Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin teiniäidit ekaa kertaa ja (OV)

Vierailija
11.10.2012 |

kyllähän ne on selvästi valkoista roskaväkeä, jos sanonta sallitaan (suora käännös sanasta white trash). Ongelmia omien vanhempien kanssa, mielialan sairaalloista vaihtelua, ei koulutusta, ei työtä, kimpassa aggressiivisten alkoholisoituvien, työtä vieroksuvien nuorten miesten kanssa ym.

Toivon totisesti, että nuo teiniäitien lapset pystyvät aikanaan murtautumaan pois kierteestä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vauva-parkoja! Toivottavasti läheiset huolehtivat vauvojen hyvinvoinnista. Noilla tupakkaa vetävillä, läväreitä ja tatuointeja omaavilla pikkupissiksillä ei ole muuta mielessä kuin oma hyvinvointi! Vauvojen tarpeet jäävät toissijaiseksi. Mut ku se on niiiiin ihquu olla se oma vauva!! Ja kiva hoidattaa se sitten omilla vanhemmilla........

Vierailija
2/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä yhteiskunnan elättejä iso liuta -ja tulevia sellaisia myös.

Pakkoko sitä pillua on paljaaltaan kaikille jakaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä yhteiskunnan elättejä iso liuta -ja tulevia sellaisia myös.

Pakkoko sitä pillua on paljaaltaan kaikille jakaa?

Vierailija
4/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinejä he ovat ja se selittää lapsellisuuden, mielialojen heittelyt jne. aika pitkälle. Se, mikä minulla pistää silmään ohjelmassa, on jonkinlainen kylmyys vauvoja kohtaan...

Vierailija
5/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastuikin väkivaltaiseksi, kontrolloivaksi, kouluttamattomaksi ja työttömäksi eli joidenkin mielestä tyypilliseksi maahanmuuttajaksi.

Ja pakkohan siihenkin oli ängetä se pakollinen muslimipatja.

Vierailija
6/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus teillä äideillä tai muilla aikuisilla on haukkua lapsia? Lapsia ne on edelleen ja vanhempiensa vastuulla. Ei kai oo ihme jos mielialavaihteluja, kun murrosiässä ja raskaana samaa aikaa. Ja pienten lasten vanhemmilla ei kai mielialahäiriöt (siis arkiterminä käytettynä) ole kovin epätavallisia. Aika pitkälle vietyä tulkintaa, että olisivat kylmiä lapsilleen. Hohhoijaa! Se, että lapset hankkii lapsia ei poista aikuisten vastuuta näistä teiniäideistä.

Vierailija
7/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten pitäisi kantaa vastuu pissis-pikkuäipöistä ja heidän lapsistaan. Juu, just näinhän se menee...15-vuotiaiden mielestä, prkl!

Vierailija
8/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni päällimmäiseksi ajatukseksi jäi, että me työssäkäyvät ihmiset tuonkin lystin maksamme. Tuntuivat nämä pikkuäidit olevan yhteiskunnan elätettäviä jo (ainakin) toisessa polvessa ja pojasta polvi vaan paranee...

Meillä ei yksinkertaisesti ole varaa tähän!

Vierailija
9/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he kuitenkin yrittivät nuoresta iästä huolimatta tehdä parhaansa, kai. Ainoa, mikä pisti silmiin oli se kun vastasyntynyt nostettiin äidin rinnalle. Äidillä oli tosi kylmä olemus vauvaa kohtaan eikä vaikuttanut kovinkaan onnelliselta. Tiuski vaan jollekin (äidilleen?) puhelimassa ikävään sävyyn.

Vierailija
10/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..harteille. Muista en osaa vielä sanoa.

Vierailija
11/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laskettiinko 19v:kin siis teini-äidiksi? no, sitähän se periaatteessa on...

Ihmisiä kun vaan on niin monenlaisia. Itsekin tulin 19v. äidiksi. Naimisissa ja harkitusti.

Olin jo työelämässä.

Sen jälkeen opiskellut vielä lisää.

On hyvä koulutus, uraakin. Lapsia useita vielä lisää. Vanhin juuri täysikäinen jo. Oikein keskiluokkaista normielämää ilman yhteiskunnan tukia, veroja maksetaan.

Ei se kaikille ole paha asia tulla nuorena äidiksi tai tarkoita että olisi luuserielämää.

Mutta tokikaan en suosittele kaikille - pitää itse tietää mitä haluaa ja olla määrätietoinen.

Vierailija
12/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 2-vuotias lapsi joten on ollut 17v kun tuli äidiksi.

Vierailija
13/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuraperseiten teko EI pitäisi olla jokamiehen oikeus!!!!

Vierailija
14/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä teiniäiti.

Jos pilkkuja nussitaan, niin 19-vuotiaskin on vielä teiniäiti. Teini-ikähän on "from thirTEEN to nineTEEN"

Vierailija
15/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se synnytyshän oli kestänyt 25h joten saattoi silläkin olla osuutta asiaan. Mun mielestä ei ollut mitenkään kylmä olemus, kaikki eivät ole nyyhkyäitejä jotka huokuvat (muiden olohuoneeseen asti) heti synnytyksen jälkeen suunnatonta rakkautta vauvaa kohtaan.

Samaa mieltä olen siitä että he varmasti yrittävät parhaansa. Kyllä niitä "yhteiskunnan elättejä" on kuulkaas paljon enemmän vanhemmassa ikäluokassa. Teini on teini, ja on ihan turha odottaa heidän ajatusmaailmansa olevan sama kuin 3-kymppisellä äidillä. Koittakaas arvostelijat laskeutua sieltä korokkeelta ja miettikää vaikka millaisia itse olitte 16-vuotiaina.

Vierailija
16/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta vahvempi usko minulla on, että nuo teinit pystyisivät vielä kääntämään elämänsä suunnan kuin tilanteessa oleva 10 vuotta vanhempi henkilö. Suurimmalla osalla ihmisistä kuitenkin tuossa iässä tulee sellainen olo että omalla elämällä pitäisi tehdä jotain ja etsiä se oma ura. Ja nuo mielialanvaihtelut ym. saattavat myös siinä samalla tasoittua kun ikää tulee.

Vierailija
17/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista nuorista tulee vielä hyviä aikuisia. Nuo nuoret tytöt samalla kuin lapsetkin. Äitiys on kova koulu kelle tahansa. Luulisi sen aika monen tälläkin palstalla olevan tietävän. Minua on ainakin molemmat lapset kasvattaneet ja paljon.

Vierailija
18/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte tulleet katsomaan kuinka rakastava ilme minulla oli, kun olin synnyttänyt 25 tuntia ja vihdoin vauva saatiin ulos imukupilla. Alapää tuusannuuskaksi revenneenä. En jaksanut nostaa edes käsiä ylös, että olisin voinut ottaa vauvan rinnalleni.

Mutta hei, sehän kertoikin sitten kaiken lopputulemasta, vai mitä...

Vierailija
19/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte tulleet katsomaan kuinka rakastava ilme minulla oli, kun olin synnyttänyt 25 tuntia ja vihdoin vauva saatiin ulos imukupilla. Alapää tuusannuuskaksi revenneenä. En jaksanut nostaa edes käsiä ylös, että olisin voinut ottaa vauvan rinnalleni.

Mutta hei, sehän kertoikin sitten kaiken lopputulemasta, vai mitä...

Imettää. Olin hirviö, ja teeskentelin nukkuvani, kun olin niin kipeä ja väsynyt. Ei vaan jaksanut, kuukausia unettomuutta raskausaikana.

Pitääkö äitien olla jotain superihmisiä?

Vierailija
20/31 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman ennakko-odotuksia. Ja kai minä sitten itsekin olen vielä melkein kolmekymppisenä wt-pikkupissis, mutta mielestäni tytöt kuulostivat yllättävän fiksuilta. Jos ulkonäkö onkin tärkeä asia, tai jos on lävistyksiä ja tatuointeja, niin mitä sitten?

Ja ihan oikeasti, miettikää vähän kuinka arvostelette toisia ihmisiä.