Onko teillä joskus kaikki likapyykkikorit tyhjinä?
Minä en ole onnistunut moisessa n. 5 vuoteen. Aina on jotain, vähintään hankalaa käsipyykkiä, ikuisuuksia lojuneita sohvatyynyjen päällisiä tms. Varmaan joku viime talven joululiinakin tuolta korien pohjalta voisi löytyä. Huoh.
Kommentit (29)
Likaiset vaatteet, liinavaatteet ja muut kannattaa pestä mahdollisimman nopeasti. Ei ole mitään järkeä säilöä kuukausikaupalla likaista vaatetta (muun likaisen pyykin alla).
Itse ostan pääsääntöisesti sellaisia vaatteita ym. mitkä voi pestä koneessa. Ja esim.. silkkihuivit voi pestä koneessa hienopesuohjelmalla, kannattaa laittaa ne pienessä pesupusissa koneeseen, ei sellaisenaan.
Olen myös pessyt koneessa "ei vesipesua" tuotteita, ja hyvin ovat kestäneet, en toki mitään nahkatakkia tmv. ole koneeseen laittanut.
Kaksi pesutornia, toiseen vaaleet ja toiseen tummat. Isommat pyykit viedään pesulaan.
Kaikki likapyykit ei mahdu edes neljään koriin. Ja kyllä sitä pyykkiä tulee ihan pestyä silti päivittäin.
mutta pyykkiä tulee joka päivä, joten kyllä sinne tyhjään koriin hyvin nopeasti joku vaatekappale tulee.
noin kerran viikossa, kun olen pyykännyt. En jätä pitkäksi aikaa mitään lojumaan. JOs joku vaate tms. voi lojua pitkään pyykkikorin pohjalla, tarviiko sitä ylipäätänsä lainkaan?
Pesin lomallani pyykkiä n. kolme päivää putkeen, silitin ja viikkasin vaatteet ja liinavaatteet kaappeihin.
Järjestys kesti n. viikon.
(2 aik. + 3 lasta)
Kaksi pesutornia, toiseen vaaleet ja toiseen tummat. Isommat pyykit viedään pesulaan.
on ihan tyhjänä, meillä on nyt verhojakin odottamassa pesua ja muutama erikseen pestävä lastenvaate odottelee kavereita pesuun.
ehkä kerran vuoteen käy vahinko jos innostun pykkäämään aamusta iltaan. Jos onnistun tyhjentää pyykkikopan niin kyllä sinne yleensä täytettä löytyy hyvin nopeesti kun kurkkaa sängynalle ja löytää miehen paskasia sukkia- ja tai boksereita