Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun 5. synnytys alkoi viime yönä, nyt pysähdyksissä ja mies ihan hermona!

Vierailija
13.10.2012 |

Mul on kaikki synnytykset käynnistyneet hitaasti, mutta ei ikinä näin et ois kokonaan pysähtynyt. Viime yönä oli epäsäännöllisiä kipeitä supistuksia, ja lapsivettä tihkui pikkuhousuun.

Ja ei mulla tässä hätää, ootellaan. Mutta mun mies.... (sama isä kaikille neljälle). Se on ihan hermona ja käskee soitteleen synnärille minkä olenkin tehnyt jo kahdesti. Ja sovin että jos mitään ei tapahdu, menen huomenaamulla tarkastukseen. Mutta tämä ei sovi miehelleni! Ei, hän aikoo ajaa mut tänä iltana sinne.

Noloa, jopa raivostuttavaa.

Onks muten muilla alkanu tälleen synnytykset?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin sitä tulisi koko ajan lisää. Sitähän muodostuu jatkuvasti, ja jos kalvoon on tullut reikä on aika epätodennäköistä että se menisi umpeen enää uudestaan.

Mutta jos lapsi liikkuu kohdussa kuten ennenkin (jos yhtään epäilyttää niin liikelaskenta!) ei ole syytä vielä rynniä mihinkään.

Vierailija
2/7 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin synnytys täytyy käynnistää nopeasti. Eiryisen vaarallista on jos sulla ei ole tutknto onko streptokokki b:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on viidennen lapsen isä?

Vierailija
4/7 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin saivartelija... ;-)

Ja tuo streptokokki on kyllä hyvä huomio. Mulla on nimittäin varmaankin joku tulehdus, jonka olen saanut miltei oireettomaks maitohappobakteereilla ja Canestenilla. Mutta tulehdus ei ole poistunut kokonaan. Neuvolassa vähäteltiin asiaa.

Nyt synnärillä arvelivat että se oli virtsaa mitä musta tuli yöllä..

T.ap

Vierailija
5/7 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistele sitä mitä sieltä tihkuu, kusen maun tunnistaa jokainen. Miehesi kannalla olen.

Ja tuo streptokokki on kyllä hyvä huomio. Mulla on nimittäin varmaankin joku tulehdus, jonka olen saanut miltei oireettomaks maitohappobakteereilla ja Canestenilla. Mutta tulehdus ei ole poistunut kokonaan. Neuvolassa vähäteltiin asiaa.

T.ap

Vierailija
6/7 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistele sitä mitä sieltä tihkuu, kusen maun tunnistaa jokainen. Miehesi kannalla olen.

T.ap

Vierailija
7/7 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnistämisen jälkeen kyllä on virheellisesti kotiutettu.

Tsemppiä! Miehet on ihan ulkopuolisia synnytyksessä, kovasti koittavat päteä, ja osallistua siihen, vaik eivät tee mitään.