Mitä vaatemerkkejä miehesi käyttää?
Kommentit (19)
En voi sietää tuollaisia merkkipellejä kuten te muut olette. Miehelläni on erittäin pitkä selkä joten kauposta ei löydy hänelle.
Golfvaatteet voi olla Nikeä, Adidasta, mikä nyt miellyttääkin. Ja saattaa se ostaa esim. ulkomailta jotain mikä ei ole"mitään merkkiä" jos vaan jotain kivaa löytyy
Icepeak, adidas, hummel, kiitos-paidat
Yleensä sillä on vepsun verkkarit tai harmaat collegehousut ja t-paita...prisman urheilusukat ja H&M boxerit ;)
Gap (kauluspaidat), Levi's (farkut), American Apparel (trikoopaitoja), Abercrombie & Fitch (huppareita), Asics (urheilukamoja), Converse (tennareita)...
Mies käyttää kalliimpia merkkejä kuin minä.
Melkin aina työvaatteet päällä. Muut vaatteet vissiin poikkeuksetta Anttilasta.
Purberry, Versaze
Varmaan varakas.
Jussi-paita ja sarkahousut. Joskus laittaa verkkarit. En tiedä merkkejä, olisko joku Armani?
Purberry, Versaze
Varmaan varakas.
Just osti Purberryn uuden huivin.
Miehelläni on kesällä Sloggy-midi alkkarit ja talvella Dressmannin boxerit. Tiedän siitä kun itse ostan.
on esim. Umbro, Jack&Jones, Adidas, sitten löytyy h&m:ää, seppälän ja ihan markettivaatteita.. Mikä hyvältä näyttää niin sieltä ostetaan. :) Ei ole mitenkään merkkien perään.
Purberry, Versaze
Varmaan varakas.
Just osti Purberryn uuden huivin.
mihin MIES tavii juivin? Ei mun miehellä huiveja ole. No se onkin kiinteistöhuoltaja.
pukee kalsareitaan myöten vain merkkivaatteisiin. Ei osta H&M:ltä itse mitään. Pitää kyllä, jos mä sille ostan, mut nykyään tiedän sen maun niin hyvin että kun ostan lahjaksi, ostan sen suosikkimerkkejä: Hilfiger, Armani, Calvin Klein, Diesel, Polo Sport, Ralf Lauren, Boss, ym.
Ja t-paidat usein Fruit of the loomin valmistamia, eri lafkojen logoilla...
Sand, Tommy Hilfiger, kalsareissa suosikit taitaa olla björn borg
Farkut yksinomaan jack&jones, samoin monet muut housut kun muualta vaikee löytää tarpeeks pitkillä lahkeilla.
Lalsarit on prismasta, blackhorsekhan sen nyt on se merkki
Ja t-paidat usein Fruit of the loomin valmistamia, eri lafkojen logoilla...
Joka paikassa työtakki päällä, ei mitään tyylitajua!
se jonka mies käyttää Dimexiä...
vaatteita niin voisi luulla, että olemme köyhiä mutta oikeasti olemme todella varakkaita.
Tykkäämme vain pukeutua mukavasti ja yksinkertaisesti.
Eikä meille merkit ole tärkeitä ja ei ole mitään tarvetta buustata egoa ylihintaisilla merkkituotteilla.
Ostan kyllä kalliinkin vaatteen jos istuu hyvin ja näyttää hyvältä mutta en koskaan edes katso merkkejä...ei kiinnosta.
Tommy Hilfiger, Armani, Gant, Jeck&Jones (farkut), Diesel, Hugo Boss