Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestän varmasti perussuomalaisia.

Vierailija
13.10.2012 |

Tolkkua Stadinkin politiikkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen tolkusta on jo saatu ihan riittävästi näyttöä eduskunnan pelleilyistä. Siksipä olen kerrankin menossa äänestämään kunnallisvaaleihin jotain muuta kuin persua. Nyt ei ole varaa jäädä kotiin nukkumaan.

Jos persut nyt sitten sattuisivatkin jotain voittamaan, niin voinpa ainakin seuraavan vaalikauden kaikkien persumokien kohdalla todella kuuluvaan ääneen, että eipä ole minun syytäni. Minä en ole yhtään persua vaaleilla valinnut aktiivisesti enkä edes passiivisesti.

Vierailija
2/3 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, PS ainoa vaihtoehto. Hallituspuolueita en äänestä enää koskaan koska ovat pilanneet politiikallaan jälkipolvienkin elinmahdollisuudet Suomessa. Kepu suhmuroinut aikoinaan myös Suomen asiat päin peetä hallituskausillaan. Ainoa puolue joka ei ole ryvettynyt näissä tuki- ym. asioissa on PS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, PS ainoa vaihtoehto. Hallituspuolueita en äänestä enää koskaan koska ovat pilanneet politiikallaan jälkipolvienkin elinmahdollisuudet Suomessa. Kepu suhmuroinut aikoinaan myös Suomen asiat päin peetä hallituskausillaan. Ainoa puolue joka ei ole ryvettynyt näissä tuki- ym. asioissa on PS.

Ei ole hallituksessakaan kehumista, mutta persut eivät tarjoa mitään järkeviä vaihtoehtoja. Soini on vastuuta pakoileva räkyttäjä, joka pääasiassa siksi jäi mieluummin oppositioon. Ruohonen-Lerner yrittää sitten pitää loppua lastentarhaa kurissa, etteivät kovin pahasti ehtisi juopotella, hihitellä istuntosalissa ja uhitella oikeuslaitokselle typerillä blogikirjoituksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi