Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko joku kokeillut sellaista työhaussa, että

Vierailija
12.10.2012 |

hakee ihan sumeilematta lähes kaikkiin paikkoihin, joista ilmoitus työkkärin sivuilla, siis sellaisiinkin, joihin ei täytä kaikkia kriteerejä? Tietenkin poissulkien lääkärit yms, joihin pakolliset pätevyydet oltava. Miten kävi, tuliko kutsuja edes haastatteluun?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaan oli kuitenkin sen sata hakijaa ja päteviäkin oli.

Itse tulin valituksi nykyiseen paikkaani, kun siihen oli vain 40 hakijaa. Kyse oli muutaman kuukauden määräaikaisesta paikasta, jota kuitenkin jatkettiin ja myöhemmin vakinaistettiin.

Vierailija
2/3 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hirveän raskasta. Siis yleensä sellaiset hakemukset, joihin ei ole panostettu (eli aika sarjatyönä kirjoitetut) karsiutuu siellä vastaanottavassa päässä aika nopeasti.

Sitten, jos nyt jaksaisi paneutua siihen hakemiseen, niin sitten olisi työhaastattelut.

Mulla on tietyt kriteerit työpaikan suhteen, ensinnäkin sijainti. Mun työkokemus on sellainen, että avoimia paikkoja löytyy lähempääkin kuin tunnin työmatkan päästä. Toinen on tietty se, että oikeasti haluan hakea työtä jossa viihdyn ja pääsen kehittymään - työtä joka kestää kauemmin kuin 6kk.

Yksi, mitä voi kokeilla on ilmoittautua kaikkiin rekryfirmoihin ja kehua yleispätevyydellään - ne kyllä hoitaa sen työpaikan löytymisen sun puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä täyttänyt KAIKKIA kriteereitä hakemaani työpaikkaan ja joka kerta olen työn saanut kun olen hakenutkin.

Mulla ei ole edes alaltani tutkintoa koska jätin yliopiston kesken toisena vuonna ja lähdin suoraan työelämään, ja työnsaannissa ei ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia (IT-alalla).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi