Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palstan miehet: ymmärtääkö kiinnostunut mies itse toimia vai odotanko turhaan?

Vierailija
13.10.2012 |

mulla oli lupaavasti alkanut yhteydenpito erään ihanan miehen kanssa. tulin kuitenkin epävarmaksi hänen kiinnostuksensa määrästä, joten päätin odottaa miehen seuraavaa siirtoa.

nyt miehestä ei kuulu mitään ja mietin, jos tämä jäi tähän. toisaalta ajattelen, että tarpeeksi kiinnostunut mies yrittää vielä jotain yhteydenottoa.

mitä mieltä olette? otinko liian suuren riskin ja mies ajattelee, että mun kiinnostus loppui?

olen ollut aloitteellisempi jutussa, tosin kiinnostus on ollut molemminpuolista.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ap, kyse on sinusta ja elämästäsi. Haluatko pelata pelejä vai elää täysillä?

Uskon, että erityisesti silloin, jos ko. nainen saa miehen epävarmaksi esim. siten, että on miehen mielestä erityisen viehättävä, saattaa miehelläkin mennä pupu pöksyyn. Jos nimittäin ei ole mikään iskemisiin erikoistunut pelimies. Toisaalta voi olla, ettet enää kiinnosta häntä. Who knows!

Eli kysy suoraan, niin tietäisin sitten ettei tarvii turhaan haikailla toisen perään. Et saa koskaan tietää johtuiko miehen hiljaisuus epävarmuudesta vai kiinnostuksen puutteesta, ellet itse ota siitä selvää. Mitä menetettävää sinulla on? Ymmärrän tosin pelon siitä, että joutuu ikäänkuin luopumaan unelmistaan, jos saa selväsanaisen torjuvan vastauksen.

Vierailija
42/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että mies kyllä ottaa yhteyttä itse, jos on todella kiinnostunut. Miehen itsetunnonkin kannalta on tärkeää, että hän on aloitteellinen suhteessa ja tapaamisissa.

Ja toisekseen, jos mies ei saisi aikaiseksi ottaa yhteyttä (vaikka haluaisi), niin kuka haluaisi sellaisen nyhverön??

Miehen pitää tehdä, mitä miehen pitää tehdä,

ja jos se ei tee, niin mitä sillä tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina itse ollut aloitteellinen (olen kolmekymppinen nainen). Olen sekä pyytänyt puhelinnumeroita, pyytänyt treffeille, aloittanut suurinpiirtein 90 % keskusteluista Tinderissä aikanaan pyöriessäni (ja kävin varmasti yli 500 pitkää keskustelua, tarkoitan yli 500 miehen kanssa) eli kokemuspohjaa on. Olen pitkän linjan parisuhdeihminen, tosin nyt sinkkuillut 1,5 vuotta, ja havainnut kaikessa reippaudessani aina vaan tämän saman asian.:Miehille on kuitenkin jollain tapaa tärkeää saada olla se valloittaja. Kovasti ovat aina sanomassa, että kyllä naisetkin saa tehdä aloitteita ja kehumassa että kivaa kun olit aloitttellinen, mutta kaikki ne caset, jokta ovat itseni parisuhteisiin ja pidempiin tapailuihin johtaneet, ovat niitä, missä mies on ollut minua aktiivisempi asioiden edistäjän roolissa.

Että emme me modernitkaan naiset tässä maailmassa suvereenisti pärjää, yllättävän vanhat arvot jylläävät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi