Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt pitäisi katkaista maahnmuuttajien tulo tänne,

Vierailija
13.10.2012 |

kun taloudellinen tilanne on näin huono. Tarkoitan heitä, jotka tulevat sossun luukulle olemaan eikä ole aikomustakaan hankkiutua töihin.

Kuulin, että meidän kaupungissa jokunen käy fysioterapiassakin eivätkä itse maksa senttiäkään. Kuinkahan moni meistä onnistuu samaan? Ja sitten saavat ajella linja-autolla ilman omaa rahaa, tietäisipä vaan maksaako kaupunki vai kuka,

Mutta itse eivät maksa, sen tiedän.

Mitäpä sillä maksajalla väliä, me työssäkäyväthän ne kulut veroista loppuen lopuksi kuitenkin maksamme.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin tänne vain valkoisia, lukutaitoisia, oppineita ihmisiä. Miksi tällaista rupusakkia raahataan? Omastakin takaa näitä.

valkoisissa ei ole yhtään rupusakkia toisin kuin kaikki mustat on rupusakkia? Te ylimieliset idiootit olette kuvottavia.

Vierailija
42/43 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin tänne vain valkoisia, lukutaitoisia, oppineita ihmisiä. Miksi tällaista rupusakkia raahataan? Omastakin takaa näitä.

valkoisissa ei ole yhtään rupusakkia toisin kuin kaikki mustat on rupusakkia? Te ylimieliset idiootit olette kuvottavia.

katso vähän Afriikka mannerta. Siellä ne istuu aavikolla ja odottaa, kun valkoiset lahjoittaa heille ruokaa ja puhdasta vettã. Mutta sotia ne kyllä osaavat.

Valkoisissa EI ole niin paljon rupusakkia kun neekereissä. Sitä ei tarvitse edes todistaa, sen näkee jokainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattutädille!

katso vähän Afriikka mannerta. Siellä ne istuu aavikolla ja odottaa, kun valkoiset lahjoittaa heille ruokaa ja puhdasta vettã. Mutta sotia ne kyllä osaavat.

Valkoisissa EI ole niin paljon rupusakkia kun neekereissä. Sitä ei tarvitse edes todistaa, sen näkee jokainen.

Katso peiliin, siellä kurkistaa selvästi yksi rupusakkilainen. :D Olen katsellut "Afrikka mannerta", vuosittain. Välillä asunutkin siellä. Harvoin tapaan kaltaistasi rupusakkia siellä.