palstan miehet: ymmärtääkö kiinnostunut mies itse toimia vai odotanko turhaan?
mulla oli lupaavasti alkanut yhteydenpito erään ihanan miehen kanssa. tulin kuitenkin epävarmaksi hänen kiinnostuksensa määrästä, joten päätin odottaa miehen seuraavaa siirtoa.
nyt miehestä ei kuulu mitään ja mietin, jos tämä jäi tähän. toisaalta ajattelen, että tarpeeksi kiinnostunut mies yrittää vielä jotain yhteydenottoa.
mitä mieltä olette? otinko liian suuren riskin ja mies ajattelee, että mun kiinnostus loppui?
olen ollut aloitteellisempi jutussa, tosin kiinnostus on ollut molemminpuolista.
Kommentit (43)
yli 30-v.
mun ystävien mielestä mies ei tiedä mitä tehdä. pitääkö mun nyt ottaa vielä yhteyttä itse? vaikea keksiä mitä sanoa ja toisaalta hieman pelkään että tulen torjutuksi.
toivoisin kyllä että mies näkisi hieman vaivaa. tietäisin sitten että olen tarpeeksi kiinnostava, en vain yksivaihtoehto.
ei ole mikään helposti lähestyttävä ekstrovertti todellakaan kyseessä.
mun ystävien mielestä mies ei tiedä mitä tehdä.
Täh? Tuskin se mies mikään typerys on! Jos häntä sellaisena pidät, niin haluatko sinä todella olla typeryksen kanssa?
Miestä nyt ei vaan kiinnosta, kaikki muu on selittelyä. Minä olen mieluiten sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat kiinnostuneita minusta.
ei ole mikään helposti lähestyttävä ekstrovertti todellakaan kyseessä.
Kuten ketjussa jo sanottiin, niin ensinnäkin miehet eivät ole samanlaisia ja sen lisäksi eri tilanteet eivät ole samanlaisia. Näiden takia siihen ilmaiseeko mies tai nainen kiinnostustaan vaikuttaa tuhansia asioita. Esim. ap:n tapauksessa ap itse oli suhteen aloittamisessa aktiivinen ja mies ilmeisesti introvertti, joten siinä on jo tuplana tilanne- ja tapaustekijöitä, minkä vuoksi mies voi ajatella että ap:n hiljaisuus tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että ap ei ole kiinnostunut.
Lopettakaa tuo naurettava naistenlehtimäinen keittiöpsykologia, jossa parisuhdetta käsitellään pelinä, jonka häviää jos ei seuraa jostain epämääräisestä perstuntumasta kehiteltyjä sääntöjä.
no miten mä nyt korjaan tämän tilanteen ilman että varmasti en tule torjutuksi?
en tykkää pelaamisesta ja taktikoinnista yhtään myöskään, mutta en halua että mies kokee että ahdistelen sitä tai että torjuu mut.
itse koen että on pakko odottaa, mutta hieman pelkään että jos odotan mies luulee että mun kiinnostus loppui. eikä se ole todellakaan loppunut vaan vasta alkoi kasvaa.
no miten mä nyt korjaan tämän tilanteen ilman että varmasti en tule torjutuksi?
Mitä suorempaan puhut, sen suorempaan hän vastaa. Jos muutat yhtäkkiä toimintaasi, ujo mies saattaa vain hämmentyä, eikä osaa reagoida. Toisaalta miehelle sinusta pitkältä tuntuva aika voi olla ihan olematon, luonnollinen hetki miettiä asioita itsekseen.
Eli ota vaan yhteyttä, kysy, menisittekö vaikka huomenna aamupäivänä jonnekin tai jopa tänään. Huomisessa luot hänelle vähän painetta, kun hän pyörittelee ajatusta yön yli.
Miksi sun pitäisi saada takuu siitä, että et voi saada pakkeja. Ei niitä muillekaan anneta. Sinä yrität pelata pelin niin, että saisit sen tekemään sun puolesta ne aloitteet mitä et itse uskalla. En usko, että onnistut siinä tämän miehen kohdalla. Voit joko etsiä sellaisen miehen joka tekee kaiken sun puolesta tai kaivaa esiin oman rohkeuden.
vai roikkuuko miehen kanssa puhelimessa? Miten sujuu?
Miksi sun pitäisi saada takuu siitä, että et voi saada pakkeja. Ei niitä muillekaan anneta. Sinä yrität pelata pelin niin, että saisit sen tekemään sun puolesta ne aloitteet mitä et itse uskalla. En usko, että onnistut siinä tämän miehen kohdalla. Voit joko etsiä sellaisen miehen joka tekee kaiken sun puolesta tai kaivaa esiin oman rohkeuden.
oikeassa olet.
multa puuttuu rohkeutta ja mieheltä puuttuu joko rohkeutta tai kiinnostusta. en aidosti tiedä kumpaa ja mietin jos se ettei mies tee mitään tarkoittaa yksinkertaisesti kiinnostuksen puutetta.
tarvisin siis osoituksen siitä että mieskin on valmis tekemään jotain niin voisin taas toimia.
oikeassa olet.
multa puuttuu rohkeutta ja mieheltä puuttuu joko rohkeutta tai kiinnostusta. en aidosti tiedä kumpaa ja mietin jos se ettei mies tee mitään tarkoittaa yksinkertaisesti kiinnostuksen puutetta.
tarvisin siis osoituksen siitä että mieskin on valmis tekemään jotain niin voisin taas toimia.
no ei ole mitään tapahtunut, ikävä kyllä.
odotan jos mies nyt kuitenkin huomaisi että olen tarpeeksi kiinnostava ja tekisi jotain. taitaa kuitenkin olla turha toivo.
no ei ole mitään tapahtunut, ikävä kyllä.
odotan jos mies nyt kuitenkin huomaisi että olen tarpeeksi kiinnostava ja tekisi jotain. taitaa kuitenkin olla turha toivo.
Laita tekstari. Kysy lähtisikö vielä tähän aikaan yhdelle. Siinä on molemmilla helppo ulospääsy, josta ei tarvitse päätellä mitään negatiivista.
että kiinnostaisiko häntä tavata vielä? Ei sitten tarvitsisi epätietoisuudessa kärvistellä.
täällä ollaan niin paljon sitä mieltä että mun pitäisi vielä yrittää, että harkitsen jo vakavasti jos vielä laittaisin yhden viestin. jotain neutraalia ja sitten näen mitä tapahtuu.
mutta harkitsen vielä ja toivon että mies ajattelisi samoin ja ehtisi tehdä jotain ennen mua.
ei taida muiden jutut olla näin hitaita ja vaikeasti tulkittavia koskaan..
kuulostaa ihan hyvältä. Itse ehkä menisin astetta pidemmälle ja kysyisin suoraan, että onko hän vielä kiinnostunut tapaamaan. Jos hän vastaisi yhtä suoraan, voi vastaus olla joko kyllä tai ei. Tai sitten jotain epämääräistä, mutta siitä voi sitten vetää johtopäätökset tilanteen mukaan.
etpä oikeastaan voi tehdä muuta kuin odottaa tai sitten ottaa itse yhteyttä jolloin varmaankin saat tietää mistä on kyse. Useimmiten omalla kohdalla jos miehestä ei kuulu niin se ei ole kiinnostunut. Mutta ainakin itsellä on kuitenkin tullut parempi olo siitä jos tekee aloitteen tms ja tulee torjutuksi kuin jää ikuisesti miettimään..koska kyllä sitten joku muu varmasti on kiinnostunut vaikka tuo mies ei olisikaan.
etpä oikeastaan voi tehdä muuta kuin odottaa tai sitten ottaa itse yhteyttä jolloin varmaankin saat tietää mistä on kyse. Useimmiten omalla kohdalla jos miehestä ei kuulu niin se ei ole kiinnostunut. Mutta ainakin itsellä on kuitenkin tullut parempi olo siitä jos tekee aloitteen tms ja tulee torjutuksi kuin jää ikuisesti miettimään..koska kyllä sitten joku muu varmasti on kiinnostunut vaikka tuo mies ei olisikaan.
Aivan varmasti koki niin. Ei sellaista miestä olekaan, jota naisen kiinnostus ei imartelisi. Eli törpöt poislukien mitään vaaraa nolosta tilanteesta ei ole. Minkä ikäisiä olette? Jos ikää on vähänkin enempi niin sano suoraan ettei enää jaksa kierrellä ja kaarrella.