Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri-Helena vanha nainen hunningolla! Loisto esitys

Vierailija
12.10.2012 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan itkeä pillittävät ja hoilaavat toistensa biisejä. Ei aukee mulle ei. Mutta hyvä, että te tykkäätte

näyteltyä pillitystä vaan oikeasti ihan

hienoja ja aitoja esityksiä. Ja sekin toki vaikuttaa, että olen aina tykännyt persoonana Sillanpäästä, Nylon Beatista, Dingosta ja Kaija Koosta. Jonne Aaron on taas yllättänyt positiivisesti, ja Katrikin.

esityksiä ja loistavia tulkintoja, kutsua hoilotuksiksi.

Mutta ymmärrän, että kaikki eivät arvosta musiikkia.

Vierailija
22/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kehtaa tunnustaa olevansa noin pöljä musiikin suhteen. Jos ei noin taitavien tulkitsijoiden uniikit vedot kosketa, täytyy olla todella tunteeton ja "musiikiton" persoona.

Aivan upea ohjelma, ja aito!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaa huonosti ja ne sen mysteerihommelit, yök. Taidan jättää ens viikon ohjelman katsomatta.

Vierailija
24/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaa huonosti ja ne sen mysteerihommelit, yök. Taidan jättää ens viikon ohjelman katsomatta.

Tutustu Dingon vanhoihin biiseihin ja löydät sellaisen miesrunoilijan että (enkä tarkoita pelkästään hittejä autiotalo tai sinä ja minä).

Vierailija
25/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikollahan muut laulavat Neumannin biisejä, eikä Neumann itse pääse laulamaan, mitä nyt ehkä näytetään joitakin pätkiä hänen uransa varrelta. Tosin jos Neumannin sanoitukset kauheasti ärsyttää, niin sitten ei ehkä kannatakaan katsoa.

Minunkin mielestä Neumann on heikoin noista laulajista. Jotkut Dingon 80-luvun kappaleet ovat hyviä ja niihin Nipan ääni sopii, mutta tähän mennessä en ole kuullut häneltä hyvää tulkintaa muiden biiseistä. Olisivat ottaneet jonkun muun artistin Nipan tilalle.

Vierailija
26/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikollahan muut laulavat Neumannin biisejä, eikä Neumann itse pääse laulamaan, mitä nyt ehkä näytetään joitakin pätkiä hänen uransa varrelta. Tosin jos Neumannin sanoitukset kauheasti ärsyttää, niin sitten ei ehkä kannatakaan katsoa. Minunkin mielestä Neumann on heikoin noista laulajista. Jotkut Dingon 80-luvun kappaleet ovat hyviä ja niihin Nipan ääni sopii, mutta tähän mennessä en ole kuullut häneltä hyvää tulkintaa muiden biiseistä. Olisivat ottaneet jonkun muun artistin Nipan tilalle.

Lähetyssaarnaaja.

Vierailija
27/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen lässytys siitä, kuinka irtosuhteet tuo elämään vipinää ja saman miehen kanssa ei todellakaan kannata tuhlata vuosikymmeniä. Jes,tosi yököttävä biisi. Kuvittelin sen kertsin jälkeen koko ajan Katri Helenan ratsastamassa sen nuoren miehensä päällä. Yöök.

Vierailija
28/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkauden henki on sokea. Jokainen aamu, jokainen ilta, etsin sua maailman kioskeilta...

Etsin ja löysän, huomaan se onkin joku muu..."

Vierailija
29/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kehtaa tunnustaa olevansa noin pöljä musiikin suhteen. Jos ei noin taitavien tulkitsijoiden uniikit vedot kosketa, täytyy olla todella tunteeton ja "musiikiton" persoona.

Katsos kun me ihmiset pidämme eri asioista ja erilaisesta musiikista. Siinä ei ole mitään noloa eikä se tee minusta millään lailla tunteetonta pöljää, jos tämä ohjelma nyt ei vaan millään tasolla uppoa minuun.

Itse taidat olla vähän pöljä, kun saat hepulit siitä, että joku ei tykkää sun lempiohjelmastasi.

Vierailija
30/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perheeni vie huumeita Japaniin. Ja Japaniin pian lunta sataa. ja Nipponiin me viedään Juhlaa..."

Vierailija
31/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat purevat minuun ja saavat itkemään. Monet sanoitukset aukesivat vasta nyt aikuisena. Lapsena tykkäsin melodiasta ja 7v synttäreilläni tanssittiin Dingon tahtiin. Kiitos naapurintyttö joka tutustutit minut Dingoon. Sä olit 11 ja mä olin vasta 7 ja siksi en päässyt keikalle mukaan.

Vierailija
32/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näin Nipan alkuvuodesta esiintymässä vaalistandilla ja kyllä oli niin pullahtanut olemus, että hui. Pikkuinen pulleromies unohteli liki joka kappaleessa sanoja, vaikka meikäläinen olisi voinut ne laulaa hänelle: sen verran tuttuja biisejä oli.

Vierailija
33/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun me ihmiset pidämme eri asioista ja erilaisesta musiikista. Siinä ei ole mitään noloa eikä se tee minusta millään lailla tunteetonta pöljää, jos tämä ohjelma nyt ei vaan millään tasolla uppoa minuun.

Itse taidat olla vähän pöljä, kun saat hepulit siitä, että joku ei tykkää sun lempiohjelmastasi.

Vierailija
34/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu Dingon vanhoihin biiseihin ja löydät sellaisen miesrunoilijan että (enkä tarkoita pelkästään hittejä autiotalo tai sinä ja minä).

(eikä kai ole koskaan osannutkaan) eikä enää runosuonikaan syki. Koko nykyura pelkkää dingon lämmittelyä ja noita mysteerijuttuja joilla yrittää tehdä itseään jännittäväksi.

Olis tuohon sen tilalle saanut jonkun vähän innostuneemman tyypin, Nipan juna kun meni jo.

Vierailija
35/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta "Lähden taas", se on Dingon biisi, mutta Eve kai laulaa? Ihana biisi.

Vierailija
36/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(eikä kai ole koskaan osannutkaan) eikä enää runosuonikaan syki. Koko nykyura pelkkää dingon lämmittelyä ja noita mysteerijuttuja joilla yrittää tehdä itseään jännittäväksi. Olis tuohon sen tilalle saanut jonkun vähän innostuneemman tyypin, Nipan juna kun meni jo.

Hänen olisi pitänyt muistaa, että siellähän Satulinnassa ollaan kuin bb-talossa - kaikki eleet ja ilmeet dokumentoidaan.

Vierailija
37/40 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeasti tuossa ohjelmassa. Noinkin vanhaksi mieheksi ääni toimii vielä hienosti. Vedet tuli silmiin.

Vierailija
38/40 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on erityispitkä versio + Erinin ja K-H:n yhteisesitys.

Vierailija
39/40 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren miehen päällä? Sehän on paratiisi! Vai? Katrihan sen tietää. Hyvä että jätti sen oksettavan Panun. Se vanha maali jo hilseili pahasti.

Vierailija
40/40 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren miehen päällä? Sehän on paratiisi! Vai? Katrihan sen tietää. Hyvä että jätti sen oksettavan Panun. Se vanha maali jo hilseili pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi