Kuinka nopeasti kihomadot lähteneet Pyrvinillä?
Eli siis monenako iltana lääkken nauttimisen jälkeen vielä bongasitte niitä?
Kommentit (20)
tuhosivat tämän jo kuoriutuneen sakin. 11 päivän päästä uusinta. Aion ottaa myös silloin toisen satsin seuraavana päivänä. Sitten madotan koko perhettä vielä kaksi kertaa 11 päivän välein, niin pitäisi olla mahdolliset kotona vielä lymyävät munat kuolleet.
Itselläni iskee aina ummetus pyrvinin oton jälkeen. Uskon, että se pitkittää matojen häviämistä. Olen edelleen käynyt kerran isolla hädällä pyrvinin ottojen jälkeen.
T: Ap
eikä elävää väkeä pitäisi näkyä enää kun lääke mennyt elimistön läpi. Osa madoista ei reagoi Pyrviniin vaan tarvitsee reseptikuurin.
Vaihdoin lakanat ennen kuin kakkasin pyrvin kakan. Pyrvinin otosta oli kuitenkin jo 8h kun menin nukkumaan ja vaihdoin puhtaat leggingsit yöhousuiksi. Voiko madon munia olla uusissa petivaatteissa?
tuntuu liikettä vielä, en ole mitenkään pongailut niitä ikinä, sen liikkeen vaan tunnen.
lääke vaikuttaa sen ajan mitä se ruoansulatuskanavassa ehtii olemaan ja tulee sitten kakan mukana ulos niin kuin ´kuolleet´ madotkin. Riippuu siis oman vatsasi toiminnan nopeudesta.
Ei kai kutina parissa tunnissa helpota. Ihmisen ruoansulatus kestää huomattavasti pitempään. Lisäksi madot eivät ole liikkeelä 24/7, vaan myöhään illalla. Jos takapuolen pesee aamulla munista, ei se kutia koko päivää.
Pyrvin ei myöskään tapa matoja, vaan halvaannuttaa ne ja tekee näin toimintakyvyttömäksi.
2, oletko nyt kuurilla, vai oletko jo päässyt näistä pikku p...........
T:Ap
Itselläni eilen illalla vielä luikertei pari matoa. Ihmeellistä on se, että madot villiintyivät Pyrvinin oton jälkeen. Sitä ennen eivät kutisseet. Nyt tunnen kuinka luikertavat peräaukon läpi jopa päivällä. Ja kun menen tsekkaamaan tilanteen, olen aina nähnytkin madon. Kuinka yleistä on, että matoja on myös päivällä? Voi yök.
Siivottu on, olen muutenkin siisti ihminen. Meillä imuroidaan päivittäin ja lattiat pyyhitään viikottain. Lakanat ha pyyhkeet vaihdetaan viikottain. Pinnat pyyhitään päivittäin. Tämä siis normaalitilassa.
Nyt tosin tuntuu hiljaiselta peräaukolla. Ei edes kutia yön jäljiltä. Pyrvinin otosta tasan 3 vrk. Kerran olen käynyt kakalla ja se oli eilen.
muistakaa uusia 10 pv päästä. on se vaan inha tunne se luikerrus. Joinakin kertoina tuntuu oikein kipua peräsuolessa, lapsikin itkee aina ihan hulluna kun madot iskee, toinen ei ole reagoinut mitenkään.
6-vuotiaalta löytyi kuitenkin yksi mato pepusta aamulla.
Itse kävin suihkussa ja hinkkasin saippualla pehvaani ihan hulluna. 10 minuuttia suihkun jälkeen tunsin luikereusta ja kas, matihan se siellä. Mä en kestä tätä.
Ollaan otettu Pyrviniä to ja la aamuna. 5- ja 2-vuotiaat ovat päässeet madoista. Miehellä ei ollutkaan. Minä ja isoin tyttö kärsitään edelleen.
Olisikohan nyt Vermoxin paikka? Miten sitä saa? Kannattaako soittaa neuvolaan, vai terveyskeskukseen. Vai menisiköhän tämä tylterveyden piikkiin?
Jos ei auta, niin hae resepti vermox kuuriin.
lääkärinä että ne voi soittaa tänään jo apteekkiin.
Sama homma meillä edessä,kun pyrvin ei auttanut. Onneksi sukulaisissa on lääkäreitä että sain sitä kautta reseptin.
muistakaa uusia 10 pv päästä. on se vaan inha tunne se luikerrus. Joinakin kertoina tuntuu oikein kipua peräsuolessa, lapsikin itkee aina ihan hulluna kun madot iskee, toinen ei ole reagoinut mitenkään.
Meillä Pyrvin tehosi hyvin, mutta muistakaa tosiaan se kakkoskuuri myös. Se tappaa ne kuoriutumattomat madot.
Tsemppiä! (muistan sen hysteerisen siivoamisen ja hinkkaamisen...)
Ite otin n. 7h sitten eikä ole kutinaa tuntunut vaikka normaalisti olisi. Uskallanko silti vaihtaa uudet petivaatteet sänkyyn?
Täällä siitä luikertelusta tiedustellaan. On vermoxista nyt 4vrk.ta ja viell tuntuu "liikettä" ja perä aukko supistelee oudosti?!
Mä joudun syömään närästysvaivoihin omeprazolia ja siksi nämä lääkkeet ei auta vaan mulla on aina matoja. Ei ole ratkaisua. En ehkä jaksa enää kauaa. Eikä suomalaiset lääkärit tiedä tätä mut ulkomaisista tutkimuksista löytyy tietoa.
pyrvin ei tehoa niin hyvin matoihin koska se vain lamauttaa madot eikä tee mitään toukille ja munille...vermox taas tappaa madot sekä toukat sentakia on vermoxilla helpompi päästä madoista eroon. kihomadoilla ei ole mitään koukkuja tms.lapamadolla kylläkin. Vermox ilman reseptiä - https://ibright.lv/vermoxfi.htm
Maito ja valkosipuli on hyvä keino. Syö vaikka leivän päällä.
Mulla on ollut kihomatoja useampaan kertaan. Olen pärjäillut Pyrvinin kanssa, mutta joskus tuntuu, ettei kuuri tehoa tai saan uuden tartunnan.
Saan siis töistä tartunnan.
vähintään se kuukausi. Mutta jos eivät ota kuollakseen tällä lääkkeellä kuten nyt näyttää, niin haen sen vermoxin huomenna.