Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, jehovat kävivät soittelemassa ovikelloa

Vierailija
11.10.2012 |

tsiikasin ovisilmästä enkä paljastanut itseäni. Tekivät jotain muistiinpanoja pikkukirjaseensa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmä on sitten mormoonit. Eka ryhmittymässä kulkee mummelit ja toisessa puku/salkkuherrat:)

Vierailija
2/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselivät ystävällisesti, haluaisinko kuunnella jumalan sanaa tms. (miten asian nyt sattuivat ilmaisemaan).

Vastasin että kyllä jos he vastaavasti kuuntelevat minun asiaani satanismista (olen siis satanisti).

Kääntyivät sanaakaan sanomatta ympäri eikä ole sen koommin näkynyt =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan käynyt juttusille ja puhunut ne ympäri. Sitten olisitte lähteneet yhdessä kaljalle ja heittäneet mennessä Vartiotornit paperinkeräykseen.

Vierailija
4/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan käynyt juttusille ja puhunut ne ympäri. Sitten olisitte lähteneet yhdessä kaljalle ja heittäneet mennessä Vartiotornit paperinkeräykseen.

" Mitä te sitä pedofiliauskontoa kannatatte, lähetään olusille. Minä tarjoan!"

Vierailija
5/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselivät ystävällisesti, haluaisinko kuunnella jumalan sanaa tms. (miten asian nyt sattuivat ilmaisemaan).

Vastasin että kyllä jos he vastaavasti kuuntelevat minun asiaani satanismista (olen siis satanisti).

Kääntyivät sanaakaan sanomatta ympäri eikä ole sen koommin näkynyt =D

Minulta kysyivät, ehtisinkö juttelemaan heidän kanssaan hetken.

Sanoin että ehdin juttelemaan ja kahvitkin keitän, mutta uskontoasioista ei sitten jutella, mua ei kiinnosta ne pätkääkään. Ihan mistä hyvänsä asioista voin jutella vaikka koko loppupäivän, tervetuloa!

Pidin vielä oveakin auki, mutta eivät ne sitten halunneetkaan jutella. Näpräsivät vähän aikaa lappujaan ja käsilaukkujaan siinä ovella, lähtivät sitten pois.

Ihme homma :0

Vierailija
6/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko tänään on yleinen jehovapäivä, tai sitten asutaan samassa naapurustossa :D ne merkkaavat sinne ylös oletko avannut vaiko et, ottaako laput vastaan vai jne

yo yo! ;)

Vierailija
7/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko tänään on yleinen jehovapäivä, tai sitten asutaan samassa naapurustossa :D ne merkkaavat sinne ylös oletko avannut vaiko et, ottaako laput vastaan vai jne

yo yo! ;)

ja ylläpitävät samalla laitonta henkilörekisteriä.

Mitähän poliisi moisesta sanoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi