Helsinkiläisiä? Paljonko matkaa rautatieasemalta Katajanokalle?
Onko matka rautatieasemalta matkustajasatamaan ihan käveltävissä, kuinkahan paljon sinne on matkaa?
Kiitos :)
Kommentit (11)
Ilman lapsia menee vartti. Olisko 1.5 km.
- ap
Aattelin vaan, että te tiedätte kätevämmin, kun tunnette paikat. Mutta kai se on googlattava. Anteeksi kun vaivasin.
- t. juntti maalainen ap
Sen jäkleen olikin tullut monta ystävällistä vastausta. ap. kiitos teille kilteille vastaajille :)
lapsetkin jää kotiin, eli jaksan varmaan tuon vajaat pari kilsaa kävellä. kiitos vielä. ap
Koska kysyit ainoastaan matkaa, sait siihen vastauksen. Reittiopas on oikein loistava matkan suunnittelua varten.
Minä olisin ollut tyytyväinen vastaukseen.
Eilen joku kyseli reittiä Olympiaterminaaliin...
ja siis jos haluan tietää jonkun matkan pituuden, syötän tiedot reittioppaaseen. Vastaus ei siis ollut kettuilua.
Reittioppaassa on se pyöräily- ja kävelymatkareittiopas, josta selviää ko. reitit. Itse tsekkailen sieltä välillä lenkkelymatkojeni pituuksia.
Terveisin 2.
mä vaan kaipasin ihan nopeeta vastausta, siksi hermostuin tuosta kakkosen vastauksesta :)
Kävin nyt katsomassa reittioppaan sivut, ne olikin oikeasti tosi hyvät. Luulin vaan että sinne pitäis syöttää osotteetki (joita en tiedä) mutta se löysikin pelkällä rautatieasemalla oikein :)
Kiitos vielä kaikille :) ap
Onpas täällä nyt laivalle menijöitä Eilen joku kyseli reittiä Olympiaterminaaliin...
Ja sitten on vielä se paluumatkakin.
laita maps.google.fi
siihen reittihaku rautatieasema, helsinki-katajanokka, helsinki. näet reitin ja matkan tarkemmin.
En jaksais kävellä, jos huono sää ja paljon kantamuksia. Ratikalla pääsee...