Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

annoin palautetta lapsen kerhon vetäjille;yksi lapsi oli jäänyt oven ulkopuolelle tunniksi.

Vierailija
10.10.2012 |

olenko vain liian herkkä?

menin hakemaan lasta kerhosta, niin kiinnitin huomioni lapseen, joka värjötteli oven ulkopuolella.

olimme jo lähdössä, kun palasin takaisin kysymään, onko hän menossa siihen kerhoon, joka juuri loppui. ja oli, oli odottanut tunnin oven ulkopuolella, kun ovi oli lukossa, eikä kukaan kuullut koputusta:(

voi että tuli surku pienen tytön puolesta. kyseessä siis kai ekaluokkalainen.

annoin palautetta kerhon järjestäjille, vaikkei oma lapsi ollutkaan. vai--olisiko pitänyt vaan olla hiljaa? pitävätköhän ne nyt minua ihan kahelina?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka oli määrä viedä kerhoon pph:lta. Lapsi odotti puoltoista tuntia pihalla kylmässä, kun taksia ei tullutkaan.

Vierailija
2/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei oma lapsi ole kyseessä. Ehkä huomaavat tulevaisuudessa herkemmin, eikä oma lapsi jää sit ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä eivät tuoneet/lähettäneet lastaan kerhoon ajoissa, kun ovi oli vielä auki? Ei siitä mitään tule, jos kerhon ohjaaja päivystää mahdollisia myöhästyjiä ovella sen sijaan että pitää kerhoa.

Vierailija
4/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä eivät tuoneet/lähettäneet lastaan kerhoon ajoissa, kun ovi oli vielä auki? Ei siitä mitään tule, jos kerhon ohjaaja päivystää mahdollisia myöhästyjiä ovella sen sijaan että pitää kerhoa.

Luoja!

Vierailija
5/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautteeni koskikin lähinnä vetäjien suhtautumista asiaan, kun marssin tilohin, ja ilmoitin päästäneeni lapsen sisälle lämmittelemään, ja kerroin tilanteen, että miten on käynyt, niin sain vastaukseksi: "no, tämä on nyt tällä kertaa jo ohi, ja olemme lähdössä kotiin"-------- palautteeni koski siis lähimmäisestä välittämisestä, vaikka olisi kerho jo ohi ja kiire kotiin. ymmärrän toki, että ei siellä ovella pysty päivystämään, mutta tuo kalsea lause sai minut aivan järkyttymään:(

että otti sydämestä tytön puolesta, onneksi hän ei kuullut noita sanoja:( onneksi toinen ohjaaja tuli sitten juttelemaan tytön kanssa.

ap

Vierailija
6/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja!

ap

Vierailija
7/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis lapsi oli lukitun oven takia ulkona?

Vierailija
8/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lapsen pitää tulla ajoissa kerhoon.

Itselläni itseasiassa oli tämä ongelma lapsena, ala-asteikäisenä menin johonkin koulun kerhoon myöhässä ja ovi oli lukossa. Ovea kykeni rynkyttämään siten, että ääni kuului ja ohjaaja tuli avaamaan. Minulle piti kuitenkin tähdentää, että ajoissa on tultava.

Yleensä koulun ovet on iltaisin suljettu ja ne ovat auki iltakäyttöä varten vain tietyn ajan, koska koululle ei haluta sinne kuulumattomia ulkopuolisia. Ratkaisu siis on se, että jos lapsi kerran ei voi mennä av-mamman mielestä kerhoon ajoissa niin ehkä av-mamma voi sitten vaikka maksaa koululle vartijan, joka päivystää odottamassa, että av-mammankin lapsi voi mennä kerhoon myöhässä.:) Rahalla saa ja hevosella pääsee.:)

Vierailija
9/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovella joka viides minuutti, siltä varalta että joku on ovella?

Vierailija
10/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun he avasivat oven sisäpuolelta, sujahdin sisään, ja kysyin tytöltä, haluaisiko hän tulla lämmittelemään--- "mielelläni, kiitos, on aika kylmä.."

ap

Vierailija
11/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovella joka viides minuutti, siltä varalta että joku on ovella?

Vierailija
12/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista harrastamista!

Vierailija
13/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viitsikö!

Vierailija
14/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain vastaukseksi: "no, tämä on nyt tällä kertaa jo ohi, ja olemme lähdössä kotiin"-------- palautteeni koski siis lähimmäisestä välittämisestä, vaikka olisi kerho jo ohi ja kiire kotiin.

Kritisoitko siis sitä, että myöhässä tullut lapsi ei ollut päässyt sisään (eikä myöhästymisestä ollut etukäteen tiedotettu) vai sitä, että kun oli kotiinlähdön aika, kerhon pitäjä ei jäänyt odottamaan myöhästyneen lapsen kanssa sisätiloihin noutajaa?

Etkö tiedä, että tiloista pitää tavallisesti olla pois täsmälleen tiettyyn aikaan? Siellä voivat mennä hälytykset päälle tai kerho voi joutua maksamaan tuplahinnan lisäajan tilavuokrasta. Kerhon ohjaaja teki mielestäni ihan oikein. Eihän kyseesssä sentään mikään taapero enää ollut.

Vierailija
15/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viitsikö!

ei sieltä ovesta tullut vasta kuin minunlapsi, ja silloin ovi meni nenän edestä kiinni, ei ehtinyt.

ja pari seuraavaa kun tuli, olin kahvassa kiinni, ja menimme sisään yhdessä.

siksi.

ap

Vierailija
16/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain vastaukseksi: "no, tämä on nyt tällä kertaa jo ohi, ja olemme lähdössä kotiin"-------- palautteeni koski siis lähimmäisestä välittämisestä, vaikka olisi kerho jo ohi ja kiire kotiin.

Kritisoitko siis sitä, että myöhässä tullut lapsi ei ollut päässyt sisään (eikä myöhästymisestä ollut etukäteen tiedotettu) vai sitä, että kun oli kotiinlähdön aika, kerhon pitäjä ei jäänyt odottamaan myöhästyneen lapsen kanssa sisätiloihin noutajaa?

Etkö tiedä, että tiloista pitää tavallisesti olla pois täsmälleen tiettyyn aikaan? Siellä voivat mennä hälytykset päälle tai kerho voi joutua maksamaan tuplahinnan lisäajan tilavuokrasta. Kerhon ohjaaja teki mielestäni ihan oikein. Eihän kyseesssä sentään mikään taapero enää ollut.

oli niin kiire kotiin/lähteä jonnekkin, että ei olisi ehtinyt paneutua asiaan. no, sinulle kai ihan sama, mutta onko yhtä sama paskanhailee, kun sattuu oman lapsesi kohdalle?haukut lapsesi?koska, eihän se mikään taapero enää ole.

ok, ihmisiä on erilaisia, on kovia ja sydämettömiä, jotka voivat jättää esim. vastaavassa tapauksessa lapsen edelleen seisomaan ulos, ja lähteä pois.

kai sitä vaan pitäisi itsekkin kasvattaa luonnetta, ettei välittäisi muista kuin itsestään. silloin on kai paljon helpompi olla.?

niin sanotaan, että pitäisi välittää muistakin lapsista kuin omistaan, mutta mikä on totuus? jokainen tuijottaa vain omaan napaansa. sitten ihmetellään, kun joku Eerika murhataan naapurissa omien silmien ja korvien alla.

ap

Vierailija
17/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

]oli niin kiire kotiin/lähteä jonnekkin, että ei olisi ehtinyt paneutua asiaan. no, sinulle kai ihan sama, mutta onko yhtä sama paskanhailee, kun sattuu oman lapsesi kohdalle?haukut lapsesi?koska, eihän se mikään taapero enää ole.

ap

Itse asiassa jos lukkojen taakse jääminen johtuu lapsen omasta myöhästelystä, kyllä minä silloin haukun lapseni enkä jotain kerhon ohjaajaa. Oma vikansa. Ihan samoin on minun oman harrastukseni laita, jos minä olen myöhässä ja ovi on jo mennyt lukkoon, en minä siitä ketään muuta syytä kuin itseäni.

Ehkä olet jostain pohjoisrajalta, jossa on talvi jo pitkällä? Täällä Keski-Suomessa ei ainakaan vielä olla lähelläkään nollakelejä, ja jos näin on sielläkin, lapsella ei ollut mitään hätää.

Muista välittäminen ei tarkoita syyn vierittämistä syyttömien niskoille. Sinun mielestäsi varmaan lapsen huonot koulunumerotkin johtuvat etupäässä siitä, että opettaja on huono, eikä siitä, että lasta ei huvita tehdä läksyjä ja kuunnella tunnilla.

Vierailija
18/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

]oli niin kiire kotiin/lähteä jonnekkin, että ei olisi ehtinyt paneutua asiaan. no, sinulle kai ihan sama, mutta onko yhtä sama paskanhailee, kun sattuu oman lapsesi kohdalle?haukut lapsesi?koska, eihän se mikään taapero enää ole.

ap

Itse asiassa jos lukkojen taakse jääminen johtuu lapsen omasta myöhästelystä, kyllä minä silloin haukun lapseni enkä jotain kerhon ohjaajaa. Oma vikansa. Ihan samoin on minun oman harrastukseni laita, jos minä olen myöhässä ja ovi on jo mennyt lukkoon, en minä siitä ketään muuta syytä kuin itseäni.

Ehkä olet jostain pohjoisrajalta, jossa on talvi jo pitkällä? Täällä Keski-Suomessa ei ainakaan vielä olla lähelläkään nollakelejä, ja jos näin on sielläkin, lapsella ei ollut mitään hätää.

Muista välittäminen ei tarkoita syyn vierittämistä syyttömien niskoille. Sinun mielestäsi varmaan lapsen huonot koulunumerotkin johtuvat etupäässä siitä, että opettaja on huono, eikä siitä, että lasta ei huvita tehdä läksyjä ja kuunnella tunnilla.

Vierailija
19/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä suinkaa SYYTTÄNYT/VIERITTÄNYT SYYTÄ siitä, että lapsi oli ilm. myöhässä, vaan siitä annoin palautetta, että vaikka kerho olikin jo loppu, olisiko sille lapselle liiennyt hieman aikaa, huomata, että hänkin oli kuitenkin olemassa, ja yrittänyt päästä mukaan, jutella asiasta tms, että se lapsi olisi kuitenkin kokenut olevansa tervetullut, eikä häntä tahalleen siellä ulkona pidetty. huooooh.

ehkä ajattelin sitten liian syvällisiä. olisi pitänyt ajatella tilavuokraa ja sen sellaista.

ja ps.

vaikka ei olla pohjoisrajalla, niin jos ei ole läskien lämmitäämä av-mamma, niin kyllä kylmä tulee, kun seisoo paikallaan vartomassa, josko joku kuulisi ja avaisi oven....

jep. antaa asian olla, sain vastauksen kysymykseeni.kiitos:D

ap

Vierailija
20/27 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap