Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirkossa kuohuu jooga kohu!

Vierailija
12.10.2012 |

Kirkossa on käynnissä jooga kohu. Kiivas keskustelu puolesta ja vastaan. Kirkon jooga seminaarin kannanotto;

http://koti.phnet.fi/petripaavola/Jeesusjajoogaeisoviyhteen.html

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhanut näitä "jooga on paholaisen voimistelua" -juttuja jo 10 vuotta sitten. Akateeminen nainen mutta sivistymättömin tuntemani ihminen...

Vierailija
122/147 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä nauranu näin paljon kuin tässä keskustelussa. :DDDDDDDDD

Henkivallat sinua viekoittelevat naurujoogaan! Jos nyt päästät suupielesi kaareutumaan ylöspäin, niin sen jälkeen se on menoa. Kohta huomaat jo öriseväsi mantroja ja päästeleväsi hallitsemattomia naurunpyrskähdyksiä. Kadotuksen tie on monella alkanut harmittömasta hihittelystä!

Kohta varmaan jo ajattelet maallisia asioita ja katsot youtubesta kissojen pelleilyvideoita.

voi, voi, voi, tätä nykynuorison rappiota......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jooga on ja pysyy, ja zumba menee eikä tule.

Vierailija
124/147 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös melonta vie kadotukseen. Siinä on ne mailat ja kaikki.

Vierailija
125/147 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundaliinivoima on pahuuden voima. Pysy kaukana joogasta.

Vierailija
126/147 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
127/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nakemaan joogassa mitaan vaarallista, painvastoin. Tapa edistaa terveytta.

Vierailija
128/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nakemaan joogassa mitaan vaarallista, painvastoin. Tapa edistaa terveytta.

Sokeat ei näe. Ei kannata joogaaminen. Voimistele tai jumppaa tai käy lenkillä. Pysy turvallisissa puitteissa. Älä mene joogaan pää sekoaa ja joudut henkivaltojen ansaan.

Vierailija
129/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla spinningiä?

Et kai tosissasi meinaa mennä kuntopyörällä urheilemaan? Itsesi häpäiset ja muut uskovat.

On niitä henkivaltoja spinning tunneillakin nähty.

Vierailija
130/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sovi kristitylle, jos siinä samassa haetaan sitä joogan uskonnollista puolta.

Itse olin tavaroidenjärjestelyä opettavalla kurssilla, mutta se olikin pääosin feng-shuita ja vierasta uskontoa opettavaa asiaa. Oikein ahdistuin.

Vierailija
131/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeat ei näe. Ei kannata joogaaminen. Voimistele tai jumppaa tai käy lenkillä. Pysy turvallisissa puitteissa. Älä mene joogaan pää sekoaa ja joudut henkivaltojen ansaan.

taidat itse olla sokea ja ties minkä henkivaltojen ansassa

Vierailija
132/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sovi kristitylle, jos siinä samassa haetaan sitä joogan uskonnollista puolta.

Itse olin tavaroidenjärjestelyä opettavalla kurssilla, mutta se olikin pääosin feng-shuita ja vierasta uskontoa opettavaa asiaa. Oikein ahdistuin.

tai fengshui-jolla taas ei ole joogan kanssa mitään tekemistä- ahdistaa...

Vierailija
133/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

irstasta pyllistelyä himottavissa asennoissa.

Kyllä vain, voin aistia sielä saatanan hengen. Jooga houkuttaa pahuuksiin.

- Ristin paikka

Vierailija
134/147 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin joogassa näkee miehiä. Syy. Kaiken moinen pyllistely ja haarojen levittely aiheuttaa miehissä synnin heräytymisen.

Siksi miehiä harvemmin joogassa näkee ja ne, ne harvat, jotka sinne eksyy on henkien kätkemiä. Heitä ohjaillaan ihan muualta kuin mieleltä. Henki on vallannut vartalon ja ohjaa vartaloa, kuin ohjaussauvasta käsin.

Tää oli ihan paras! Mun mies harrastaa joogaa. :D :D

Vierailija
135/147 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen ateisti, ei ole elämä ihan näin vaikeaa kuin joillain täällä. Huhhuh, ei voi muuta sanoa!

Jumalalla on täsmälliset ohjeet oikeaan. Ihmiset valitsevat aina väärin. Vääryydestä joutuu helvettiin ja koko enkeljoukko oikein valinneiden ihmisten kanssa itkee rivissä näiden helvettiin menneiden kohtaloa, samalla riemuiten omaa juhlaansa. Juhlapäivällistä Herran päivällispöydässä.

Vierailija
136/147 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies harrastaa joogaa :D :D

Miehesi kokee tahtomatta synnin heräämistä koko pitkän joogan ajan. Ole tarkkana ettet antaudu miehellesi joogan jälkeisen ajan hurmiolle. Muutoin henkivallat yhdistyvät sinuun ja hedelmöittävät pahansiemenen!

Tuloksena saattaa olla antikristus.

Vierailija
137/147 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympialaisethan järjestettiin Zeuksen kunniaksi aikoinaan...

Tulee mieleen että ehkä vain osa kristityistä ajattelee urheilun olevan saatanasta. Ei se jooga siis välttämättä olekaan saatanasta. Paitsi!

Joogahan ei ole vielä olympialaji!

Vierailija
138/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus tasta puuttuu.

Vierailija
139/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus tasta puuttuu.

henkivallat siellä viekoittelee, ja alkaa kovaasi kuiskuttaa. hetken päästä huomaat istuvasi risti istunnassa ja lausuvasi mantroja - tulimiehen loitsuja. ja niiden loitsujen myötä sielusi turmeloiituu ja ajatukset harhautuvat maalliseen.

ja viikoja myöhemmin olet synnin tiellä, katsot tv ohjelmia ja kuuntelet nykynuorison rokkenroll musiikkia. ja ehkä havahdut miettimään miten tähän on tultu..........

Vierailija
140/147 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta.