Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joskus kaikki likapyykkikorit tyhjinä?

Vierailija
10.10.2012 |

Minä en ole onnistunut moisessa n. 5 vuoteen. Aina on jotain, vähintään hankalaa käsipyykkiä, ikuisuuksia lojuneita sohvatyynyjen päällisiä tms. Varmaan joku viime talven joululiinakin tuolta korien pohjalta voisi löytyä. Huoh.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kerran vuoteen käy vahinko jos innostun pykkäämään aamusta iltaan. Jos onnistun tyhjentää pyykkikopan niin kyllä sinne yleensä täytettä löytyy hyvin nopeesti kun kurkkaa sängynalle ja löytää miehen paskasia sukkia- ja tai boksereita

Vierailija
22/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset vaatteet, liinavaatteet ja muut kannattaa pestä mahdollisimman nopeasti. Ei ole mitään järkeä säilöä kuukausikaupalla likaista vaatetta (muun likaisen pyykin alla).

Itse ostan pääsääntöisesti sellaisia vaatteita ym. mitkä voi pestä koneessa. Ja esim.. silkkihuivit voi pestä koneessa hienopesuohjelmalla, kannattaa laittaa ne pienessä pesupusissa koneeseen, ei sellaisenaan.

Olen myös pessyt koneessa "ei vesipesua" tuotteita, ja hyvin ovat kestäneet, en toki mitään nahkatakkia tmv. ole koneeseen laittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pesutornia, toiseen vaaleet ja toiseen tummat. Isommat pyykit viedään pesulaan.

Vierailija
24/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki likapyykit ei mahdu edes neljään koriin. Ja kyllä sitä pyykkiä tulee ihan pestyä silti päivittäin.

Vierailija
25/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pyykkiä tulee joka päivä, joten kyllä sinne tyhjään koriin hyvin nopeasti joku vaatekappale tulee.

Vierailija
26/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kerran viikossa, kun olen pyykännyt. En jätä pitkäksi aikaa mitään lojumaan. JOs joku vaate tms. voi lojua pitkään pyykkikorin pohjalla, tarviiko sitä ylipäätänsä lainkaan?

Vierailija
27/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin lomallani pyykkiä n. kolme päivää putkeen, silitin ja viikkasin vaatteet ja liinavaatteet kaappeihin.

Järjestys kesti n. viikon.

(2 aik. + 3 lasta)

Vierailija
28/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pesutornia, toiseen vaaleet ja toiseen tummat. Isommat pyykit viedään pesulaan.

Vierailija
29/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan tyhjänä, meillä on nyt verhojakin odottamassa pesua ja muutama erikseen pestävä lastenvaate odottelee kavereita pesuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi