Mitkä mainokset ärsyttää eniten tällä hetkellä(mitä on menossa?)
Mulla pää meinaa räjähtää joka kerta ku nään sen Zalando-mainoksen, tai Activia-mainokset, jossa on se v*tun Miia Nuutila vai mikäs sen nimi olikaan...!
Kommentit (195)
olen kuullut myös radiosta. Saako pukki Marjukan piparia? ja muut vastaavat pitäisi poistaa. Oliskohan Ohjelmalautakunta taho, johon vois valittaa? Tietääkö joku onko näin? Lapset pitäis säästyä rivouksilta, tuolta höpöhöpö-huumorilta.
Ehdottomat ykköset:
Ne saaketin joululaulu mainokset. Oikeesti, nyt on lokakuuuuuuuuu!
Ja se "syksy saapui ja plaa, plaa" jorina.
Muita:
Muut Activia mainokset
Polly mainos (se joka tuli joskus kesällä muistaakseni ja missä hoettiin sitä saakutin Pollyä).
Hölläilläääääääääään.
Zalandor äijä ja se sen kirkuna.
Se maajussi mainos, missä ne mainostaa jotain leipää tms. "Mutta ne syödään vasta kotona".
0100100 sieltä löytyy kaikki :D
kävelee takaperin ja kuulen jotain sekavaa äänen pikakelausta takaperin, sitt se taas loikkii. Se viesti oli joku, ett: Älä peruuta! Häh? Mitäh? Mä en tajuu yhtään. Tosta mainoksesta tuli outo olo. Kokoomuksen juttujako?
selittää, että niillä mainoksen lehmillä on nimet vähän niinkuin sillä naisihmisellä siellä taustalla. Tökeröä mielestäni. Eikä se Paasosen Hese sovi sinne maatilalle selittämään, vaikka onkin symppis toisaalla esim. juontajana.
mä väitän että tuo alkaa olla jo, ainakin isommilla tiloilla, historiaa. Kun lehmiä on isossa pihatossa jopa 200 niin ei siinä kukaan enää niiden nimiä muista, kyllä ne menee ihan vaan numerosarjoina. Ennen lehmillä oli nimet, mutta aika ajoi pienten tilojen yli. Jostain syystä tuo ärsyttää mua älyttömästi, siinähän suoraan valehdellaan kuluttajille päin näköä.
vikittelemässä toista kohdettaan. Se lorautteli sitä ruokakermaansa vaaleaverikön paistinpannulle. Pannu oli kuumana = se nainen. Ja niin se sai taas sillä muka ranskan aksentillaan naisen tohon tilaan. Minä tyttö kyllä heittäisin koko huru-ukon ulos js viskaisin sen kermat ja levitteet ukon perään. Varokaa, se etsii ja yllättää liian helppoja uhreja, joille voi tarjoilla noita antejaan. Noi mainokset ovat oikeasti aika seksistisiä ja säälittää noi akat, jotka pitävät tilannetta ihan normaalina.
Just näin kuin kirjoitit:
mä väitän että tuo alkaa olla jo, ainakin isommilla tiloilla, historiaa. Kun lehmiä on isossa pihatossa jopa 200 niin ei siinä kukaan enää niiden nimiä muista, kyllä ne menee ihan vaan numerosarjoina. Ennen lehmillä oli nimet, mutta aika ajoi pienten tilojen yli. Jostain syystä tuo ärsyttää mua älyttömästi, siinähän suoraan valehdellaan kuluttajille päin näköä.
[/quote]
Vuoden turhake! Sähän peset kädet sen JÄLKEEN kun sä olet ottanut saippuaa. Mitä väliä koskeeko saippuapumppuun vai ei...!
Täysin turha tuote. Ei noin bakteerikammoisia ole ees olemassa. Onko teillä noin paskasta jengii ettet halua, että ne koskee sun pumppupulloos? Jos vastasit kyllä, niin kyllä ihmettelen ja suuresti.
:D
ZALANDO!!! MAINOS ON ÄLLÖ, JA JÄTKÄ KANS. TV MUTELLE!
lautaa, jossa lukee pohjassa: Aspirin Zipp.
Ja sitt se tyyppi vetää sen jauheen/pulverin huiviinsa, kun laskettelusta tuli päänsärkyä/kun alkoi laskettelu kolottaa mäen alla. Jättäkää pojjat ne dyynit kameleille! Ei siellä aavikolla/autiomaassa päänsärkyset/muuten vaivaiset pärjää noilla varusteilla.
Muo naurattaa ihan hulluna se Heikki Paasosen Valio-mainos :D "Näillä lehmillä on nimet - vähän niinkuin tuolla Irmalla" ja kuva siirtyy naiseen :D Vaikka ilmeisesti Heikki tarkoittaa Irmalla jotain lehmää, niin tuossa on kyllä leikkaus niin epäonnistunut! Ei jumaliste.
Polar-mainos taas on upea, mutta vain siihen asti kun Kiira Korpi avaa suunsa. Se tönkkö spiikki saa korvat vuotamaan verta! Miksi miksi kaunis mainos pitää pilata...
Uusin inhokki on se Bebanthen-mainos, missä äiti lässyttää lapselleen kuin jollekkin vähä-älyiselle. Sitä ei tosiaan pysty katsomaan kuin itsensä rankaisemistarkoituksessa.
Unohtamatta aina yhtä legendaarisesti dubattua "Ei vihlo! En tunne kipua. Ehehehehehe!" Colgate hammastahnamainosta. Se oli niin kamala että sitä on melkein ikävä.
kävelee takaperin ja kuulen jotain sekavaa äänen pikakelausta takaperin, sitt se taas loikkii. Se viesti oli joku, ett: Älä peruuta! Häh? Mitäh? Mä en tajuu yhtään. Tosta mainoksesta tuli outo olo. Kokoomuksen juttujako?
Olen tuon mainoksen sanoman ymmärtänyt vastineeksi näille poliittisille kannoille, joissa pyritään aikaan ennen EU:n liittymistä. Minusta oikein nerokas mainos!
Ja sieltä tulee mm. tuo ärsyttävä Danone/Danonino -mainos, ja sitten myös Jelly- ja Paula-vanukas -mainoksissa on rasittava rallatus. Lapset vielä tehostavat mainoksien ärsyttävyyttä hokemalla rallatuksia joka kerta mukana.
helppoa kelata niiden yli.
voin sano, etten ole neljään vuoteen katsonut mainoksia.
Tulkaas ladyt jo pikku hiljaa tähän päivään ja te määräätte milloin katsotte ohjelmat, ei telkkari.
Rautia-mies säästi energialaskussa ja päätti lähteä lomamatkalle lämpimään...
Järjestään kaikki Saunalahden mainokset on olleet kamalia, "mistä niitä senttejä oikein tulee?" Argh!!
minä en päästänyt lehmiä mansikkamaalle
Nainen tulee ystävänsä uuteen asuntoon vierailulle, ihastelee sisustusta ja kaivaa laukustaan ilmanraikastimen (!) samalla kertoen, miten hienosti se sopii ystävän asunnon sisustukseen. Mainos on ärsyttävä ja huvittava samaan aikaan.