Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tilanne hulluilla päivillä :/ Tosin äidin oma vika..

Vierailija
12.10.2012 |

Olimme tänään mieheni kanssa hulluilla päivillä ja satuimme paikalle kun äiti meni liukuportaisiin taaperon (n3v:n) kanssa rattailla.

Yhtäkkiä taapero lähtee kiipeämään itse ylös ja äiti päästää vaunuista irti (MIKSI???)

Vaunut tietenkin kaatuvat ja mieheni säntää nostamaan vaunuja.

Vaunujen alta rappusilta löytyy maakaamassa n6kk vauva :(

Mies nostaa vauvan syliin ja minä pysäytän portaat.

Myyjä ottaa vauvan ja mieheni kantaa vaunut alas ja äiti tulee itkevän taaperon kanssa.

Onneksi mitään vakavaa ei lapsille sattunut, mutta kyllä tilanne säikäytti!!

Kuka helvetin hullu menee liukuportaisiin pienen taaperon ja vauvan kanssa? Vaunuissa oli vielä sisaruslautakin. Tällä kertaa onneksi, sillä sen ansiosta vaunut ei kaatuneet kokonaan vauvan päälle.

Käyttäkää sitä hissiä kun rattailla kuljette!!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varten paitsi mua, mä kyl osaan ja tiedän paremmin omat ja lasteni asiat.

Vierailija
2/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hisseihin ei ikinä mahtunut rattaiden kanssa enkä viitsinyt jonottaa, niin käytin rullaportaita. Mutta noin siinä voi toki käydä. Mä pidin aina tiukasti leikki-ikäistä kädestä kiinni ja samoin rattaista rystyset valkosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi autoitte!

Vierailija
4/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hisseihin ei ikinä mahtunut rattaiden kanssa enkä viitsinyt jonottaa, niin käytin rullaportaita. Mutta noin siinä voi toki käydä. Mä pidin aina tiukasti leikki-ikäistä kädestä kiinni ja samoin rattaista rystyset valkosina.

tunnustaa että taisin minäkin kerran noin tehdä yhden lapsen kanssa parikymppisenä,nyt ei tulis pieneen mieleenikään!

Vierailija
5/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammojen kiusaksi kaksosten rattailla hullareilla. Hahhaaaaa, ihana nähdä kun ämmät on olleet ihan raivona, buahahaaaaaa

Vierailija
6/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuon pelossa. Hissit ovat aina varattuja, siis ihan normaaleina kauppapäivinäkin, arvatkaa sitten tuollaisena kampanja-aikoina?! Luultavasti ko.äidillä oli pakkorako päästä liikkeelle, liekö vessahätä lapsella tmv. mitä nyt pienten lasten kanssa voi tapahtua. En muuten käsitä miksi ei olisi sitten odottanut hissiä..sen kymmenen tai viisitoista minuuttia.

Olimme tänään mieheni kanssa hulluilla päivillä ja satuimme paikalle kun äiti meni liukuportaisiin taaperon (n3v:n) kanssa rattailla.

Yhtäkkiä taapero lähtee kiipeämään itse ylös ja äiti päästää vaunuista irti (MIKSI???)

Vaunut tietenkin kaatuvat ja mieheni säntää nostamaan vaunuja.

Vaunujen alta rappusilta löytyy maakaamassa n6kk vauva :(

Mies nostaa vauvan syliin ja minä pysäytän portaat.

Myyjä ottaa vauvan ja mieheni kantaa vaunut alas ja äiti tulee itkevän taaperon kanssa.

Onneksi mitään vakavaa ei lapsille sattunut, mutta kyllä tilanne säikäytti!!

Kuka helvetin hullu menee liukuportaisiin pienen taaperon ja vauvan kanssa? Vaunuissa oli vielä sisaruslautakin. Tällä kertaa onneksi, sillä sen ansiosta vaunut ei kaatuneet kokonaan vauvan päälle.

Käyttäkää sitä hissiä kun rattailla kuljette!!

Vierailija
7/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään netissä. Kaahaile ihan rauhassa;-)

mammojen kiusaksi kaksosten rattailla hullareilla. Hahhaaaaa, ihana nähdä kun ämmät on olleet ihan raivona, buahahaaaaaa

Vierailija
8/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne äiti suuntasikin tapauksen jälkeen.

Minä tunsin lähinnä kauhua lasten puolesta ja raivoa äitä kohtaan.

Eniten ihmetytti kun taapero lähti yksin kiipeämään tämä mamma päästää vaunuista irti ja säntää perään.

Eli jätetääv vauva kaatumaan ja napataan taapero kiinni, ei mene jakeluun

ap

Vierailija
9/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ajatellut että vaunut kaatuvat.

Vierailija
10/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaiden kanssa liukuportaita ja kuljen vastakin jos tarvetta. Mutta osaan kulkea niillä enkä minkään irtotaaperon kanssa menisikään.

Vierailija
11/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kans alle 30v 3lasta. Ei ressanny ees hullut päivät :)

Vierailija
12/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattanut sille äidille sitten messuta asiasta eikä täällä jälkikäteen ruikuttaa?

ja sinne äiti suuntasikin tapauksen jälkeen. Minä tunsin lähinnä kauhua lasten puolesta ja raivoa äitä kohtaan. Eniten ihmetytti kun taapero lähti yksin kiipeämään tämä mamma päästää vaunuista irti ja säntää perään. Eli jätetääv vauva kaatumaan ja napataan taapero kiinni, ei mene jakeluun ap

Vierailija
13/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siitä vaan liukuportaisiin. Kaikki omalla vastuulla. Myös toisten terveys.

Vierailija
14/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on yksi niin saatanan vastuuton yhdistelmä.

En ole ikinä moiseen sortunut.

Ei tämä asiaan mitenkään liity, mutta mitä järkeä mennä vaunujen kanssa ihmispaljouteen?

Ei pääse mihinkään, survoo ympärilläolijoita eikä ne lapsetkaan kovin onnellisilta vaikuta kun istuvat matalalla ihmisten velloessa ympärillä?

Onko nii-in pakko päästä ostamaan ne ale-hintaiset Molo-haalarit??

Vierailija
15/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysi-ikäinen rattaissa?

Vierailija
16/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailemaan? Eivät pikkuiset nauti mistään tavarataloista ja väkipaljoudesta.

Vierailija
17/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt mä ymmärrän miksi ne on hullut päivät..

Vierailija
18/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei käynyt pahemmin. Itsekin sorrun vauvan kanssa nuihin liukuportaisiin, mutta vain siksi että vauvalla menee hermot hissiä odotellessa kun laiskat ihmiset, jotka voisivat hyvin mennä liukuportaita, käyttävät hissiä !! Niiiin raivostuttavaa !

Vierailija
19/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei viitsi jonottaa".

Turvallisuus ennen kaikkea.

Vierailija
20/52 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä!!! Jättäisi lapset hoitoon siksi ajaksi/käyttäisi hissiä/jättäisi prkl:een hullut päivät kokonaan käymättä. Onneksi autoitte.