Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jakorasia ja yleensä aina ilman kondomia...

Vierailija
13.10.2012 |

Pidän seksistä ja minun mukaani saattaa eksyä myös varattuja. Seksi kumin kanssa on kuitenkin huonoa, joten yleensä sitä ei käytetä...en ole uskaltanut käydä sukupuolitautitesteissä moneen vuoteen elämäntapani vuoksi. Oireita ei ole ollut mutta toisaalta en halua edes tietää. Jokainen kantakoon oman vastuunsa siinä, lähteekö vieraiden mukaan ja naiko paljaalla. Minulla on ollut valtavan kivaa kaikkien kanssa. Pitäisikö teistä minun tuntea huonoa omatuntoa tai muuttaa toimintaperiaatetta ja jos niin miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies oo kumia koskaan pyytänyt. Seksi vieraan ihmisen kanssa on lähtökohtaisesti riski. Jokainen punnitsee itse, haluaako ottaa sen. Mä haluan koska rakastan seksiä. ap.

Vierailija
22/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olosi silloin kun et harrasta seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olosi silloin kun et harrasta seksiä?

Vierailija
24/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No jos tarttuu niin ei se mun asia ole."

Jos joku veisi oikeuteen, etkä ole kertonut, varmasti olisi sinun asiasi.

Lisäksi jos sinulla on ollut selkeitä oireita, joiden takia nyt huonosta omatunnosta kirjoittelet tänne, vaikka sinulla ei ole tietoa, jo oireiden selvittämättömyys ja niistä seuranneet tartunnat tekevät sinusta syyllisen.

Vierailija
25/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä idiootteja täällä taas viettää iltaansa?

Vierailija
26/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Muistuttaisin kuitenkin, että esimerkiksi HIV:in levittäjää voidaan syyttää pahoinpitelystä ja siitä on Suomessakin tuomittu ehdotonta vankeutta.

Vierailija
27/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaus ja lämpö ja kaikki sellainen kärsii kumista. Minulla on jo ennestään herpes joka aktivoituu ehkä kerran parissa vuodessa ja papa-koe ollu joskus luokkaa II, en jaksa niin pelätä tauteja, ei ne niin kammottavia ole. Tietysti joku HIV on eria asia mutta tartuntariski positiivisenkaan kanssa yhdynnässä on 1/100

Jos saat sen tartunnan, niin se on sitten ihan se 100% tartuntaa. Ainakin kannattaisi käydä testeissä, koska HIV:n kanssa voi nykyään elää ihan hyvin, jos hoito aloitetaan varhain. muista, että niillä, joita panet, on todennäköisemmin tauteja kuin "keskimääräisellä" ihmiselllä, koska he harrastavat yhtä holtitonta seksiä kuin sinä. Panna saa, mutta tyhmä ei tarvi olla. Vaikuttaa, että olet vähän itsetuhoinen, ehkä.

Vierailija
28/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä idiootteja täällä taas viettää iltaansa?

"No varmaan jotain herpeksen tartuttamista oikeutta lähdetään käymään."

Oikeus on tuominnutkin ihmisiä tartuttamisesta. Jos poliisi ei jostain syystä alkaisikaan tutkimaan, ei käräjäoikeuteen vieminen maksa kuin pari sataa.

Vierailija
29/30 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoituksen voi arvioida tartunnan leviämisestä ja kanta selviää genotyypittämällä.

Lisäksi tartuntatautiasetuksessa on määritelty erikseen yleisvaaralliset tartuntataudit ja ilmoitettavat tartuntataudit. Niiden levittäminen johtaa varmasti tutkintaan. Siihen kuuluu mm. klamydia, hepatiitti A, B ja C, tippuri, HIV.

Vierailija
30/30 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain 17-vuotiaana 40-vuotiaalata ukkomieheltä herpeksen. Myöhemmin, reilu parikymppisenä sain ukkomieheltä satiaiset. Mutta HIV:ä en saanut. Tippurin ja klamydian sain jo 18-vuotiaana. Olin hyvin holtiton ja oikeesti annoin seksiä että saisin olla ihmisen lähellä. Olin kaunis ja huippukroppainen, joten miehiä oli helppo iskeä. Mun ongelmiin liittyi myös päihteet vahvasti. En osannut arvostaa itseäni ja vaikka sain orgasmin miltei jokaisen miehen kanssa (minulle se on helppoa), liian vapaa seksuaalisuus rikkoi minua kovasti. Nyt 40-vuotiaana olen kantanyt sen seurauskia pitkässä parisuhteessani, jossa yllättäin olenkin melko aseksuaalinen.

Minkä ikäinen ap olet?