti ihan hyvin, mutta jälkeen päin olin pitkään kipeä. Ei ollut mikään sellainen kokemus että kuvailisin sitä sanoilla hieno ja voimaannuttava. Jos lapsen saisi muutenkin, en synnytyksen perään haikailisi. Paskaa, mutta kyllä sen kestää.
Mitä sä haluat että sulle sanotaan? Voi sua raukkaa? Kamalaa varmaan? Ei pystykään, ei. Ei tietenkään. Voi voi. Silittäisin päätä jos pystyisin.
SIINÄ LUKI ETTÄ NORMAALI SYNNYTYS!
Hehehhehe no enpä kyllä mitään noista antamistasi vaihtoehdoista.
Mikä on NORMAALI SYNNYTYS(!)?
Siis mä en oo kyllä kirjoittanut noin! Siis minä joka ekana puhuin siitä valmistautumisesta! Lopettakaa toi toisten nimissä kirjoittelu, tai että antaa ymmärtää olevansa joku toinen, törkeetä.
että ootte saanut synnytysvalmennuksista apua! Meillä ei ollut mitään synnytysvalmennusta.