Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko 170cm 70kg käyttää tälläisiä housuja?

Vierailija
22.10.2012 |

ostin nämä mutta mietin palautanko

http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/farkut/ccollection-cjeans-p1…

vai vaatiiko mallin kaltaisen vartalon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lihaksikkaat jalat ja hoikat, kaikki tulee vatsaan ja ostin just tollaset housut pitkän neuleen ja saapikkaiden kanssa

t.75 kg/165 cm

Vierailija
2/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni on, että kenenkään ei pitäisi käyttää tuollaisia. Eivät näytä hyvältä edes mallin päällä.

Voisivat ehkä mennä pitkän tunikan kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat 168 ja 70. Ei samasta paikasta ostetut, Nellystä muistaakseni tai sit Zalandosta. Mulla litistää ne pökät vatsan just hyvin.

Vierailija
4/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita kuva, sitten vasta näemme miltä ne sinun jaloissasi näyttää.

70kg voi olla omenavartalossa mahassa ja tikkujalta tai päärynämallissa paksut reidet, vaikka paino sama.

Vierailija
5/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni on, että kenenkään ei pitäisi käyttää tuollaisia. Eivät näytä hyvältä edes mallin päällä.

Voisivat ehkä mennä pitkän tunikan kanssa...

Vierailija
6/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu, mitkä ovat vartalosi heikot kohdat: vatsa vai jalat. Mielestäni noin tiukat housut vaatii vartalolta aika paljon, mutta noitahan näkee vaikka minkälaisten punkeroiden päällä.

Vierailija
7/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin hirveät byysat! Ja mitä ihmettä: "Nahkapinta poistuu ajanmukana." Miksi käytät rahoja housuihin joiden nahkapinta poistuu takavasemmalle ehkä jo ennen joulua?

Vierailija
8/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 170/75 ja juuri noita housuja käytänkin :) hyvin istuu. Tosin käytän vähän löysemmän paidan kanssa, kun jenkkikset vielä löytyy. Kun sais sen viis kiloa vielä pois, niin varmaan tiukempienkin paitojen kans istuupi hyvin :) vatta on litteä, mutta selkä läski mulla :D ja iso osa painosta jaloissa ja pepusta.

Etenkin korkokengillä näyttää ihan hyvältä, vaikka reisien väliin ei mitään mahotonta ilmarakoa nää. Tärkeintä, että itse tykkää ja kantaa ittensä tyylillä.

Vierailija
9/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä ongelmakohta on nimenomaan vatsa ja siihen kerääntyy, tosin en nyt ihan omenakaan ole mutta jos 10kg saisi pois niin olisin mallin mukainen varmaan.

Jalat on aika hoikat. Ajattelin myös yhdistää mustiin ratsastussaappaisiin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan