Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
12.10.2012 |

Niin mahtava ohjelma ja kaikki aivan huippu tyyppejä

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nythän mä oon ihan fani!

Mut nyt mä vasta osaan arvostaa sen ulkoista olemusta, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)

Siinä miehessä on ns särmää ;)

Ja kattoo ihan tarkemmin ;)

Vierailija
22/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pikkuisen tuli myötähäpeä, kun veti omaa biisiä. Miksi, Jare, miksi? :/

Eikö niiden pidä esittää jonkun tietyn biisejä per jakso? Viime viikolla Sillanpään, tänään Erinin.

Mutta cheek veti Rakastuin mä luuseriin oman biisin sanoilla, paitsi kertsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mahtava ohjelma ja kaikki aivan huippu tyyppejä

kaikki ovat mielestäni ihania persoonia. Herkkiä ja heittäytyviä ihmisiä ilman kusta pääässä.

Vierailija
24/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niiden pidä esittää jonkun tietyn biisejä per jakso? Viime viikolla Sillanpään, tänään Erinin.

No, johan nyt jotenkin veti sinne päin. Mitä Erin tykkäsi ratkaisusta?

Vierailija
25/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, johan nyt jotenkin veti sinne päin. Mitä Erin tykkäsi ratkaisusta?

Ihan se Erin tykkäsi.

Vierailija
26/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää biisi ihan miten ne haluaa,jopa uudellee sovitettuna ja osin sanoitettuna.

Vierailija
27/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää biisi ihan miten ne haluaa,jopa uudellee sovitettuna ja osin sanoitettuna.

Vierailija
28/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit erinin esittämä sillanpään biisi. Musta on jotenkin kiva, et hieman muokkaa sitä biisiä just melodiaa, nopeutta tms. Tekee ohjelman mielenkiintoisemmaksi. No se Jaren (oma) biisi oli ehkä vähän liikaa . Ehkä.

Vierailija
29/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehkuttaa omaa biisiä (joka on vielä ihan tuore, joten menee mainostamisesta hyvin), kun pitäisi hehkuttaa sitä toisen biisiä?

Olisi kiva kuulla Cheekiltä jonkinlainen räppiversio vähän enemmän alkuperäisillä sanoilla. Ehkä sellanen vielä tulee.

Vierailija
30/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelosen sivuilla ole enää sitä ohjelman ekaa jaksoa?! :( Eilen näin toisen jakson ja oli musta oli tosi hyvä. Harmittaa, että missasin Sillanpään jakson. Olen aina pitänyt Sillanpäätä ääliönä, mutta nyt olen muuttanut mieleni. Sehän on oikeasti tosi huumorintajuinen ja hauska tyyppi, tosi symppis!

Vierailija
31/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit erinin esittämä sillanpään biisi. Musta on jotenkin kiva, et hieman muokkaa sitä biisiä just melodiaa, nopeutta tms. Tekee ohjelman mielenkiintoisemmaksi. No se Jaren (oma) biisi oli ehkä vähän liikaa . Ehkä.

esitti kyllä satulinnan, eikä satumaata.

huom.

oli hyvä

Vierailija
32/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelosen sivuilla ole enää sitä ohjelman ekaa jaksoa?! :( Eilen näin toisen jakson ja oli musta oli tosi hyvä. Harmittaa, että missasin Sillanpään jakson. Olen aina pitänyt Sillanpäätä ääliönä, mutta nyt olen muuttanut mieleni. Sehän on oikeasti tosi huumorintajuinen ja hauska tyyppi, tosi symppis!

Niinkuin tuntuu nykyään useimmat ohjelmat olevan.

Vierailija
33/39 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea katsoa Neumannia, mies puhuu koko ajan siitä mitä oli. Entinen tähti, todellakin. Ulkonäkö on enää vain varjo parhaista päivistä. Eikä äijä osaa laulaa yhtään! Jossain vaiheessa hän alkoi inistä laulamisen sijaan, se on melko vaivaannuttavaa.

Olen usein miettinyt, miten ihmeessä tämä korkeintaan keskinkertaisella ulosannilla varutettu mies teki kaikki upeat kappaleensa?! Hänhän vaikuttaa täysin tyhjältä ajatuksista. Ripottelee muutamia englanninkielisiä sanoja sinne tänne, ja loppu on latteuksia.

Vierailija
34/39 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kelaan ne alun höpinät pois kokonaan.

Neumania käy vähän sääliksi. On tehnyt sitä comebackiaan vähän liian monta kertaa eikä onnistu enää koskaan. Ohjelma paljastaa miten vähän hän oikeastaan osaa laulaa. Jutut on tavallaan ihan mielenkiintoisia ja on sinänsä kiva miten ylpeä hän on menneisyydestään.

Cheekin iltaa odotan innolla. Hänen esiintymiset ovat olleet kyllä aikaa koomisia kun laulutaidot on mitä on ja pääosasssa on se aaaa-aaaaaa tai miten sen örinän nyt kirjoittaisi

Vierailija
35/39 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvat ylisanat. Kaikki on NIIIN huikeeta, loistavaa ja mahtavaa. Toki samaa lässytystä kuulee vaikkapa 4:n tähden illallisessa (pahimpana Sipe Santapukki & co -viikko). Jonne on suloinen, Sillanpää hauska ja Erin aivan ihana. Kaija Koo ei osaa tulkita näköjään kuin omia biisejään ja Cheek on kaikkea muuta kuin heittäytyjä. Ihan tunnen myötähäpeää kun jätkä on niin rajoittunut ja muka tarkka "tyylistään", ush!

Vierailija
36/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä haluan noiden kaikkien uusimman levyn :). Paljon monipuolisemman ja paremman kuvan laulajista, kun esittävät muita kuin omia biisejään.

Mä ymmärrän tota Cheekiä, kun monet räppärit ei varsinaisesti laula/osaa laulaa, niin kynnys siihen on varmasti tosi suuri on kun ovat tavallaan eri alalla kuin laulajat. Paleface on ehkä ainoa noista suomiräppäreistä, joka osaisi vetää biisin kuin biisin, ja Cheek on ihan untuvikko vielä siihen verrattuna. Oli kuitenkin paljon rennompi nyt kuin ekassa jaksossa, oma itsensä ja ihan mahtava!

Neuman taas on aina Neuman, siinä on monipuolisuutta ja tulkintaa paljon vähemmän kuin noissa muissa. Toki tämän päivän Satasen laina toimi Dingona ihan ok.

Vierailija
37/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan jännityksellä....

Vierailija
38/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on yli 10v tuota hommaa tehnyt. Yks pisimpään alalla olleista suomiräppäreistä.

Vierailija
39/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitti upean version Sillanpään "Unta en saa"- biisistä viikko sitten..harmi, ettei sitä enää näe netistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi