Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen mielipide: Kenen mielestä oli oikein, että T.Tarkki hakattiin vankilassa?

Vierailija
15.10.2012 |

Minun mielestäni ihan oikein.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi vaan tapahtua väh. Kerran viikossa.

Vierailija
2/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea teko, en tunne lainkaan sääliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy missään muodossa näitä vankien omia "tuomioita". Meillä on oikeuslaitos, joka jakaa tuomiot ja rangaistukset.

Vierailija
4/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tyhmyyttä korjata toisella tyhmyydellä. Hakkaajat ja sen kannattajat menevät niiden idioottien kanssa samalle tasolle.

Vierailija
5/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ihan oikein.

Kenenkään lyöminen koskaan ei ole oikein.

Vierailija
6/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kestä että suurin osa on sitä mieltä että Tarkki sai mitä ansaitsi?

Vierailija
7/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta kuoliaaksi tai pahoinpidellä aikuista lapsen pahoinpitelijää. Ei vain ole sama asia. Toinen ansaitsee kohtalonsa toinen ei. Piste.

Vierailija
9/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat, että olet samalla lailllisen järjstyksen vastustaja eli anarkisti.

Vierailija - 15.10.12 03:49 (ID 15734360)

voin olla vaikka joulupukki jos se sinun mielesi hyväksi tekee, mutta Tarkki sai ansionsa mukaan.

Vierailija
10/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuinen läpsäys vain. Hakkaaminen on ihan eri asia kuin Tarkin kokema kurja pieni kurinpitotoimi.

Vierailija
11/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy missään muodossa näitä vankien omia "tuomioita". Meillä on oikeuslaitos, joka jakaa tuomiot ja rangaistukset.

kaappaa oman lapsesi ja tappaa samalla tavalla kuin Eerika tapettiin. Silloinkaan et ilahtuisi jos tekijä hakattaisiin vankilassa, vaan sinulle riittäisi oikeuslaitoksen antama pikkutuomio, vaikkapa 5 vuotta taposta? Niinkö?

Vierailija
12/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua: on aivan eri asia pahoinpideltä hengiltä oma lapsi kuin että muutama vankilatoveri käy vähän "kättelemässä". Niin makaa kuin petaa.

Oikeusjärjestelmä on sitä varten, että Tarkki saa rangaistuksensa, mutta niin kauan kuin meillä on vankiloita, niissä on olemassa omat pienoisyhteiskuntansa jotka toimivat omien lakiensa mukaan. ja niiden lakien mukaan lapsien tappajat ja raiskaajat saavat turpiinsa aina kuin mahdollista.

Jos tähän halutaan muutos, niin pitää keksiä muu kuin vankeusrangaistus.

Itse olisin sitä mieltä, että hyysäys seis ja pakkotyöhön ankariin olosuhteisiin. Se toimisi PELOTTEENA jota suomalainen luksusvankila ei toimi. Samalla nämä paskiaiset tuottaisivatkin jotain eivätkä vain kävisi kuntosalilla ja ties missä taideterapiaryhmissä yhteiskunnan laskuun. EIvät nuo "terapiat" tms. systeemit näytä auttavan , parantavan tai toimivan pelotteena kenellekään vangille, sen verran suuria rikoksen uusimisprosentit ovat.

Että kyllä Tarkin pahoinpitely on perusteltavissa moneltakin kantilta katsottuna.

Ja oma mielipide: aivan oikein. Mieluiten joka päivä, ei harmittaisi minua yhtään.

Vierailija
13/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuinen läpsäys vain. Hakkaaminen on ihan eri asia kuin Tarkin kokema kurja pieni kurinpitotoimi.

Se oli kuulkaa pieni tervetuliais-kättely vankilassa. Sitähän käytettiin lääkärissä mutta ei sen vammat vaatineet sen kummempaa hoitoa.

Vierailija
14/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mielipide: ei vaikuta mun elämään kuka saa turpaan vankilassa ja kuka ei. Itse en olisi kyseistä äijää mennyt vetämään naamariin mutta kukin tavallaan.

Vierailija
15/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielellään lisää!!

Vierailija
16/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua: on aivan eri asia pahoinpideltä hengiltä oma lapsi kuin että muutama vankilatoveri käy vähän "kättelemässä". Niin makaa kuin petaa.

Oikeusjärjestelmä on sitä varten, että Tarkki saa rangaistuksensa, mutta niin kauan kuin meillä on vankiloita, niissä on olemassa omat pienoisyhteiskuntansa jotka toimivat omien lakiensa mukaan. ja niiden lakien mukaan lapsien tappajat ja raiskaajat saavat turpiinsa aina kuin mahdollista.

Jos tähän halutaan muutos, niin pitää keksiä muu kuin vankeusrangaistus.

Itse olisin sitä mieltä, että hyysäys seis ja pakkotyöhön ankariin olosuhteisiin. Se toimisi PELOTTEENA jota suomalainen luksusvankila ei toimi. Samalla nämä paskiaiset tuottaisivatkin jotain eivätkä vain kävisi kuntosalilla ja ties missä taideterapiaryhmissä yhteiskunnan laskuun. EIvät nuo "terapiat" tms. systeemit näytä auttavan , parantavan tai toimivan pelotteena kenellekään vangille, sen verran suuria rikoksen uusimisprosentit ovat.

Että kyllä Tarkin pahoinpitely on perusteltavissa moneltakin kantilta katsottuna.

Ja oma mielipide: aivan oikein. Mieluiten joka päivä, ei harmittaisi minua yhtään.

kuka päättää, missä menee se raja, kun kukakin "ansaitsee" tulla päivittäin piestyksi? Entä kenen tehtävä on toimeenpanna se tuomio? Olisiko se niin, että ihan kuka tahansa, joka on ko. ihmisen kanssa tekemisissä, saisi lyödä tätä turpaan?

Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että on hirvittävän paljon rikoksia, joista saatu rangaistus ei ollenkaan vastaa rikosta. Mutta toisen hakkaamisesta ei ole kenellekään hyötyä, ei hakatulle eikä varsinkaan hakkaajalle.

Vierailija
17/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, mitä oman käden oikeutta puolustavia tyyppejä tässä ketjussa! Kyllä jokaisella ihmisellä on ihmisoikeudet ja oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen. Tytön kohdalla ne eivät toteutuneet ja siksi Tarkki puolisoineen onkin saamassa tuomiota asiassa.

Mutta jokaisella, niin Jammusedällä kuin Tarkilla on ne ihmisoikeudet, eikä kenelläkään ole siis oikeutta vetää edes Jammua tai Tarkkia turpaan. Oikeus määrää rangaistuksen, ei mikään maallikkojen salainen kenttäoikeus.

Vierailija
18/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsee kyllä kaiken mitä vaan saa niskaansa.

Jos hän ei itse kunnioita toisen ihmisen oikeuksia, ei niitä hänenkään oikeuksiaan tarvitse kunnioittaa.

Ja minun mielipiteeni ei muutu, vaikka jotkut päänsilittelijät nyt alkaisivatkin valittamaan.

Vierailija
19/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielenkiintoista olisi tietää taas kerran, kuinka monta viestiä tässä ketjussa on ap:n tuotosta.

Saman tien voitaisiin antaa velan perinnät moottoripyöräjengeille yms.

Vierailija
20/40 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellään lisää pökkyä pesään..naisvankilaan sama meinki..on sen verran oksettavaa luettavaa sen akan sadistiset nöyryytykset ja teot pientä lasta kohtaan...ansaitsee saada omaa lääkettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä