Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jakorasia ja yleensä aina ilman kondomia...

Vierailija
13.10.2012 |

Pidän seksistä ja minun mukaani saattaa eksyä myös varattuja. Seksi kumin kanssa on kuitenkin huonoa, joten yleensä sitä ei käytetä...en ole uskaltanut käydä sukupuolitautitesteissä moneen vuoteen elämäntapani vuoksi. Oireita ei ole ollut mutta toisaalta en halua edes tietää. Jokainen kantakoon oman vastuunsa siinä, lähteekö vieraiden mukaan ja naiko paljaalla. Minulla on ollut valtavan kivaa kaikkien kanssa. Pitäisikö teistä minun tuntea huonoa omatuntoa tai muuttaa toimintaperiaatetta ja jos niin miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen jakorasia, haluatko kysyä jotain?"

Vierailija
2/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän piti ilmeisesti nyt upota mammoihin joiden miehet käyvät vieraissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain keskustella, kuinka koette kaltaiseni seksuaalisesti holtittoman ihmisen VASTUUN ja miksi.

Mutta se lienee av-mammoille liian vaikeaa.

Vierailija
4/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö teistä minun tuntea huonoa omatuntoa tai muuttaa toimintaperiaatetta ja jos niin miksi?

tähän lainasin, kertoo varmasti, että jossain sisimmässäsi itse kyseenalaistat ja pohdit toimintaperiaatteitasi - ehkä tiedostetusti tai sitten tiedostamattomasti.

Pidät seksistä ja kerrot, että sulla on ollut valtavan kivaa. Ok, mutta ootko samalla tullut ajatelleeksi, että seksi saatetaan sekoittaa vielä syvempiin tarpeisiin, kuten hyväksytyksi ja rakastetuksi tulemisen tarpeisiin?

Eli: kun kerran kysyit, niin mun ehdotukseni olisi, että antaisit aikaa näiden sisäisten syvien tarpeiden pohtimiselle ja kokeilisit antaa niiden nuosta mieleen ja tunteisiinkin; siinä sinua saatta auttaa tämä lyhyt "elämyksellinen" video, jossa puhutaan rakkaudesta tärkeimpänä tarpeena ja elämän perustuksena. Jos voit, niin katso avoimella mielellä, silloin aiheesta saa enemmän irti: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Kaikkea hyvää sulle!

Vierailija
5/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerranhan täällä eletään...

Vierailija
6/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain keskustella, kuinka koette kaltaiseni seksuaalisesti holtittoman ihmisen VASTUUN ja miksi.

voit provoepäilyistä päätellä, että ei täällä kukaan oikeasti usko, että sinunlaisia on tai jos on, niin ei olisi ainakaan tällä palstalla kirjoittamassa.

No kun kerran kysyt:

Odotatko kiitoskirjettä joltain äidiltä, jonka puolisolta hän on saanut taudin, kun olet välittänyt jotain ihania taudinpoikasia?

Vierailija
7/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan nainen kutsuu itseään jakorasiaksi. Oli sitten kuinka vapaamielinen tahansa. Tämän täytyy olla miehen kirjoittama.

Enkä usko että kukaan sanoo: minä olen seksuaalisesti holtiton. Samaten kuin että kukaan ei tunnustaisi: minä olen epärehellinen.

Vierailija
8/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö teistä minun tuntea huonoa omatuntoa tai muuttaa toimintaperiaatetta ja jos niin miksi?

Aivan suotta ulkoistat omantuntosikin. Sitähän tuon kysyminen on.

En minä ainakaan tarjoa sitä lohtua sinulle, että alkaisin moittimaan. Jos pelko on syynä jättää testaamatta, et ainakaan ole sinut terveytesi ja elämäntapasi kanssa. Kaikki me joskus kuollaan, valinnat vaikuttavat siihen lyhyen loppuelämän laatuun ja jotkut päättävät jopa unohtaa terveytensä vuosiksi. Yleensä oman terveyden unohtaminen tarkoittaa vain eri ongelmien hoitamattomuutta ja nopeampaa lähtöä tai mielihyvän vaihtumista pitkiin kärsimyksiin.

Vierailija
9/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on anonyymi. Siksi voin kirjoittaa niin. Kirjoitin myös "jakorasia" koska se on yleinen kutsumanimi minun kaltaisilleni, seksuaalisesti holtittomille, seksiriippuvaisille.

En usko että kukaan nainen kutsuu itseään jakorasiaksi. Oli sitten kuinka vapaamielinen tahansa. Tämän täytyy olla miehen kirjoittama.

Enkä usko että kukaan sanoo: minä olen seksuaalisesti holtiton. Samaten kuin että kukaan ei tunnustaisi: minä olen epärehellinen.

Vierailija
10/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka lähtöni olisi nopeampi, olen ainakin ELÄNYT ja kokenut kaikenlaista...en toivo HIViä mutta sen pelkääminen ja varominen salpaisi minulta kokemuksia. Jossain määrin olen fatalistisesti hyväksynyt tautien mahdollisuuden ja sen että minua odottaa normaalia nopeampi lähtö.

Aivan suotta ulkoistat omantuntosikin. Sitähän tuon kysyminen on.

En minä ainakaan tarjoa sitä lohtua sinulle, että alkaisin moittimaan. Jos pelko on syynä jättää testaamatta, et ainakaan ole sinut terveytesi ja elämäntapasi kanssa. Kaikki me joskus kuollaan, valinnat vaikuttavat siihen lyhyen loppuelämän laatuun ja jotkut päättävät jopa unohtaa terveytensä vuosiksi. Yleensä oman terveyden unohtaminen tarkoittaa vain eri ongelmien hoitamattomuutta ja nopeampaa lähtöä tai mielihyvän vaihtumista pitkiin kärsimyksiin.

Vierailija
11/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua liikuta millään tasolla. Tautiriski sinulla ja hoidoillasi on järkyttävän iso. Toisaalta, miksi sun holtittomuus mua häiritsisi, en ole naimisissa tai seurustele, joten mulla ei edes ole miestä sun nussittavaksi. Elämä voi olla hyvinkin yksinkertaista :-)

Vierailija
12/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka lähtöni olisi nopeampi, olen ainakin ELÄNYT ja kokenut kaikenlaista...en toivo HIViä mutta sen pelkääminen ja varominen salpaisi minulta kokemuksia. Jossain määrin olen fatalistisesti hyväksynyt tautien mahdollisuuden ja sen että minua odottaa normaalia nopeampi lähtö.

Jos olisit hyväksynyt lähtösi, et välttäisi itsesi testaamista. Suurin osa sairauksista ei nopeuta lähtöä, vaan hoitamattomuudesta voi seurata lapsettomuus, seksittömyys kipujen takia ja ehkä elätkin vaivoinesi pitkään. Saatat tappaa pelkästään sen mielihyväsi keskuksen.

Vierailija
13/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit hyväksynyt lähtösi, et välttäisi itsesi testaamista. Suurin osa sairauksista ei nopeuta lähtöä, vaan hoitamattomuudesta voi seurata lapsettomuus, seksittömyys kipujen takia ja ehkä elätkin vaivoinesi pitkään. Saatat tappaa pelkästään sen mielihyväsi keskuksen.

Vierailija
14/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä nukkumaan. Kerro nyt edes mikä saa sinut ajattelemaan fatalistisesti? Onko jollain kumppanilla ollut sellaista, jota olet jälkikäteen murehtinut? Mitä oireita itselläsi on ollut?

Vierailija
15/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toimintaperiaatetta kannattaisi muuttaa ihan sun oman terveyden takia. Moraalisessa mielessä vois tietysti olla reilua kertoa panoille, että suojaamatonta seksiä on harrastettu ja paljon - tosin luulisi ettei vaatisi mieheltä kovinkaan kummoisia päättelytaitoja tajuta asiaa itsekin.

Tavallaan ikävintä toi on sillon jos seksiä on varattujen miesten kanssa, jotka sitten tartuttavat mahdolliset taudit viattomaan puolisoonsa.. se nyt ehkä ainoa "omantunnonongelma", mutta sekin enemmän tietysti sen pettävän miehen tunnolla kun sun.

Vierailija
16/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle huonoa? Miehen ongelmat sen kanssa ymmärrän, mutta naisenöoa on helpottavaa, jos mies käyttää kondomia. Ei tarvitse sitten niin paljoa pelätä tauteja.

Vierailija
17/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaus ja lämpö ja kaikki sellainen kärsii kumista. Minulla on jo ennestään herpes joka aktivoituu ehkä kerran parissa vuodessa ja papa-koe ollu joskus luokkaa II, en jaksa niin pelätä tauteja, ei ne niin kammottavia ole. Tietysti joku HIV on eria asia mutta tartuntariski positiivisenkaan kanssa yhdynnässä on 1/100

Vierailija
18/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa niin pelätä tauteja, ei ne niin kammottavia ole.0

Jos et USKALLA mennä sukupuolitestiin niin taidat kyllä juurikin pelätä niitä tauteja - ja ihan syystä.

Vierailija
19/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis

sukupuolitestiin

= sukupuolitautitesteihin..

Vierailija
20/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tarttua myös silloin, kun se ei ole aktiivinen!!

Minulla on jo ennestään herpes joka aktivoituu ehkä kerran parissa vuodessa