Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palstan miehet: ymmärtääkö kiinnostunut mies itse toimia vai odotanko turhaan?

Vierailija
13.10.2012 |

mulla oli lupaavasti alkanut yhteydenpito erään ihanan miehen kanssa. tulin kuitenkin epävarmaksi hänen kiinnostuksensa määrästä, joten päätin odottaa miehen seuraavaa siirtoa.

nyt miehestä ei kuulu mitään ja mietin, jos tämä jäi tähän. toisaalta ajattelen, että tarpeeksi kiinnostunut mies yrittää vielä jotain yhteydenottoa.

mitä mieltä olette? otinko liian suuren riskin ja mies ajattelee, että mun kiinnostus loppui?

olen ollut aloitteellisempi jutussa, tosin kiinnostus on ollut molemminpuolista.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko viestiä tai onko miehestä kuulunut?

Vierailija
2/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että :) Onneksi olen herännyt jo. Toivottavasti palstan miehet ovat älykkäitä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako kukaan neuvoa? tai edes lohduttaa.riudun sydänsuruissa täällä.

Vierailija
4/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tietysti aina tapauskohtaista. Eivät kaikki miehet toimi samalla ennustettavalla tavalla vaikka näitä palstoja lukemalla voisi kuvitella miehen olevan yksi ja sama henkilö jota on kloonattu muutama miljardi kappaletta.

On väärin sanoa, että kovasti kiinnostunut tarttuu aina toimeen. Joskus aloitteen tekemiset jopa vähenevät kiinnostuksen kasvamisen myötä. On ihan yleistä, että ei jännitä niiden seurassa joista ei ole kiinnostunut, mutta ei saa sanaa suustaan, jos on erittäin kiinnostunut.

Ehkä mies odotti sinun tekevän jotain ja tuli siihen johtopäätökseen, että et ole hänestä kiinnostunut, kun lopetit yhteydenpidon. Kukaan tällä palstalla ei valitettavasti osaa lukea ihastuksesi ajatuksia.

Vierailija
5/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kiinnosta, siitä ei kuulu.

Brutaalia, mutta yksinkertaista. Ethän itsekään soittele miehelle, josta et ole kiinnostunut?

Sun tilanteessa alkaisin katsella jo muita.

Tiedän tunteen, kun haluaa tavata jonkun ja seurustella. Mutta ei kannata tyytyä keskinkertaisuuteen. Huomaat eron sitten kun joku todella kolahtaa ja kiinnostus on molemminpuolista ja kumpikin on yhtä ihastuneita.

Vierailija
6/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää paikkaansa, että jos mies on kiinnostunut, niin se kierii, kiehnää ja heiluttaa häntäänsä sen naisen edessä huomiota hakien :)

Vierailija
7/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutaalia, mutta yksinkertaista. Ethän itsekään soittele miehelle, josta et ole kiinnostunut?

molemminpuolista ja kumpikin on yhtä ihastuneita.

Asia ei ole noin yksinkertaista. Naisten pitäisi hyvin ymmärtää se, että ihminen voi olla kiinnostunut vaikka ei tee asialle mitään. Naisethan ovat melkoisia mestareita odottamaan passiivisena toisen siirtoa. Joskus miehetkin tekevät samaa.

Vierailija
8/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää paikkaansa, että jos mies on kiinnostunut, niin se kierii, kiehnää ja heiluttaa häntäänsä sen naisen edessä huomiota hakien :)

99 prosenttia tilastoista on täysin hatusta vedettyjä.

Vierailija
9/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ala kiehnäämään, kerjäämään huomiota ja tekemään itsestäni pelleä, jos olen naisesta kiinnostunut. Ehkä teidän tapaamanne miehet niin tekevät. Taidan kuulua siihen yhteen prosenttiin.

Mutta uskokaa miten tahdotte, ihan sama minulle.

Vierailija
10/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ala kiehnäämään, kerjäämään huomiota ja tekemään itsestäni pelleä, jos olen naisesta kiinnostunut. Ehkä teidän tapaamanne miehet niin tekevät. Taidan kuulua siihen yhteen prosenttiin.

Mutta uskokaa miten tahdotte, ihan sama minulle.

ihastunut johonkin naiseen? Miten teet naiselle selväksi, että olet ihastunut?

Vierailija
11/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrovertit ottavat innokkaasti yhteyttä, introvertit odottavat toisen siirtoa. Se on ihan vain tästä kiinni. Suomessa on enemmän introverttejä kuin ekstroverttejä, joten odottelu ja passiivisuus on tyypillisempää. Toki miehen rooli patistaa aktiivisuuteen, joten tilanne ei ole täysin epätoivoinen.

Suosittelen kuitenkin avoimuutta ja rehellisyyttä parisuhteessa jo alkumetreillä. Jos mielesi tekee ottaa yhteyttä, ota yhteyttä. Pelaaminen ja toisen pompottelu on enemmän ilkeää kuin myötätuntoista.

Vierailija
12/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teet naiselle selväksi, että olet ihastunut?

Sanon että pidän siitä ja haluan tavata uudestaan, kysyn sen numeroa. Eiköhän asia tule selväksi.

Vierailija
13/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä kuuluu aina tavattaessa,mutta todella harvoin puhelimitse? En ole ap siis.

Vierailija
14/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tilanteessa alkaisin katsella jo muita.

Tiedän tunteen, kun haluaa tavata jonkun ja seurustella. Mutta ei kannata tyytyä keskinkertaisuuteen. Huomaat eron sitten kun joku todella kolahtaa ja kiinnostus on molemminpuolista ja kumpikin on yhtä ihastuneita.

On nukkunut huonosti vai?

Vierailija
15/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa niin kiinnostaa ja otetaan yhteyttä.

Jos ei kiinnosta niin sitten feidataan.

Vierailija
16/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

introvertti-ekstrovertti-juttu on ihan totta. Ujo mies voi ajatella, että ei tuo nainen ole kuitenkaan minusta kiinnostunut, eikä uskalla tehdä aloitetta. Mitä sinä häviät, jos teet itse aloitteen? Eipähän tarvitse jäädä miettimään, olisiko mies sittenkin ollut kiinnostunut sinusta.

Vierailija
17/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jotain parempaa tekemistä kuin olla sinun kanssasi tai ottaa yhteyttä sinuun.

Eikö kannattaisi olla kiinnostunut sellaisista miehistä, jotka ovat kiinnostuneita myös sinusta? Ansaitset parempaa, jatka matkaasi eteenpäin.

Vierailija
18/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat teinimeininkiä, niin irroittelet päivänkakkaran terälehtiä yksitellen ja arvuuttelet rakastaako vai ei. Jos olet aikuisempi niin sanot suoraan mitä haluat ja katsot miten käy.

Vierailija
19/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin. Nyt miehen 40 v vaimo on seonnut lopullisesti ja yrittää perheenlisäystä. Minne,kohta 50v miehelle. Mutta ei kuulu mulle asia.

Vierailija
20/43 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa niin kiinnostaa ja otetaan yhteyttä.

Jos ei kiinnosta niin sitten feidataan.

mietin jos mies koki että feidaan sen. kun lopetin viestittelyn ja odotan sen siirtoa.

voisin sanoa suoraan mitä haluan jos olisin varmempi miehen kiinnostuksesta. nyt viestit kiinnostuksesta on ristiriitaisia.

vaikeaa on. mutta onneksi on vauva-palsta.

ja siis myös vakavasti sanottuna arvostan teidän mielipiteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän