Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOT KESKIVIIKKONA***

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mä kävelin just tuolla myräkässä 6km töistä kotiin!! Sit vielä lähin koirien kans lenkille..nyt en kyllä enää nenääni ulos pistä..vaikka onhan sitä vielä iltalenkille lähdettävä:/

Meillä huomenna 4v kihlapäivä ja mies oli ostanu mulle namia kun on ite töissä myöhään, niillä just herkuttelen:) Taidan huomenna tehdä mun murulle jotain herkkusafkaa! Me ei juuri koskaan syödä samoja safkoja kun mä oon kasvissyöjä ja mies rakastaa lihaa kaikissa muodoissa;)

Voi Q..mä annan sulle jättimäisen kaukorutistuksen!

Kp 29/29-42..varovasti piinailua aloittelen:)

Vierailija
22/26 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ookaa kirjotellu pitkään aikaan (tietystä syystä) ni yritän kyllä päivittäin lukea teidän kuulumiset...

Pepsi: Kiitos kysymästä, hyväähän tämän arkeen. Harjottelu loppusuoralla, joululoma alkaa reilu viikon päästä. Vaikka opinnäytetyötähän taidan joutua tekemään koko loman...

Q: Voi sua, kyllä kirpasee sydämestä lukea sun surusta. Kyllä se siitä, vaikka en ees väitä tietäväni miltä tuntuu... Toivottavasti meistä on kuitenkin tarpeeks apua ja tukea vaikeina aikoina... Jaksamishaleja sulle ja pidän KOOOOOOVASTI peukkuja että teillä tärppäis!

Vocifer oli plussannut! HIEEEEEEENOOOOA! Valtavat onnittelut sinne ja paljon liimaa masuasukille!

Muppeliko se oli jolla oli suru-uutisia! Karmeaa on aina menettää joku läheinen, mutta eipä siitä taida selvitä kuin suremalla... Koitahan jaksaa , pahoittelut menetyksestä.

Ja Pikkunen: Voi ei! Pahoittelut myös sulle! Varmasti on itku herkässä tollasena aikana... ((((((((haleja)))))) Uutta yritystä vaan kun menetyksestä ootte päässyt yli!! bd bd bd

Nyt on niin paljon mustettavaa ettei millään tuu mieleen kaikki *pohtii kuumeisesti*. Mutta kaikille piinailijoille +++++pyrytystä ja pupuilijoille intoa! Mukavaa on teidän kuulumisia lueskella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q: Uskon, että moni meistä ymmärtää hyvin mitä käyt läpi. Varmasti jokaiselle tulee pieni kateuden pistos aina kun joku kertoo plussanneensa... Toisille se on helppoa ja toisille kaikkea muuta. Ite ajattelen niin, että lapsia ei hankita vaan ne " saadaan lahjoina" ... Hoitojen avulla lapset kyllä todellakin tehdään, kirjaimellisesti... :) Älä meitä hylkää, vaikka varmasti saat parempaa vertaistukea tuolla lapsettomien puolella!!!! ...ja joka tapauksessa, ainakin allekirjoittanut tulee 99% varmasti perässäsi lapsettomiin, vaikean endometrioosin kanssa kun taitaa tuo avustettu lapsenteko olla välttämätöntä.... Lähete hoitoihin on vetämässä, aikaa odottelen juuri... Mutta ensikko olen joka tapauksessa. :)

Lumista keskiviikkoiltaa enskakaverit ja pidetään hännät pystyssä ja heilumassa!!!!

Vierailija
24/26 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIRJOITAN NYT RAKKAALLE YSTÄVÄLLENI KAPITAALEILLA!! sORRY VAAN, MUTTA EN HUUDA. MUTTA TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ!! Q, ME KAIKKI HALUTAAN, ETTÄ SÄ OLET MEIDÄN KANSSA - OLET SELLAINEN ILOPILLERI! JA VAIKKA SULLA OLIS MITÄ, ME YRITETÄÄN SUA TUKEA, NIIN KUIN VAAN PYSTYTÄÄN.

Olet meille tärkeä ja rakas!!! Älä jätä meitä äläkä minua (luen AINA sun kuulumiset). Äläkä siitä " tekemisestä" ole huolissas - meillä ainakin on " tekeminen" kyseessä kun kuumeillaan ja totta kai ollaan yhdessä onnellisia, mutta plussaamattomuus käy hermoille (meillä mies ei tule IKINÄ menemään testeihin, joten eletään tässä tilassa forever). Tarkoitan, että ei meillä " spontaania" seksiä ole - eikä tule. Mutta olen silti tyytyväinen - ainahan on mahdollisuus!

halauksia!!!

-s

Vierailija
25/26 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan pitkät pätkät juttuja, kun pääsen kunnolla lukemaan ja kirjoittelemaan vasta näin iltaisin. Menee kyllä aina " hetki" aikaa pinojen läpi käymiseen. Ja sitten en todellakaan muista mitään kun pitäis vastailla ja kommentoida juttuihin. Pitäisi aina kirjoittaa muistutukset ylös heti kun tulee jotain mieleen lukiessa, sitten muistaisi kaikki.

Vapaapäivä! Ihanaa! Miksi se on niin, että työskennellessä lasten kanssa, ongelmia aiheuttaa ne vanhemmat :( Toivottavasti itsestäni ei tule sellaista vanhempaa ;)

Sannamaria

[/quote]

En tiedä missä ja miten työskentelet lasten kanssa, mutta olen ehdottomasti sun kanssa Sannamaria samaa mieltä asiasta!!! Olen todella kypsynyt vanhempiin tai itseasiassa siihen miten ne vanhemmat kasvattaa lapiaan. Tai no voiko sitä sanoa kasvattamiseksi?!?! Tästä asiasta voisin jauhaa vaikka kuinka paljon, mutta tuskin jaksaisitte lukea...

[color=red]KYSYMYS KAIKILLE: Osaako vanhemmat kasvattaa lapsia enää kunnolla?!?

Oma vastaukseni tulikin jo. Mutta ihan omaan sukuuni katsoen, kahdella sisarellani on lapsia ja toinen heistä kasvattaa lapsiaan miehensä kanssa huutaen ja kiroillen (enkä yhtään valehtele). ne lapset ei usko, jos niille ei huuda ja karju asiaa. Aivan kamalaa!!! Toinen siskoni kasvattaa miehensä kanssa löysästi ja lepsuille. Annetaan kaikessa periksi vaikka ollaan ensin kielletty monesti! Ei herranjestas sentään!!! Tässä perheessä muutenkin on aina vanhin tyttö (nyt 6 v.) määrännyt perhettä! Joo-o ihan totta puhun!

Ja näitä tapauksia löytyy.... päiväkodissa siis työskentelen ja huh kun välillä raivostuttaa lasten käytös. Ja mistä sekin on opittua muualta kuin kotoa! Miksi lapsia suodaan sellaisille aivottomille ihmisille, jotka on sitä mieltä ettei lapsella tarvii olla rajoja tai niitä ei saa suututtaa tms. Kommenteja kaipaan!!!

Minä ainakin olen ihan koukussa BB:iin. Kohta pitäisikin mennä saunaan, että näkee mitä Antille, Pertulle ja Tiinalle tiistaipäivään kuuluu! Kenen haluatte voittavan? Huomennahan se jo selviääkin!!!! Jänskää! =)

+Eli+plussailemisiin =)

Vierailija
26/26 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittääkö ketään muuta BB:n loppuhuipennus? Kukas se olikaan joka myös oli koukussa?

Minähän se täällä aikoinaan kyselin tosta BB-addiktiosta! Huomenna on kyllä jännät paikat... Henk.koht. mielipide on että Antin pitäis voittaa! Mutta en ala kiistelemään, tosta aiheesta vois todellisten " bb-narkkien" kanssa saada kunnon sodan päälle! ;)

JA YHDYN MOOLIIN: KATSOKIN ETTÄ PYSYT MEIDÄN SEURANAMME, EIHÄN ENSKAT OIS MITÄÄN ILMAN Q:TA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!